Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

JuRaSSiCBoY
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 27 març 2014, 13:05

Re: Bola de Drac, Les Pel·lícules - Remasteritzades [CAT-JAP]

dl. 04 abr. 2016, 19:29

Moltíssimes gràcies per la feinada! Baixades per a la meva col·lecció :)

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3014
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 16 maig 2016, 04:11

Me gustaria pediros un favor a ver si alguien se anima, alguien que tenga la version de Albert Wesker y la mia le gustaria hacer unas capturas (1 o 2 por pelicula y por version) donde se vea la misma escena en ambas pelis? Es que perdi todas las capturas por culpa de vgy (el servidor de imagenes) y ahora mismo no tengo los DVDrip de wesker de las que ya tengo publicada mi version.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 30 ago. 2016, 14:43

Subidas la v2 de la peli 1 y 3 de "Bola de Drac" en BDrip (antes eran webrip) con mucha mas calidad.

El vide esta 100% en japones, he substituido el titulo latino por el titulo japones, al igual que los creditos.

Comparativa BDrip vs WEBRip: http://diff.pics/hCPZvrqxyWPy/1

royer86
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 10 oct. 2016, 18:29

dc. 26 oct. 2016, 06:01

Excelente aporte, buscaba en esta version, ya q las 1080, estan cortadas, espero que poco a poco se vayan sumando mas peliculas
Muchas graccias x las pelis
Salu2

joeleejj
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 09 març 2017, 06:18

dj. 09 març 2017, 06:26

The movie 1&3 torrent is no seed, and the direct link is not work to me, anyone or just me?
I mean the both [Mega.co.nz] and the [Click"n"Load] tab is not respond. I really need it bad, help please?

joeleejj
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 09 març 2017, 06:18

dv. 10 març 2017, 10:54

Thank you very much to fabrebatalla18 to give me a new link for the movies, all the best!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 06 des. 2017, 01:19

Publicada la V2 de la peli 4, ara en lloc de ser un WEBRip es un BDrip.

PD: Segurament fare V2 de les 3 primeres pelis ja que he aconseguit millors WEB-DL, i aquests videos els vaig usar en els titols en japones i en els openings i endings per a substituir els titols en latino del BD mexica, pero pot ser va per a llarg, igualment com estan ara estan força be, dic aixo perque per a la peli 4 si que he usat aquest nou video WEB-DL per a l'ending i el titol que gairebe tenia tanta qualitat com el BD de Zima (Mexic).

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2919
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 06 des. 2017, 15:52

fabrebatalla18 ha escrit:
Publicada la V2 de la peli 4, ara en lloc de ser un WEBRip es un BDrip.

PD: Segurament fare V2 de les 3 primeres pelis ja que he aconseguit millors WEB-DL, i aquests videos els vaig usar en els titols en japones i en els openings i endings per a substituir els titols en latino del BD mexica, pero pot ser va per a llarg, igualment com estan ara estan força be, dic aixo perque per a la peli 4 si que he usat aquest nou video WEB-DL per a l'ending i el titol que gairebe tenia tanta qualitat com el BD de Zima (Mexic).
Tinc una consulta. Jo tinc la versió de Sondela89 i posa que vas colaborar amb el muntatge. És millor aquesta oi O només la millora és el tamany que no està retallada. Ho pregunto més que res pel tema de què hi ha gent que la prefereix farcida de píxels però completa sense retallar. Les versions retallades tampoc m'agraden però si es veuen millor em quedo amb la versió retallada.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 06 des. 2017, 15:56, en total s’ha editat 1 vegada.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 06 des. 2017, 15:54

Parles de la peli 4? Perque jo colaboro amb ell i avui o dema repujara la peli 4 amb aquesta mateixa raw que jo he fet, i amb mes doblatges (aixo ja ho saps imagino).

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 06 des. 2017, 15:59

Parles de la peli 4? Perque jo colaboro amb ell i avui o dema repujara la peli 4 amb aquesta mateixa raw que jo he fet, i amb mes doblatges (aixo ja ho saps imagino).

Si ja ho sé que vas colaborar amb el muntatge. Però en el seu moment la peli 4 em va semblar molt bona per això volia saber si la millora era per qualitat o per imatge sense retallar?

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 06 des. 2017, 18:38

xagasa ha escrit:

Si ja ho sé que vas colaborar amb el muntatge. Però en el seu moment la peli 4 em va semblar molt bona per això volia saber si la millora era per qualitat o per imatge sense retallar?

Millora de qualitat, passa de WEB-DL a BDrip, te millor color, millor bitrate, mes detalls, mes gra... etc

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

dj. 07 des. 2017, 22:32

Gracies per les millores.
Salutacions,

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 30 gen. 2018, 01:43

Hola. El link de la peli Bola de Drac - Pel·lícula 04: El camí per ser el més fort.
Em surt com a link caigut. Em podries confirmar si es de l'encriptació o si realment el link a caigut?
Gràcies. :yeah:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 30 gen. 2018, 02:29

Ja fa uns dies que falla ncrypt, pero no hi puc fer res jo, quan torni a funcionar podras baixarla, igualment si ja tens la versio de 80stvseries es la mateixa pero amb menys audios ja que alli van usar el meu video.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 16 maig 2018, 13:42

Bona tarda. Estic interesat en la pel'lícula.
''Els guerrers de les galaxies'' en 4:3
Aqui ve la meva pregunta: Els isos de la descripció que poso val la pena la qualitat?
[DVD NTSC] Dragon Ball + Z + GT [Movies + TV Special] [FUNimation] [R1] [4:3 Fullscreen]

Salutacions i gràcies. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: CSR93, Google Feedfetcher, psxspain i 5 visitants