Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

[MEGA] Run=Dim 3/13 (DVDRip Dual CAT/JAP)

dt. 05 jul. 2016, 23:41

Tenia els audios ripejats de fa temps dels meus VHS, m'he decidit a montar la sèrie, però l'única font de video que hi ha per internet per desgràcia té hardsubs en anglès. No tinc temps per fer un VHSRip d'es d'on ho va deixar en tato25 (va fer 4 capítols, directament VHSrip d'audio i video), així que he decidit montar-ho en aquest vídeo per a que almenys estigui la sèrie. No ho descarto en un futur fer els episodis 5-13 si algú m'indica una manera bona d'encodejar, però tant el meu video com la meva capturadora son molt dolentes així que el resultat no sé com seria.

Algú podria convertir el video d'aquesta versió a 16:9 tallant la zona dels subtítols amb gràcia i podria quedar bé, però l'edició de video em supera una mica per provar-ho jo. L'audio està en FLAC precisament per a que si algú el vol remasteritzar en una altra versió hi hagi la menor pèrdua possible.

EDIT: he fet una prova ràpida de retallar a 16:9 i queda força malament... http://puu.sh/pRytC/3467adb9c0.jpg (he hagut de tallar força per sota perque hi ha escenes on hi ha 3 línies de subtítols).

Intentaré fer 1-2 capítols per setmana.

Imatge

Dades
Resolució 480x360 30 fps 4:3
Códec de video DivX3
Bitrate de video ~1000kBit/s
Font Video Original DVDRip per Ishin&AC
Contenidor Mkv
Àudio 1 Català VHS Rip
Códec àudio 1 FLAC
Àudio 2 Japonès VHS Rip (Només alguns capítols que es van gravar amb video dual channel)
Códec àudio 2 FLAC
Àudio 3 JAP DVDRip
Códec àudio 3 2.0 Stereo MP3 ~128kBit/s
HardSubs Anglès
Durada 24:15 min. aprox.
Tamany 360 Mb aprox.
Epiodis 13
Share DD
Servidor Mega
Share rar sense compressió amb pass
Password animelliure
Any 2001
Nacionalitat Japonesa
Estudi Tv Tokyo
Gènere Acció, Robots, Ciència Ficció
C. M. +13

Història
L'any 2050, aproximadament la desena part del Japó està cobert pel mar degut a l'escalfament
global. Tokyo no és una excepció. L'economia japonesa està seriosament afectada per causa del
desastre, de manera que el govern japonès va a la recerca de qualsevol cosa que revisqui el país.
Com a resultat, es forma "JESAS", una fundació militar amb la malvada intenció de controlar el
futur de Japó. JESAS s'encarrega d'abocar residus nuclears en l'espai exterior. Per assegurar la
seva protecció enfront d'altres països, JESAS ha desenvolupat els "RB", robots controlats per
pilots que posseeixen l'anomenada intuïció infal · lible. A la banda oposada de la llei es troba
"Frontera Verda", una agència de protecció formada per aquells països amb les mateixes creences:
salvar la Terra.

Personatges
Kazuto Moriguchi
Kanna Asou
Shinpei Miyauchi
Masarō Yoshioka
Ian Konno
Yu Mirai
Ken Muller
Atsushi Nojima
Hitoshi Honda
Suguru Saeki
Shōhei Moriguchi

Entre d'altres...

Captures
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Enllaços
Click 'n' Load
Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.
Per descomprimir utilitzar 7zip.

Sinopsis i altres dades agafades del post d'en tato25.
suloku l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 08 jul. 2016, 15:35, en total s’ha editat 2 vegades.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1794
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] Run=Dim 1/13 (DVDRip Dual CAT/JAP)

dj. 07 jul. 2016, 01:44

Moltes gràcies, quins records ;)
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Kaito.Kid
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 10 juny 2010, 07:34

Re: [MEGA] Run=Dim 3/13 (DVDRip Dual CAT/JAP)

dg. 24 jul. 2016, 09:38

Ostres, feia molt de temps que buscava l'anime en català. Una llàstima això dels subtítols en anglès, però molt millor això que res xD

Moltes gràcies pels 3 primers capítols ;)
Imatge

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 18 ago. 2016, 16:03

M'està costant més del que pensava en trobar temps per fer el montatge al dvdrip, així que aprofitant que volia ripejar uns vhs he ripejat tota la sèrie tal qual del k3. Tallaré els capítols i els pujaré en vhsrip.

La qualitat no serà la millor, ni tan sols serà la millor que podria treure de la meva capturadora perquè he fet rip directe amb el software de la capturadora, que entre compressio al vol i tal hi ha perdua de frames i no es la millor qualitat de compressió. Amb el hardware que tinc trigaria un temps que ara no puc dedicar en fer un vhsrip millor.

De tota manera si algú està interessat en els vhs per fer un ripeig de la millor qualitat possible es podria mirar. O si algú coneix una bona capturadora de video que faci el processament pel propi hardware de la capturadora i tingui bona qualitat per vhsrips...

No tinc gaire velocitat de pujada, pero com ja està tot ripejat i només he de tallar el vídeo el vhsrip el podré penjar abans de que acabi el mes.

mossman
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 19:31
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 23 ago. 2016, 09:30

Moltes gràcies Suloku!

Kaito.Kid
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 10 juny 2010, 07:34

dg. 20 nov. 2016, 08:58

Bon dia, @suloku,
com que ja ha passat un temps des del teu darrer missatge, m'agradaria saber com portes el tema de Run=Dim.
Moltes gràcies ;)
Imatge

xmzxzz
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 02 oct. 2017, 10:40

ds. 28 oct. 2017, 11:18

No hi ha més episodis?

telemakko
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 08 gen. 2017, 11:34

dg. 29 oct. 2017, 14:34

Esta molt be però només tres episodis??

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1794
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dj. 15 ago. 2019, 08:03

Crec que en Suloku o un altre user em va enviar els audios, els poso aquí per si algú algun dia pot finalitzar la release https://yadi.sk/d/YM0WUL0QvA3yVQ
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants