Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Ruffy Rei Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dj. 31 març 2016, 15:31

Re: [MEGA] Slam Dunk - Bluray [20/101] [CAT-ESP-JAP+SUBS CAT-ESP]

dg. 21 ago. 2016, 06:19

Eliminat
Ruffy Rei Pirata l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 11 nov. 2016, 04:40, en total s’ha editat 1 vegada.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3249
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 21 ago. 2016, 13:43

Ruffy Rei Pirata ha escrit:
Val la pena comprar-se els Blu-ray? ja que és un dels meus animes preferits i prefereixo comprar-lo que descarregar-lo, però si no és molt millor que la versió DVDRip que tinc des de fa bastants anys paso de comprar-lo.

Tenint en compte que a Espanya MAI ha sortit cap DVD ni BD d'aquest anime, si ets molt fan val la pena pels següents motius:

- La versio DVDRip que dius que tens es una versio força dolenta, no te ni op ni ed ni avanços, l'audio catala te molt poca qualitat i s'escolta força mal, segurament el video del DVDrip que tens no es podra ni comparar amb aquestos BD ja que deura ser un xvid de qualitat regular, com sol passar amb els xvid...

- L'edicio de SV es força correcta, el BD s'asembla al japones (que tampoc era cap joia) i els audios estan molt millor que a qualsevol release que hi hagues per internet fins ara, a mes que te subtitols en castella i coneixent a SV tindran una traduccio acceptable.

Et recomano que et baixis un dels BDRemux d'aquest post i si veus que t'agrada molt mes que el DVDrip que tenies tu, et sobren els diners i ets molt fan doncs comprals xD

Ruffy Rei Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dj. 31 març 2016, 15:31

dl. 22 ago. 2016, 09:30

Eliminat
Ruffy Rei Pirata l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 11 nov. 2016, 04:41, en total s’ha editat 1 vegada.

Clonen7
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 04 ago. 2016, 18:43

Re: [MEGA] Slam Dunk - Bluray [30/101] [CAT-ESP-JAP+SUBS CAT-ESP]

dt. 01 nov. 2016, 00:26

Actualitzat fins el capítol 30, en els pròxims dies pujaré fins al 40.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 748
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 01 nov. 2016, 00:27

Gràcies. Jo també em compro el BD però aquest vol 2 picaba massa la cartera... t'agraeixo la dedicacio:)
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Clonen7
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 04 ago. 2016, 18:43

Re: [MEGA] Slam Dunk - Bluray [40/101] [CAT-ESP-JAP+SUBS CAT-ESP]

dg. 06 nov. 2016, 18:35

Ja he ficat el 2n Bluray sencer.

A esperar al tercer...

isiltasuna
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 08 des. 2016, 19:16
Ubicació: Basque Highlands

dj. 08 des. 2016, 19:21

Moltes gràcies/Eskerrik asko

Lo siento pero no parlo català, pero os entiendo a la perfección.Muchas gracias por subirlo, lo que me da penica es que no esté en euskara, el doblaje de Dragoi Bola Z (Dragon Ball Z) lo petaba en euskara. En galego y català y valencià sé que tb. Sólo hay que ver la cutrez de lo de "onda vital" en la versión castellana.

Bueno, saludos desde la Gipuzkoa profunda :P

PD: mi nick significa El Silencio, pero no callo

isiltasuna
Usuari
Usuari

dj. 08 des. 2016, 19:35

intervención ha escrit:
Gràcies. Jo també em compro el BD però aquest vol 2 picaba massa la cartera... t'agraeixo la dedicacio:)

Pues a mí el Olentzero (Es el papa Nöel vasco, es carbonero, bebe vino, ¿cómo no?, y tiene muy mala leche) o vuestra tronca de nadal me trae 200€, o sino me conformo con lo que subáisl. Vale, o con mis 24 tomos de la versión Kazeban del manga...
y como decís, el 2º tomo de BR han subido precio. ahhhh, que parce el mundo que me quiero bajar, como decía Mafalda.

isiltasuna
Usuari
Usuari

dj. 08 des. 2016, 19:43

fabrebatalla18 ha escrit:
ivoyko ha escrit:
Pues si yo me comprara un DVD/BD y de repente viera que despues del ending... me salta el audio japones... me indignaria... xD

Posdata: Siento la calidad pero esto es castellano no? https://www.youtube.com/watch?v=5rsa5UViwWI No es que me fascine especialmente pero me hace gracia la cancion.

Es latino, no se si fandub o oficial, pero es latino, en Castellano (de España) nunca se doblo el opening, que yo sepa...

PD: Los audios que se han publicado en FLAC son realmente lossless? Es que sino se usa un metodo algo especial solo habras pasado el audio lossy (core) a FLAC y por tanto no sera realmente lossless, sea como sea si alguien quiere los DTS-HD MA tampoco le cuesta mucho descargarse los capitulos y sacarlos y convertirlos a su gusto xD

Doy fe de ello, me costo dios y la madre conseguir la serie en castellano (la quería en jap con subs en castellano, pero es lo que hay, oye), y el ED está en japonés. A mí me hacía gracia.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 748
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 08 des. 2016, 19:46

isiltasuna ha escrit:
intervención ha escrit:

Pues a mí el Olentzero (Es el papa Nöel vasco, es carbonero, bebe vino, ¿cómo no?, y tiene muy mala leche) o vuestra tronca de nadal me trae 200€, o sino me conformo con lo que subáisl. Vale, o con mis 24 tomos de la versión Kazeban del manga...
y como decís, el 2º tomo de BR han subido precio. ahhhh, que parce el mundo que me quiero bajar, como decía Mafalda.

El bueno del Olentzero :D
Tengo el 3 reservado, con un poco de suerte me saldrá por menos de 35€, sino nada... Estuvo unos días el 2 a 30€ pero ahora vuelve a 40......... es un poco estafa xD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

isiltasuna
Usuari
Usuari

dj. 08 des. 2016, 19:52

intervención ha escrit:
isiltasuna ha escrit:
intervención ha escrit:

El bueno del Olentzero :D
Tengo el 3 reservado, con un poco de suerte me saldrá por menos de 35€, sino nada... Estuvo unos días el 2 a 30€ pero ahora vuelve a 40......... es un poco estafa xD

Sí, está a 40, de 2ª mano 35 (ufff, qué descuentazo... si es de 2ª mano, ponlo a 20)
Me pasó lo mismo con mi lector de blu-ray, un LG sencillico, 39€ luego subió a 59 (yo lo tenía pre-reservado)
Perdón por mi lenguaje, pero el rip es ¡la ostia!
Mila esker taldea! Mirariak existitzen die!! (Muchas gracias equipo/los milagros existen). Sois los p. amos. Zorionak!!! (enhorabuena)

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dv. 30 des. 2016, 17:59

Gràcies per pujar aquesta sèrie. Quins records de quan fa anys la feien pel K3.

mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

dc. 15 març 2017, 10:04

Una pregunta potser estupida, i que sembli potser de parvulari. Cada capítol ocupa aproximadament 5 GB? o no ho entès bé? Més que res, pk em faria il.lusió tenir la serie de Slam Dunk en alta qualitat. Però clar, que tota la sèrie ocupi 500 GB...doncs una mica bèstia, no? tenint en compte que té 101 capítols.... (101 x 5 = 505) No tinc espai per tant...

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3369
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 15 març 2017, 11:22

Doncs ja que estem en el tema i fa temps que ho volia preguntar. ¿Quin programa podria utilitzar perqué cada capitol que actualment pesa 5Gb peses nomès 1 Gb aproximadament?

mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

dc. 15 març 2017, 12:08

xagasa ha escrit:
Doncs ja que estem en el tema i fa temps que ho volia preguntar. ¿Quin programa podria utilitzar perqué cada capitol que actualment pesa 5Gb peses nomès 1 Gb aproximadament?

Jo diria que com ja és format MKV, diria, repeteixo, no es pot baixar més de pes... Esk igualment 100 GB tota la serie... és bastant. Em sembla que m'ho acabaré descarregant de: https://slamdunkencatala.blogspot.com.e ... track.html Que ocupen menys

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants