Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Raak15
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 19 set. 2011, 12:43

[MEGA/ONLINE] La Ventafocs (Cinderella Monogatari) [25/26][480p][CAT]

dg. 31 jul. 2016, 23:10

Imatge

SINOPSIS:
Cenicienta es la única hija de una familia bastante rica. Cuando su madre fallece, su padre viudo se casa con una señora viuda con dos hijas de un primer y fallecido esposo de un matrimonio anterior. Cuando su padre abandona su hogar para irse de viaje de negocios, Cenicienta se convierte en la esclava de su madrastra y de sus dos hermanastras. El príncipe del reino, por su parte, vive una vida aburrida en el castillo y un día se escapa y se hace pasar por un plebeyo. Cenicienta coincide con con él a través de un golpe del destino, y se convierte en su mejor amigo sin saber que en realidad es el príncipe. En ésta historia, hay otras vueltas de guion al cuento original de Charles Perrault, como que el villano es la mano derecha del rey, que está conspirando para hacerse cargo del trono una vez que elimine al príncipe. Después de una serie de acontecimientos e historias contadas, en el castillo tiene lugar una fiesta para que el príncipe pueda elegir una esposa. Cada chica del reino recibe una invitación para ésta fiesta. Cuando la malvada madrastra de Cenicienta le impide asistir al Baile Real, por el temor de que el príncipe eligiera a la chica como esposa en vez de a una de sus dos hijas, la muchacha, recibe la ayuda inesperada de sus mascotas y de su hada madrina para acudir al baile real.

FICHA TÉCNICA:
Spoiler: mostra
Título original: シンデレラ物語
Género: Fantasía, Aventura
Director: Hiroshi Sasagawa
Estudio: Tatsunoko Production
Cadena Televisiva: NHK
Primera emisión: 4 de abril de 1996
Última emisión: 1 de noviembre de 1996
Número de episodios: 26
Códec video: H264 - MPEG-4 AVC
Resolución: 640x480
Proporción: 4:3
Tamaño por episodio: 500~600 MB aprox.
Duración: 22 mins cada capítulo
Servidor: Mega
Audio en catalán: AAC 2 canales a 48kHz
Uploader: Raak15

AUTORES:
supernamibia (Canal de YouTube): Aporte de los audios en catalán.
Raak15: Sincronización/editor/uploader online y DD.

CAPTURAS:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

CAPÍTULOS [DD]:

CAPÍTULOS [ONLINE]:

Aquí algunos capítulos sincronizados y editados por robin_bcn_86

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

Re: [MEGA/ONLINE] La Ventafocs (Cinderella Monogatari) [25/26][480p][CAT]

dt. 02 ago. 2016, 12:55

Moltíssimes gràcies pel muntatge! Jo tinc la sèrie en àudio latino, o sigui que si voleu el capítol 19 per almenys tenir-lo, encara que no sigui en català, el podria pujar (tot i que la qualitat del so, la veritat, era una mica dolent... A part que les veus eren espantoses xD). Gràcies de nou ^^

Raak15
Usuari
Usuari

dt. 02 ago. 2016, 15:24

Heni ha escrit:
Moltíssimes gràcies pel muntatge! Jo tinc la sèrie en àudio latino, o sigui que si voleu el capítol 19 per almenys tenir-lo, encara que no sigui en català, el podria pujar (tot i que la qualitat del so, la veritat, era una mica dolent... A part que les veus eren espantoses xD). Gràcies de nou ^^

De res! També jo portava anys buscant aquesta sèrie que veia quan era petita. Com vulguis, tan de bo trobem algú que tingui el capítol 19, però ben millor veure-la amb àudio latino que al menys s'entèn xD

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dt. 02 ago. 2016, 19:59

Raak15 ha escrit:
Heni ha escrit:

De res! També jo portava anys buscant aquesta sèrie que veia quan era petita. Com vulguis, tan de bo trobem algú que tingui el capítol 19, però ben millor veure-la amb àudio latino que al menys s'entèn xD

Doncs aquí poso l'enllaç.
https://mega.nz/#!SoYGwb4I!tTbVnFmsPGRz ... tB3UEZCzKg

La qualitat del vídeo és bastant més baixa que la dels teus vídeos i ja veureu que la qualitat del so també és força dolenta... Sona com si fos d'un vhs i no s'hagués pogut conservar gaire bé... I la veu de la Ventafocs sembla d'un fandub dolent, però bé, almenys és el que dius tu, s'entèn... Tot i que de vegades s'hi ha de parar bé l'orella haha Però haig de dir que jo me la vaig empassar així fa anys, quan ja donava per fet que no la podríem tenir en català... Després vaig veure que algú havia conservat les cintes de vídeo (gràcies infinites!!!!) i em vaig emocionar molt *-* Aquests dies, me la tornaré a mirar. Per cert, he pensat que es podria fer un dual anglès / latino, que he vist que al youtube hi ha l'àudio en anglès també, que potser és dels idiomes més factibles per entendre-ho... Tot i que suposo que l'ideal seria original japonès + subtítols en català. Jo no sé fer res de tot això, només dono idees per poder tenir-la completa. Tot i que ja és tota una proesa que només ens falti un capítol!!! Moltes gràcies de nou :D :D

Raak15
Usuari
Usuari

dl. 06 març 2017, 13:59

Si algú es veu capaç de fer el que diu Heni de fer un dual anglès / latino o subtíttols en català, seria tot un plaer ajudar en el que es pugui!

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2821
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dl. 20 març 2017, 22:18

Raak15 ha escrit:
o subtítols en català

Jo he cercat pero no trobo uns subtítols per emprar de base.
Imatge Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants