Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Charlio91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 28 ago. 2012, 19:25

Re: Bola de Drac, Les Pel·lícules - Remasteritzades [CAT-JAP

dj. 13 ago. 2015, 23:57

Tot descarregat fins aquí. El millor àudio que podem tenir gracies a l'albert wesker amb el millor vídeo disponible... perfecte combinació. Gracies per la feina.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3072
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 15 ago. 2015, 03:01

Charlio91 ha escrit:
Tot descarregat fins aquí. El millor àudio que podem tenir gracies a l'albert wesker amb el millor vídeo disponible... perfecte combinació. Gracies per la feina.

Gracies pel comentari :)

I be, fare una V2 de la peli 1 de Z ja que he aconseguit els DVD ISO de Funimation i aixi podre fer raws a la meva manera, per tant totes les pelis de Z seran amb raws fetes per mi :profident: (de la 1 a la 6 i de la 12 a 13 dels DVD de Funimation (E.U.A.) i de la 7 a la 11 dels DVD de AB Video (França).

PD: Si algu troba la peli 2 de Bola de Drac (goku nen) en DVD d'alemania em faria un gran favor passantme el DVD, ja que podria fer una millor raw que la que vaig usar l'altre cop.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 31 ago. 2015, 22:17

Pujada la versio 2 de la peli 2 de DB amb les següents diferencies:

La v2 ara te els credits en japones i el video va fluit a banda de que he fet jo mateix el rip a partir del DVD de Funimation (el DVD "antic" que si estaba fluit, no com el nou que va a estrompades).

V1 Peli 2 Bola de Drac:
Imatge

V2 Peli 2 Bola de Drac:
Imatge

PD: Recomano moltissim baixar aquesta V2 ja que es unica a tot internet, es la unica que esta en 4:3 i te el video fluit.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 oct. 2015, 01:15, en total s’ha editat 1 vegada.

MECHKYO
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 15 març 2015, 05:15
Ubicació: Chile

dt. 01 set. 2015, 05:20

Veo que ya pudiste terminar con la nueva versión de la película 01 de DBZ, un trabajo extenuante corregirla xD
Pero al menos se notan colores más vivos y menos contraste en la nueva versión :yeah:

ablas1
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 23 ago. 2015, 17:42

dt. 01 set. 2015, 22:46

No tienen mejor resolucion las que estan en este link viewtopic.php?f=11&t=19087 ????

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 01 set. 2015, 22:54

ablas1 ha escrit:
No tienen mejor resolucion las que estan en este link viewtopic.php?f=11&t=19087 ????

Mejor resolución no implica verse mejor, ademas de que esas están en 16:9, es decir, que se pierde mucha imagen por arriba y abajo a causa del recorte.

ablas1
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 23 ago. 2015, 17:42

dc. 02 set. 2015, 14:18

Ok.Pues deduzco que esta es la mejor calidad que ahora podemos tener, verdad?? Pues a por ellas....

Muchas gracias por vuestras respuestas y por compartir.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 02 set. 2015, 14:30

ablas1 ha escrit:
Ok.Pues deduzco que esta es la mejor calidad que ahora podemos tener, verdad?? Pues a por ellas....

Muchas gracias por vuestras respuestas y por compartir.

Para mi si, aunque es mejor que te bajes la peli de ambos sitios y tu mismo lo decidas, hay gente que le gusta mas verlo en 16:9 y con colores "exagerados" aunque se pierda imagen... para gustos colores ^^u

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dv. 09 oct. 2015, 01:19

Publicada la versio 2 de la pelicula 2 de Bola de Drac, aquest cop el video ja va fluit. :yeah:

Charlio91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 28 ago. 2012, 19:25

dl. 12 oct. 2015, 17:40

fabrebatalla18 ha escrit:
Publicada la versio 2 de la pelicula 2 de Bola de Drac, aquest cop el video ja va fluit. :yeah:

Descarregada. Gracies per la feina :yeah:

VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

dt. 13 oct. 2015, 23:55

Me sumo a la descarga de esta versión de las películas. Gracias por el trabajo!
Imatge
> > > > > > > > > > > VICDBZ COLLECTION < < < < < < < < < <

Zeon_XP
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 25 ago. 2015, 14:30

dg. 08 nov. 2015, 12:40

Hola!
Fabrebatalla18, he vist que has dit que no pujaries les pel·lícules no doblades al català.
L'altre dia vaig estar traspassant un parell d'arxius al disc dur i es veu que em vaig carregar "BDZ 10 - El duet perillós! Els súper guerrers no dormen mai.mp4 799.8 MB" que va repujar en BGTA per Mega, de la release d'Albert Wesker. I ara es l'única pel·licula que em falta.

Que podries fer una excepció amb aquesta? O si algú la té, que podria repujar-la a qualsevol servidor?
Moltes gràcies!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 09 nov. 2015, 12:53

Zeon_XP ha escrit:
Hola!
Fabrebatalla18, he vist que has dit que no pujaries les pel·lícules no doblades al català.
L'altre dia vaig estar traspassant un parell d'arxius al disc dur i es veu que em vaig carregar "BDZ 10 - El duet perillós! Els súper guerrers no dormen mai.mp4 799.8 MB" que va repujar en BGTA per Mega, de la release d'Albert Wesker. I ara es l'única pel·licula que em falta.

Que podries fer una excepció amb aquesta? O si algú la té, que podria repujar-la a qualsevol servidor?
Moltes gràcies!

Crec que no has entes del tot el que estic fent en aquest post, es tracta de una versio de video diferent, en 4:3 i amb els colors restaurats, per tant en cas de fer la 10 la faria a la meva manera, no repujaria la versio d'Alber Wesker.

PD: De fet ja tinc pensat fer les "raw" de les pelicules no doblades al catala perque en un altre forum me les han demanat per a fer un montatge amb l'audio latino, pero al no estar doblades al catala doncs tampoc li veig massa sentit publicar-ho aqui, pero si algu ho vol doncs publicare tambe aquestes sense doblar amb el video encodejat per mi i l'audio japones.

Zeon_XP
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 25 ago. 2015, 14:30

dj. 12 nov. 2015, 08:35

fabrebatalla18 ha escrit:
Crec que no has entes del tot el que estic fent en aquest post, es tracta de una versio de video diferent, en 4:3 i amb els colors restaurats, per tant en cas de fer la 10 la faria a la meva manera, no repujaria la versio d'Alber Wesker.

PD: De fet ja tinc pensat fer les "raw" de les pelicules no doblades al catala perque en un altre forum me les han demanat per a fer un montatge amb l'audio latino, pero al no estar doblades al catala doncs tampoc li veig massa sentit publicar-ho aqui, pero si algu ho vol doncs publicare tambe aquestes sense doblar amb el video encodejat per mi i l'audio japones.

No, no. Ja he vist que aquesta versió de Funimation té millors colors i algunes són menys retallades que les japoneses. M'he explicat malament.
La meva petició era aquesta, que si podies, pugessis també les que no estaven doblades. A mi en japonés i subtítols ja m'està bé. La questió es tenir-les totes amb la millor qualitat possible.

I aprofito per agraïr-te la feinada que fas (tant aquí com als altres temes), que reconec que sóc dels típics que li fa mandra loguejar-se i comentar -.-

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 16 nov. 2015, 03:56

Zeon_XP ha escrit:
No, no. Ja he vist que aquesta versió de Funimation té millors colors i algunes són menys retallades que les japoneses. M'he explicat malament.
La meva petició era aquesta, que si podies, pugessis també les que no estaven doblades. A mi en japonés i subtítols ja m'està bé. La questió es tenir-les totes amb la millor qualitat possible.

I aprofito per agraïr-te la feinada que fas (tant aquí com als altres temes), que reconec que sóc dels típics que li fa mandra loguejar-se i comentar -.-

Com que he de fer les raw per a un altre forum i les he de pujar, quan puge la raw li afegire els subtitols al mkv i ho publicare tambe aqui.

Afegida la pelicula 8, quan pugui arreglare les imatges que sembla ser que s'han caigut casi totes...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Shinsengumi Fansub i 8 visitants