Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 597
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [MEGA] La Màgica Doremi [DVDRip][Complet]

dj. 28 març 2019, 09:14

david80scat ha escrit:
Bon dia,

Algú va poder capturar els dies 25 i 26 la sèrie? És que em vaig oblidar de conectar el TDT i no els vaig poder capturar. Em podríeu pasar els ts.? Sé que el tornen a emetre els caps de semana, però els emeten seguits i tallats.

Moltes gràcies.

Jo els tinc! Ara ho pujo a mega i t'ho passo per MP!

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dl. 08 abr. 2019, 10:30

Sembla que per setmana santa fan 2 episodis (seguits) al dia en comptes d'1.

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 716
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dl. 08 abr. 2019, 14:35

Si algú necessita arxius jo els tinc tots de TV3alacarta!
Pel 20è aniversari de Doremi s'ha anunciat una películ·la, una nova novela i els blurays de la segona temporada.
Així que quan surtin els blurays m'agradaria fer una relase de les dues primeres temporades amb la millor qualitat possible + subtituols en català de TV3alacarta
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

dj. 11 abr. 2019, 19:04

Blastilonic ha escrit:
Pel 20è aniversari de Doremi s'ha anunciat una películ·la, una nova novela i els blurays de la segona temporada.
Així que quan surtin els blurays m'agradaria fer una relase de les dues primeres temporades amb la millor qualitat possible + subtituols en català de TV3alacarta

Et refereixes a que tens tots els enllaços directes del TV3 a la carta? Si es aixi, pots passarme´ls per MP siusplau? Per veure´ls aquest estiu. :)

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2510
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dj. 11 abr. 2019, 21:08

Abans d’aventurar-vos a fer mil versions diferents a cegues com està passant amb InuYasha, es podria comprovar tot el material (DVD, BD (si son upscale o no), etc) i es podria fer muntatge entre tots els qui vulguin aportar. Perquè al final, repeteixo, farem com InuYasha, que tots van a la seva i no hi ha cap versió que sigui perfecte...
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dj. 11 abr. 2019, 22:54

MarshmallowMan ha escrit:
Blastilonic ha escrit:

Et refereixes a que tens tots els enllaços directes del TV3 a la carta? Si es aixi, pots passarme´ls per MP siusplau? Per veure´ls aquest estiu. :)

Jo també els tinc tots! (Bé, de la 1a temporada i els que han emés fins ara de la 2a, ja que són els que han pujat fins ara al 3alacarta). Si t'interessa, te'ls passo per MP.

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 12 abr. 2019, 10:13

Blastilonic ha escrit:

De fet els estic penjant tots aquí: http://animesm.forocatalan.com/t1426-la ... doremi-tv3
Aniré actualitzant la llista. El més interessant de tot diria que són els subtitols, m'agradaria molt poder-los afegir a una futura versió de l'anime en BD!

Adrià ha escrit:
Abans d’aventurar-vos a fer mil versions diferents a cegues com està passant amb InuYasha, es podria comprovar tot el material (DVD, BD (si son upscale o no), etc) i es podria fer muntatge entre tots els qui vulguin aportar. Perquè al final, repeteixo, farem com InuYasha, que tots van a la seva i no hi ha cap versió que sigui perfecte...

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! GRÀCIES! hahaha
Jo he trobat els BD rips de Doremi per interenet, em feia il·lusió comprar els Blurays de japó (hagués estat bé per fer nosaltres mateixos els rips) però no els vaig comprar en el seu moment i ara el preu ha pujat massa (no m'ho puc permetre). Per tant encara que ara comprés els Blurays de la segona temporada que estan apunt de sortir i fes jo mateix els RIPS, seria difícil que quedes una relase homogenia, perquè quedes homogenia hauria de tenir tots esl blurays i fer els BDrips de totes les temporades igual.
Us deixo el primer episodi en BDrip:
Que us sembla?

Jo m'apunto a la relase de La Màgica Doremi, em sembla súper bé fer-la tots junts, crec que ens podrem posar d'acord. La gràcia seria fer una relase on el que importi sigui més la qualitat i no tant el pes no? Amb això no vull pas dir que cada episodi tingui que ocupar 5GB però tampoc 300-400MB, ja que per una relase de poc pes ja tenim la que tenim actualment. Penso que la relase definitiva hauria de ser de la millor qualitat possible!
El Blastilonic

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3316
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dv. 12 abr. 2019, 14:46

Blastilonic ha escrit:
De fet els estic penjant tots aquí: http://animesm.forocatalan.com/t1426-la ... doremi-tv3
Aniré actualitzant la llista. El més interessant de tot diria que són els subtitols, m'agradaria molt poder-los afegir a una futura versió de l'anime en BD!

Tot al contrari, justament del 3alacarta pots tenir el millor audio existent (ultimament el 3alacarta ha augmentat la qualitat de l'audio i actualment ja es igual o millor que el TDT), i es mes, aquest audio nou es MIL COPS millor que l'audio del fil on comentes.

Blastilonic ha escrit:
Jo m'apunto a la relase de La Màgica Doremi, em sembla súper bé fer-la tots junts, crec que ens podrem posar d'acord. La gràcia seria fer una relase on el que importi sigui més la qualitat i no tant el pes no? Amb això no vull pas dir que cada episodi tingui que ocupar 5GB però tampoc 300-400MB, ja que per una relase de poc pes ja tenim la que tenim actualment. Penso que la relase definitiva hauria de ser de la millor qualitat possible!

Sobre aixo, jo ja vaig fer una llista d'on obtenir el millor video:

- T1:
BDRip a 540p

- T2:
HDTVrip a 540p (d'aixo ningu te raws publiques ja que la reemisio a la HDTV japonesa casi ningu la va grabar pero tinc un contacte que em passara les grabacions)
Pero sembla que aviat hi haura Bluray aixi que un BDRip a 540p seria l'ideal.

- T3-T4:
HDTVrip a 720p, aquestes temporades son les uniques que es van animar en HD real (aixo si, 720p, no 1080p), el mateix que amb la T2, son grabacions dificils de trobar.

- T5 (OVAS):
DVDRip, tinc els DVDISO japonesos.

Tot i que sembla que segons vas dir tu la T2 tambe la publicaran en Bluray, aixi que es podria usar aquest BD, pero com dic, baixantli la resolucio a 540p ja que el video es un reescalat i te força mala qualitat, no dona per a un 1080p, ni tant sols per a un 720p, el mateix passa amb la T1, que no es pot usar el Bluray en 1080p perque es veu fatal.

Sobre el que comentes del BD de la T1, jo tinc els BDMV (els BD sense encodejar, tal qual estan al disc) i quan publiquin la T2 tambe els podre aconseguir, imagino. A partir d'aquests BDMV es poden fer unes raws "decents" a 540p, perque com he dit, el video no te qualitat per a fer-ho a 1080p, nomes seria una perdua de temps (triga mes a encodejar un 1080p) i de pes.

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 12 abr. 2019, 18:03

fabrebatalla18 ha escrit:
Blastilonic ha escrit:

Tot al contrari, justament del 3alacarta pots tenir el millor audio existent (ultimament el 3alacarta ha augmentat la qualitat de l'audio i actualment ja es igual o millor que el TDT), i es mes, aquest audio nou es MIL COPS millor que l'audio del fil on comentes.

Blastilonic ha escrit:

Sobre aixo, jo ja vaig fer una llista d'on obtenir el millor video:

- T1:
BDRip a 540p

- T2:
HDTVrip a 540p (d'aixo ningu te raws publiques ja que la reemisio a la HDTV japonesa casi ningu la va grabar pero tinc un contacte que em passara les grabacions)
Pero sembla que aviat hi haura Bluray aixi que un BDRip a 540p seria l'ideal.

- T3-T4:
HDTVrip a 720p, aquestes temporades son les uniques que es van animar en HD real (aixo si, 720p, no 1080p), el mateix que amb la T2, son grabacions dificils de trobar.

- T5 (OVAS):
DVDRip, tinc els DVDISO japonesos.

Tot i que sembla que segons vas dir tu la T2 tambe la publicaran en Bluray, aixi que es podria usar aquest BD, pero com dic, baixantli la resolucio a 540p ja que el video es un reescalat i te força mala qualitat, no dona per a un 1080p, ni tant sols per a un 720p, el mateix passa amb la T1, que no es pot usar el Bluray en 1080p perque es veu fatal.

Sobre el que comentes del BD de la T1, jo tinc els BDMV (els BD sense encodejar, tal qual estan al disc) i quan publiquin la T2 tambe els podre aconseguir, imagino. A partir d'aquests BDMV es poden fer unes raws "decents" a 540p, perque com he dit, el video no te qualitat per a fer-ho a 1080p, nomes seria una perdua de temps (triga mes a encodejar un 1080p) i de pes.

Doncs està molt bé Fabre! Podriem treballar conjuntament doncs amb aquest projecte si et sembla bé!
És una gran noticia que tu tinguis els BDMV!
Jo el BDrip que he penjat de la Doremi a 1080p juraria que es veu perfecte i que dona perfectament per un 1080p, a més suposo que la tercera i la quarta temporada les faríem a 720p o 1080p perquè aquestes si que tenen HD real, per tant no quedaria millor una relase on totes les temporades tinguessin les mateixes característiques i fos uniforme? De totes formes confio molt amb el teu criteri ja que sé que d'això en saps bastant més ^^'. Tens algun episodi de la Doremi en 540p? Tinc curiositat per saber com es veu.

Jo tinc tots els audios de TV3alacarta i seguiré recollint tot el que vagin penjant a la web de TV3. A partir dels BDrips podria encarregar-me d'afegir l'audio en català i els subtitols en català.

Pel que fa als BD de la segona temporada, és 100% oficial. S'ha anunciat pel 20è aniversari de La Màgica Doremi, juntament amb una nova novela i pel·lícula *_*
El Blastilonic

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 12 abr. 2019, 19:25

Ostres ¡Moltes gràcies als 2! :D

Loco87 ha escrit:
Jo també els tinc tots! (Bé, de la 1a temporada i els que han emés fins ara de la 2a, ja que són els que han pujat fins ara al 3alacarta). Si t'interessa, te'ls passo per MP.

Doncs si, m´interessaria que me´ls passesis si no es cap molèstia Loco87. :)

Blastilonic ha escrit:

Blastilonic, em sembla que amb els de Loco87 ja hem será suficient. :yeah: Encara així, m´he registrat al forum que m´has passat, estaré pendent del teu post. ¿Son enllaços directes de TV3 o pujats a altres servidors?

Salutacions.
.

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 12 abr. 2019, 19:27

Ostres ¡Moltes gràcies als 2! :D

Loco87 ha escrit:

Doncs si, m´interessaria que me´ls passesis si no es cap molèstia Loco87. :)

Blastilonic ha escrit:

Blastilonic, em sembla que amb els de Loco87 ja hem será suficient. :yeah: Encara així, m´he registrat al forum que m´has passat, estaré pendent del teu post. ¿Son enllaços directes de TV3 o pujats a altres servidors?

Salutacions.
.

Son enllaços de TV3, els pots veure online sempre que vulguis!
El Blastilonic

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 12 abr. 2019, 19:41

Blastilonic ha escrit:
OK. Perfecte doncs. :)

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dv. 12 abr. 2019, 20:04

Blastilonic ha escrit:
OK. Perfecte doncs. :)

T'he passat per MP els que tinc guardats, que són tots el que fins ara han pujat al 3alacarta.

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 12 abr. 2019, 20:42

Loco87 ha escrit:
T'he passat per MP els que tinc guardats, que són tots el que fins ara han pujat al 3alacarta.

Moltes gràcies Loco87. :D

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dc. 29 maig 2019, 23:27

Avui ha començat la (re-)emissió de la 3a temporada!!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants