Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

[MEGA] Death Note [37/37] [Català-Japonès+Sub] [DVDRip] [PUJANT]

ds. 12 set. 2015, 17:18

ImatgeNovetats:
Afegits a la versió 480p 8bit subtítols forçats als capítols del 4rt DVD (10, 11 i 12) (els subs de les altres dues versions encara no estan llestos) (28/04/16)
Corregits els subtítols del capítol 5 (Totes les versions) (Gràcies a fabrebatalla18) (07/03/16)
La versió 8bit ja té tots els capítols (falta afegir-hi els subtítols forçats) (05/03/16)

Imatge

Imatge
Títol: Death Note
Génere: Drama, Psicològic, Misteri, Sobrenatural, Suspens
Episodis: 37
Any: 2006-2007
Estudi: Madhouse
Format: MKV (H.264/AC3)
Tamany: 300-370 MB (El pes varia depenent de la versió escollida)
Audio: Català, Japonès
Resolució: 720x480 (Versió 480p 8bit), 848x480 (Versió 480p 10bit), 1024x576 (Versió 576p)
FPS: 23,97 FPS (Ending 29,97 FPS a la versió 8bit)
Notes: Capítols incluïts (Opening, Pròleg (no tots en tenen), Títol, Part A, Instruccions d'ús, Part B, Ending i Avanç) i Covers amb el nom del capítol.

ImatgeSinopsi: Light Yagami és un excel·lent estudiant japonès que ha tingut una vida una mica avorrida. Això canvia radicalment quan troba tirat al pati de l'escola un quadern negre conegut com Death Note (Cuadern de la Mort), perdut per un Shinigami (Déu de la mort) anomenat Ryuk. Qualsevol humà de qui sigui escrit el seu nom en aquest quadern morirà, i, Light, després de llegir les instruccions en el mateix, ha decidit fer servir aquest poder per crear un món sense criminals, "perfecte" segons la seva visió. Quan els criminals comencen a morir de manera massiva i generalment víctimes d'atacs cardíacs, les autoritats envien al llegendari detectiu "L" a la recerca de l'assassí. Amb "L" trepitjant-li els talons: podrà mantenir Light el seu propòsit fins i tot arriscant la seva vida?

ImatgeCapítols:

Versió 8bit
Imatge
1 -  Renaixement
2 -  Duel
3 -  Negociacions

Imatge
4 -  Persecució
5 -  Estratègia
6 -  Floriment

Imatge
7 -  Ennuvolat
8 -  Mirada
9 -  Contacte

Imatge
10 -  Sospites
11 -  Assalt
12 -  Enamorament

Imatge
13 -  Declaració
14 -  Amics
15 -  Joc

Imatge
16 -  Decisió
17 -  Execució
18 -  Companys

Imatge
19 -  Matsuda
20 -  Mesura provisional
21 -  Activitat

Imatge
22 -  Inducció
23 -  Frenesí NOTA: En aquest episodi, la font d'àudio de bona qualitat tenia un tall, i per tant el so es de menor qualitat desde el minut 14:57 fins al 15:08
24 -  Resurecció

Imatge
25 -  Silenci
26 -  Regeneració
27 -  Segrest NOTA: En aquest episodi, la font d'àudio de bona qualitat tenia un tall, i per tant el so es de menor qualitat desde el minut 1:20 fins al 4:24

Imatge
28 -  Impaciència NOTA: En aquest episodi, la font d'àudio de bona qualitat tenia un tall, i per tant el so es de menor qualitat desde el minut 12:00 fins al 12:06
29 -  Pare
30 -  Justícia

Imatge
31 -  Cessió
32 -  Selecció
33 -  Menyspreu

Imatge
34 -  Aguait
35 -  Malícia

Imatge
36 -  28 de gener
37 -  Un nou món

Versió 10bit
Imatge
 1 -  Renaixement
 2 -  Duel
 3 -  Negociacions

Imatge
4 -  Persecució
5 -  Estratègia
6 -  Floriment

Imatge
7 -  Ennuvolat
8 -  Mirada
9 -  Contacte

Imatge
10 -  Sospites
11 -  Assalt
12 -  Enamorament

Imatge
13 -  Declaració
14 -  Amics
15 -  Joc

Imatge
16 -  Decisió
17 -  Execució
18 -  Companys

Imatge
19 -  Matsuda
20 -  Mesura provisional
21 -  Activitat

Imatge
22 -  Inducció
23 -  Frenesí NOTA: En aquest episodi, la font d'àudio de bona qualitat tenia un tall, i per tant el so es de menor qualitat desde el minut 14:57 fins al 15:08
24 -  Resurecció

Imatge
25 -  Silenci
26 -  Regeneració
27 -  Segrest NOTA: En aquest episodi, la font d'àudio de bona qualitat tenia un tall, i per tant el so es de menor qualitat desde el minut 1:20 fins al 4:24

Imatge
28 -  Impaciència
29 -  Pare
30 -  Justícia

Imatge
31 -  Cessió
32 -  Selecció
33 -  Menyspreu

Imatge
34 -  Aguait
35 -  Malícia

Imatge
36 -  28 de gener
37 -  Un nou món

Versió 576p
Imatge
 1 -  Renaixement
 2 -  Duel
 3 -  Negociacions

Imatge
4 -  Persecució
5 -  Estratègia
6 -  Floriment

Imatge
7 -  Ennuvolat
8 -  Mirada
9 -  Contacte

Imatge
10 -  Sospites
11 -  Assalt
12 -  Enamorament

Imatge
13 -  Declaració
14 -  Amics
15 -  Joc

Imatge
16 -  Decisió
17 -  Execució
18 -  Companys

Imatge
19 -  Matsuda
20 -  Mesura provisional
21 -  Activitat

Imatge
22 -  Inducció
24 -  Resurecció

Imatge
25 -  Silenci
26 -  Regeneració

Imatge
28 -  Impaciència
29 -  Pare
30 -  Justícia

Imatge
31 -  Cessió
32 -  Selecció
33 -  Menyspreu

Imatge
34 -  Aguait
35 -  Malícia

Imatge
36 -  28 de gener
37 -  Un nou món

ImatgeExtres:
Spoiler: mostra
Caràtules DVD:
Versió 480p 8-10bit:
Feta per mi (Previsualització a baixa resolució)
Feta per en Xagasa (Previsualització a baixa resolució)
Versió 576p:
Feta per mi (Previsualització a baixa resolució)

Galetes DVD (Corresponen a les dues versions de les caràtules DVD fetes per mí):
DVD 1(Previsualització a baixa resolució)
DVD 2 (Previsualització a baixa resolució)

Pròximament afegiré més extres!

ImatgeF.A.Q.:

Spoiler: mostra
Quina diferència hi ha entre la versió 8bit i la de 10bit?
La versió de 8 bits guanya en compatibilitat ja que es pot reproduir en TV i videoconsoles. En canvi la versió de 10 bits te més qualitat en quant a detalls i a més a més no té crèdits a l'opening ni ending.

Quina és la millor versió?
La millor versió en quant a qualitat és la versió 480p 10bit, ja que conserva la tonalitat original i té millor qualitat que la versió 480p 8bit (Extreta dels DVD's Japonesos) però no tots els dispositius són capaçes de reproduir vídeo 10bit. Considero que la 576p és la pitjor ja que tot i tindre més resolució, no deixa de ser un upscale del DVDRip. També la tonalitat és diferent i a causa d'això aquesta versió té molt menys detall.

Que significa el signe "" que hi ha davant de cada capítol?
Aquí tens la seva llegenda:
El primer significa diferents estats de cada capítol:
=Definitius
=Són els capítols dels quals no tenen la millor qualitat d'àudio en català, i, per tant, no són els definitius.

El segon significa l'estat dels subtítols forçats de cada capítol:
Si un capítol no té segon vol dir que encara no té subtítols forçats.
En el cas que en tingui:
=Definitius
=Són subtítols forçats que encara no s'han revisat de dalt a baix, i per tant, poden tindre algun problema ortogràfic o de temps.

Exemples:
=Capítols sense el àudio català definitiu i amb subtítols definitius.
=Capítols definitius però sense subtítols

Quan creus que acabarás la release?
Calculo que en una setmana la versió 480p 8bit ja estarà acabada i les altres dues junt amb els subtítols forçats un o dos mesos més tard.

Siusplau, comenteu si us agrada el projecte. De mica en mica aniré pujant els capítols en qualitat DVDRip/576p i el més ben sincronitzat possible. Quan acabi la release al 100%, també la pujaré al torrent (i potser també a l'eMule)

Salut!
DragsterPS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 28 abr. 2016, 13:39, en total s’ha editat 153 vegades.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3106
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [02/37] [Català] [DVDRip] [30 i 60 FPS]

ds. 12 set. 2015, 17:25

Primer que tot vull comentar que com ja deus saber jo tinc un projecte similar tot i aixi veig be que facis una versio alternativa pero com que demanes comentaris doncs dire la meva, tot i aixi a molts els hi agradara la teva versio ja que nomes porta 1 audio i pesa relativament poc, dit aixo anims amb el teu projecte :)

Si no et sap greu comentare tot el que he vist que no em convenç, primer que tot el video no va fluid i no esta desentrellaçat, em pregunto d'on has tret el video ja que al final quan surt l'avanç del proper capitol surt un cartell en angles que diu "Scenes from the next episode" i aixo al DVD original (japones) no sortia en angles, a banda de tot aixo el color no es l'adecuat, te com un filtre groguenc un poc estrany. Per ultim el video el veig bastant pixelat.

En quant a l'audio jo tinc audios de mes qualitat que em va passar un usuari de totsrucs (petiso) pero de sincronitzacio esta força be.

Adjunto una captura per a que vegis aixo del color comparant el DVD original (japones) amb el video que has usat:

DVD original sense editar ni encodejar:
Imatge

Video de la teva versio:
Imatge

PD: Sobre els fps que dius que vols ferlo a 60 fps i a 30 fps, el problema es que aquest anime es va animar a 23,976 fps i nomes el seu opening i ending (amb credits) estan a 60 fps, te ho dic perque si el "forces" a anar a altres fps passara aixo de que el video no va fluid, va com a salts.

PD2: Com que tinc experiencia editant aquest anime et puc donar algun que altre consell, com ara usar els DVD japonesos en lloc dels videos que has usat que suposo que eren raws de algun fansub angles, i l'altre consell que et donaria es usar els audios que tinc jo (i que et puc passar si tu vols). Tot i aixi jo estic esperant a que surtin uns Bluray a Mexic amb l'esperança que siguin realment en HD i si no ho son doncs seguire amb el meu projecte.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dg. 13 set. 2015, 01:20

Hola,
Moltes gràcies pel teu comentari.
El vídeo el vaig treure d un torrent on posava que era el RAW DVDRip de Exiled Destiny. Dema si trobo el link d'on el vaig treure tel passo perquè el puguis veure. Si has trobat una RAW DVDRip millor amb els colors original, em faries un gran favor passant-mel, ja que vaig estar budcant i nolts estaven a baidu i no hi havia manera de que m'ho deixés baixar tot i tenir una conta.

Dobre oo del capitol 2, pot ser que estigui pixelat perquè avui no he tingut molt de temps i he hagut d'anar rapid, però mica en mica vaig millorant els capitols areeclant coses i aixo.

Sobre lo del audio, si pots m'aniria molt bé que mels passesis, per tindre la màxima qualitat d'audio.

I aquesta release la faig per si els Blu-Rays de Mèxic al final no surten o qualsevol cosa que pugui passar. Així ho haurà de moment una versió millor a la actual.

Salut!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dg. 13 set. 2015, 02:21

Conec les raw de Exiled Destiny i si no recordo mal van usar els DVD R1 (dels estats units), per aixo tenen un to diferent suposo i tenen aquell cartell en angles, pero ara tinc un dubte, has encodejat el video de nou o estaba aixi originalment? ja que jo he baixat altres cops raws d'aquell grup i sol tenir força qualitat.

En quant als audios quan tingui una estona els pujare que no son massa pes tot plegat.

Anims amb el projecte.

PD: Jo el que tinc son els DVD orginals en .iso i son molts GB per a pujar pero potser un amic meu els podra pujar a mega, pero ja t'aviso que els DVD estan entrellaçats i s'haurien de desentrellaçar per a anar be i aixo requereix un poc de coneixement sobre el tema.

PD2: Ara entenc com has aconseguit encaixar les normes de la Death Note (l'audio catala), suposo que els DVD R1 tenien aquella part del video "allargada" per a fer encaixar el doblatge angles.

LRB1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dv. 03 ago. 2007, 23:40

dg. 13 set. 2015, 02:42

Gracias, esperando los siguientes ^^. :yeah: :adeu:

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dg. 13 set. 2015, 08:24

Fabrebatalla18,

Jo també vaig pensar que fossin els anglesos i ho son. Sobre lo de les normes de Death Note, vaig haver de congelar el fotograma per que quedés ben sincronitzat el video. I si que vaig re-encodejar el video, no tenia mes remei, ja que no em deixava cap mes opcio, pro ho vaig fer amb el mateix b8trate i tot. Tu com t'hi faries per no re encodejarlo?

Gracies per tot

Salut!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dg. 13 set. 2015, 10:31

Primer que tot comença a baixar aquest torrent on estan les millors raws que existeixen amb el color original i amb molt bona qualitat:
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=32324 ... s=b311cbce

Quan tingui una estona et fare un petit resum de com allargar les normes sense reencodejar el video.

PD: Aquestes tambe son molt bones raw pero tenen dos problemes, encara no estan totes disponibles i estan a 10 bits de color (menys compatibles):
http://www.nyaa.se/?page=search&cats=0_ ... Death+Note
Tot i aixi son molt bones les raw.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dg. 13 set. 2015, 14:52

Ok moltes gràcies per la teva ajuda! Llavors tu el que sincronitzes és nomes l'audio (a part de les normes del vídeo) oi?

Siusplau quan puguis passam els audios en catala (amb els 4 o 5 primers ja aniré fent de moment)

Moltes gràcies per tot.

Salut!

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Death Note [07/37] [Català-Japonès] [DVDRip] [PUJ

dc. 30 set. 2015, 21:26

Notícia:
Mica en mica aniré pujant els capítols, no puc asegurar quants en faré cada setmana, però almenys un o dos segur.
De mica en mica s'omple la pica!

Salut!
DragsterPS l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 05 des. 2015, 18:43, en total s’ha editat 1 vegada.

Luffy Rey Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dj. 20 ago. 2015, 03:33

Re: [MEGA] Death Note [13/37] [Català-Japonès] [DVDRip] [PUJ

dj. 08 oct. 2015, 19:54

Gracias por el anime de Death Note, me quedare esta versión hasta que salga la versión Blu-ray, sabes mas o menos cuantos GB ocupara todo el anime?

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dj. 08 oct. 2015, 22:08

Hola! Calculo unas 11,5 GB en total aproximadamente.

Saludos!

Luffy Rey Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dj. 20 ago. 2015, 03:33

dv. 09 oct. 2015, 18:26

DragsterPS ha escrit:
Hola! Calculo unas 11,5 GB en total aproximadamente.

Saludos!

Vale gracias.
Saludos.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dl. 12 oct. 2015, 12:33

Saludos!

Chuster
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dj. 23 set. 2004, 00:05
Ubicació: Mallorca

dj. 15 oct. 2015, 23:52

Muchísimas gracias CRACK!
La calidad es muy buena!
Du bist die schönste MondeleinImatge

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

ds. 17 oct. 2015, 18:03

Denada!

PD: A partir d'aquest dilluns comencaré a pujar nous capítols, ja que aquestes dues setmanes estaba acabant un altre projecte.

Salut!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants