Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

puye7gol
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dt. 20 set. 2016, 13:38

Re: [1F/MEGA] Dragon Ball Z [DVDBox][CAT-CAST][291/291]

dt. 20 des. 2016, 21:58

Moltes gracies tiu!! Ets lo puto crack!! I to dic de cor, ja que el esforç que has fet per editarla i pujarla molts no o veiem, jo se que costa molt i et remarco enormement les meves gracies pel gran esforç fet!! I si es cert el que acabo de sentir de que pujaras la release de bola de drac! aqui ja et faig un monument.

moltes moltes moltes gracies!!

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 727
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

dj. 22 des. 2016, 00:43

puye7gol ha escrit:
Moltes gracies tiu!! Ets lo puto crack!! I to dic de cor, ja que el esforç que has fet per editarla i pujarla molts no o veiem, jo se que costa molt i et remarco enormement les meves gracies pel gran esforç fet!! I si es cert el que acabo de sentir de que pujaras la release de bola de drac! aqui ja et faig un monument.

moltes moltes moltes gracies!!

:jiji: Gracies a vosaltres per tot els anims, aixó m'anima molt a fer-ho amb Dragon Ball, la release tardara en estar feta, pero mica en mica anirem fent :)

Salutacións y bon nadal a tothom!

leylay
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 maig 2014, 08:34

dg. 05 feb. 2017, 01:35

muchas gracias

Nachete
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 13 feb. 2017, 21:14

dl. 13 feb. 2017, 21:21

Hola a tothom.

M'he enregistrat només per a agraïr la feina a OVA GAIDEN i aportar-ne també alguna cosa.

He pujat açí el mateixos episodis per a descarregar pero en lloc de 120GB només son 18GB.

La raó es que están compresos a HEVC pero es conserva el dual i he llevat la introcció i la fi de cada episodi que no aporta més que espai.

Espero que a algú li aprofiti, a mi em va costar més d'una setmana baixar el espisodis pero la meva línia que es molt lenta.

Encara que estigui comprés te practicament la mateixa qualitat que l'original i si els veus un darrera l'altre no tens que saltar la introducció ni la fi.

Salutacions!

https://mega.nz/#F!eVRAjSgY!Csgw7L5D6Upf4lJzAt7jtg

Venti
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 20 feb. 2017, 13:12

dl. 20 feb. 2017, 13:19

Hola!
Jo també m'he registrat solament per a agrair el enorme treball que ha fet OVA GAIDEN, i ara també agrair a Nachete el seu treball de compactació de la sèrie, moltíssimes gràcies als dos!
Jo soc de València, i als anys 90 ens arrivaba el meravellos canal K3, gràcies al qual tots els xiquets podiem disfrutar de Bola de Drac i de alguns bons animes més. Aixina que per a moltíssims xiquets valencians, el nostre primer contacte amb Goku també va ser en català.
Gràcies al vostre treball vaig a poder reecontrarme amb aquest mític doblatje. Encara estic descarregant, pero he escoltat alguns capítols per damunt i no puc descriure-vos la nostàlgia que sent, no sabeu quant vos lo agraisc. Personalment odie el doblatje en castellà, i ja fa molts anys que disfrute la sèrie exclusivament en japonés, pero tornar a disfrutarla en català uns 20 anys després (ara tinc 25) no te preu.

Un milló de gràcies!!

Subaru_Dragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 21:31

ds. 22 abr. 2017, 21:02

Moltes moltes moltes gracies per aquesta releaxe de luxe!! Es emocionant veure aquet montatge tan bo!!!! MIL GRACIES!!!!!

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 28 març 2018, 03:03

Todo bien por aquí guapos???

Muuuuack
Los enlaces estan durando mas de lo que creo o me lo parece a mi? Si hay algo caído avisad plis. Que es semana santa y hay tiempo de sobra.

Por cierto, menuda joyita el FighterZ. Si alguien quiere agregarme para jugar, estoy en PS4. Soy OVA_GAIDEN

xP Salu2!!!

Edit: veo que las covers de mi buen colegui xagasa estan out. Mañana os las subo!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2982
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 28 març 2018, 14:25

OVA GAIDEN ha escrit:
Todo bien por aquí guapos???

Muuuuack
Los enlaces estan durando mas de lo que creo o me lo parece a mi? Si hay algo caído avisad plis. Que es semana santa y hay tiempo de sobra.

Por cierto, menuda joyita el FighterZ. Si alguien quiere agregarme para jugar, estoy en PS4. Soy OVA_GAIDEN

xP Salu2!!!

Edit: veo que las covers de mi buen colegui xagasa estan out. Mañana os las subo!

Yo tengo el fighterz en steam pc.
Aqui habri un hilo para quien quiera hablar del tema.
viewtopic.php?f=23&t=21244

-El hilo del dragon ball xenoverse 2 desaparecio sin dejar rastro y eso que había como 3 paginas de comentarios.
como algunos de los hilos que puse en zona videojocs.
Vale que no entra en esa zona ni dios però almenos me hubiera gustado verlo en ''paperera'' i el motibo de porque ese hilo que estubo unos meses desaparecia por arte de magia.

-Por el tema covers que hice del z te lo agradeceria incluso yo si los resubes. Justo un amigo me pedia los covers y yo los borre.
Saludos. :yeah:

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 30 març 2018, 03:52

Por supuesto tío. Ya tengo el rar. Me he liado con cosas y no le he subido. Mañana sin falta.

Sobre el fighterZ una lastima tío que no haya cross play T-T éstos días estuve probando a broly... Menuda pasada...

edito: aquí tenéis las covers people: https://www.sendspace.com/file/rgzk9p

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2982
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 27 juny 2018, 14:25

Bon dia.
Com que he vist que hi ha 5 capitols v2 que no estan compartits per DD i nomès estan per emule i torrent deixo els audios al seguent enllaç.
https://mega.nz/#!IEFXVAjY!pLxLPzyAjtVm ... eshdRS3td4

Son els audios dels capitols 217 , 244 , 247 , 275 i 284.
Son v2 i fer el canvi d'audio es facil amb mkvtoolnix.

-Dir que hi ha el 89 i 151 però aquest curiosament si es van compartir per mega.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Steeler [Crawler] i 11 visitants