Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

Re: [MEGA] Slam Dunk - Bluray [40/101] [CAT-ESP-JAP+SUBS CAT-ESP]

dc. 15 març 2017, 12:10

mangacatalanenc ha escrit:
xagasa ha escrit:
Doncs ja que estem en el tema i fa temps que ho volia preguntar. ¿Quin programa podria utilitzar perqué cada capitol que actualment pesa 5Gb peses nomès 1 Gb aproximadament?

Jo diria que com ja és format MKV, diria, repeteixo, no es pot baixar més de pes... Esk igualment 100 GB tota la serie... és bastant. Em sembla que m'ho acabaré descarregant de: https://slamdunkencatala.blogspot.com.e ... track.html Que ocupen menys

Evidentment la qualitat no será ni de bon troç igual, però esk, sinó són masses GB's, pk encara que ho transformis a 1 GB, primer has de tenir espai per 500 GB, per després transformar.....no?

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

dc. 15 març 2017, 21:43

xagasa ha escrit:
Doncs ja que estem en el tema i fa temps que ho volia preguntar. ¿Quin programa podria utilitzar perqué cada capitol que actualment pesa 5Gb peses nomès 1 Gb aproximadament?

Jo diria que com ja és format MKV, diria, repeteixo, no es pot baixar més de pes... Esk igualment 100 GB tota la serie... és bastant. Em sembla que m'ho acabaré descarregant de: https://slamdunkencatala.blogspot.com.e ... track.html Que ocupen menys

Evidentment la qualitat no será ni de bon troç igual, però esk, sinó són masses GB's, pk encara que ho transformis a 1 GB, primer has de tenir espai per 500 GB, per després transformar.....no?

També podeu esperar a la meva release on els capítols ocupen 1Gb aproximadament, el video l'he encodejat del BD japonès a 720p i el audio català i castellà conserva la mateixa qualitat que en el BD de SV. Tinc uns quants capítols no publicats encara, pero degut a falta de temps, segurament continuaré a l'estiu.

Salut!

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 472
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dg. 19 març 2017, 20:29

DragsterPS ha escrit:
També podeu esperar a la meva release on els capítols ocupen 1Gb aproximadament, el video l'he encodejat del BD japonès a 720p i el audio català i castellà conserva la mateixa qualitat que en el BD de SV.

Puc confirmar que esta fent una relese de gran qualitat!
ImatgeImatge
Imatge

trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

dc. 12 abr. 2017, 20:15

Moltes gràcies per la relase, a mi personalment m'encanten els bdremux.

Una pregunta respecte als audios, al mirar el media info em surten 6 audios (2 per idioma) un en dts-hd-ma i un en dts, es normal? Puc borrar el dts a seques i deixar nomes el dts-hd-ma sense perdre qualitat? (fent aixo estalviaria 1gb per capitolo xD)

Moltes gràcies.

Clonen7
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 04 ago. 2016, 18:43

dc. 12 abr. 2017, 20:18

trajano ha escrit:
Moltes gràcies per la relase, a mi personalment m'encanten els bdremux.

Una pregunta respecte als audios, al mirar el media info em surten 6 audios (2 per idioma) un en dts-hd-ma i un en dts, es normal? Puc borrar el dts a seques i deixar nomes el dts-hd-ma sense perdre qualitat? (fent aixo estalviaria 1gb per capitolo xD)

Moltes gràcies.

Si, pots fer-ho sense problema, els audios bons, son el dts-hd.

trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

dc. 12 abr. 2017, 21:03

Moltes gràcies, així ho fare :D

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dt. 27 juny 2017, 19:40

¿contiene los avances en catalan y todo?

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 307
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dc. 28 juny 2017, 12:24

Tenia pensat descarregar-me aquesta versió "tocha" de gairebé 5GB pero amb el límit que te posat MEGA de 5GB fa que m'hagi de baixar una capítol cada 8 hores o bé utilitzar un VPN amb la corresponent baixada de velocitat, o bé comprar un compte de MEGA (descartat completament).
Em sap greu per el uploader Clonen7 perque ja és prou farragós pujar un capítol amb aquest pes que a sobre li posan aquesta "cadenat" en forma de límit de descárrega que fa que aquesta aportació quedi descartada per a molts usuaris, tota la feina de exportar i pujar que empantanegada per aquest límit, casun tot.
Tens pensat alguna alternativa o seguirás amb MEGA, sé que és el doble de feina però és una pregunta que et tenia que fer si o si.

Gràcies per la aportació.

Salut!

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3431
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 28 juny 2017, 13:35

Frydivx ha escrit:
Tenia pensat descarregar-me aquesta versió "tocha" de gairebé 5GB pero amb el límit que te posat MEGA de 5GB fa que m'hagi de baixar una capítol cada 8 hores o bé utilitzar un VPN amb la corresponent baixada de velocitat, o bé comprar un compte de MEGA (descartat completament).
Em sap greu per el uploader Clonen7 perque ja és prou farragós pujar un capítol amb aquest pes que a sobre li posan aquesta "cadenat" en forma de límit de descárrega que fa que aquesta aportació quedi descartada per a molts usuaris, tota la feina de exportar i pujar que empantanegada per aquest límit, casun tot.
Tens pensat alguna alternativa o seguirás amb MEGA, sé que és el doble de feina però és una pregunta que et tenia que fer si o si.

Gràcies per la aportació.

Salut!

Jo crec que s'han pasat amb el tema de poder baixar nomès 5 gb cada 6 hores. Podrien haver disminuit la velocitat als usuaris free i lo de maxima velocitat que es lo que han fet al prenium.
El tema de que molta gent no podra descarregar aquesta relase. Doncs em sap greu dir que es cert al 100%. Perqué si un link pesa tan sols un mega mes dels 5 gb ja et diu Bandwidth Limit Exceeded. Es penos però haurem de fer com la epoca del megaupload i es tallar els archius a rar i descarregarlos de mica en mica.
De totes maneras. Moltes gràcies a Clonen7 per la relase.

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dc. 28 juny 2017, 17:45

En DragsterPS està fent una relase molt millor i que pesa menys, teniu l'enllaç aquí:
viewtopic.php?f=11&t=20700

Clonen7
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 04 ago. 2016, 18:43

dc. 28 juny 2017, 22:57

Ja tinc els 5 boxes, però estic buscant alternatives per pujar-la a altres servidors. Escolto suggeriments.

Ramon10 ha escrit:
En DragsterPS està fent una relase molt millor i que pesa menys, teniu l'enllaç aquí:
viewtopic.php?f=11&t=20700

I per que es molt millor?
----------------------------------

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3431
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 28 juny 2017, 23:14

Clonen7 ha escrit:
Ja tinc els 5 boxes, però estic buscant alternatives per pujar-la a altres servidors. Escolto suggeriments.

En DD un bon servidor es openload però un lloc bo actualment es utorrent.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 307
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dj. 29 juny 2017, 12:33

xagasa ha escrit:
Clonen7 ha escrit:

Home Openload en primera descarrega va molt bé pero si tens que descarregar de varis enllaços la velocitat es limita, corregir-me si m'equivoco.
Una bona alternativa seria zippyshare, no t'has de registrar, pero al haver-hi un limit de 200 MB per enllaç, tindries que pujar com 25 enllaços per capítol, un pal vaja.
1fichier també és bo, però per descarregar un gran volum de GB necessites com a mínim un compte free per tenir un "bona" velocitat de baixada.
Torrent també és una bona opció però necessites tenir un mínim de gent descarregant i alguna persona que comparteixi llavor per tenir-ho actiu.

La versió d'en DragsterPS no deu estar malament per qualitat i el pes, és una bona opció "qualitat preu" per dir-ho d'alguna manera, però dir que és millor que aquesta realese es parlar sense contrastar ambdós posts, la primera opció està bé per si no tens connexió d'ample de banda, la segona és millor per la gent que té fibra, pero bueno que no hi ha un "target" en concret la gent va a lo que més l'hi convé.

Salut!

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dj. 29 juny 2017, 12:56

Primer de tot, és una remasterització que no arriba a 1080p, per això es fa a 720p (es pot fer comparació i veuras que es veu quasi igual o millor la meva).
La versió de DragsterPS està basada en el BD Jap mentre que la teva usa els videos de SV que tenen una qualitat inferior. També he passat els audios en flac i no pas a DTS-HD MA ja que aquest és un codec de pagament i si no tens un reproductor que el suporti mai l'escoltaràs "tot" (degut a que hi ha una part de pagament). A més, conté subs forçats i karaokes corregits (els de SV que tenen faltes d'ortografia). Per acabar ja es veu que la de DragsterPS pesa molt poc sent millor xD per tant també és una release més còmode en quant a pes. Tot i així, aquesta també és bona release

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dj. 29 juny 2017, 14:05

xagasa ha escrit:

openload es un servidor de video online, a banda de que transformar els videos... no serveix en aquest cas.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants