Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 162
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

[MEGA] Slam Dunk [001/101][Edició Definitiva][720p][Cat-Cast-Val-Jap+Subs]

dv. 09 set. 2016, 20:54

Imatge

Títol: Slam Dunk
Génere: Comèdia, Drama, Escoles, Esport
Episodis: 101
Any: 1993-1996
Estudi: Toei Animation
Format: MKV (H.264)
Tamany: 1.2 GB
Audio: Català (FLAC 2.0), Castellà (FLAC 2.0), Valencià (AC3 192kbps 2.0) i Japonès (FLAC 2.0)
Subtítols forçats: Català, Castellà I Valencià (Ass)
Subtítols complets: Castellà (VobSub)
Resolució: 960x720
FPS: 23,97 FPS
Encoder: DragsterPS
Ajudants: Fabrebatalla18, Intervención, HoT.FuN, Ramon10
Notes: Capítols inclosos (Opening, Part A, Cortineta, Part B, Ending i Avanç) i Caràtules.

Sinopsi: Un estudiant de secundària, Hanamichi Sakuragi, pateix una sèrie de carbasses fins que un dia coneix a una noia a qui la fascina el bàsquet. A causa d'això, Hanamichi fingirà ser un esportista i s'inscriurà en el club de bàsquet del col·legi amb l'esperança de poder impressionar-la i sortir amb ella. Amb el temps descobrirà en el bàsquet un esport que l'exigirà i el posarà a prova fent que doni el millor d'ell. La sèrie barreja dosis de comèdia, esport i lliçons d'autosuperació.

Capítols:
Mostra
Box 1:
Imatge

F.A.Q.:
Mostra
Perquè la versió definitiva és 720p i no 1080p?
La font original d'aquests BluRay en teoria (i dic en teoria perque no treballo a Toei ni tinc aquesta informació) es un máster digitalitzat a partir dels negatius originals en SD, i aquest no te perquè ser 480i/p tot i que és el mes segur.
Tot i així, aquest BD té una mica més de qualitat que els DVD (cosa que tampoc té la qualitat del máster tot i estar a la mateixa resolució), els másters per desgracia no els podem veure per a comprobar-ho.
Per tant partim de la base que el BD es un reescalat, i si es així no té sentit guardar-lo a 1080p perque estas l'guardant en una resolució major a la font original (máster) i per tant ocupa més pes (l'"engreixes" sense necessitat).
En resum, es veurà igual fins i tot a menys resolució, en aquest cas 720p.
DragsterPS l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 26 set. 2016, 18:05, en total s’ha editat 3 vegades.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Slam Dunk [001/101][Edició Definitiva][720p][Cat-Cast-Val-Jap+Subs]

dv. 09 set. 2016, 21:09

Estic buscant a algú que m'ajudi en la release. El que hauria de fer es mirar-se el capítol en un dels tres idiomes abans de pujar-lo i que em digui si té algun error a canvi de ser dels primers en veure-ho en aquesta qualitat. Si algú vol fer-ho, que m'envii un MP. Necessitaria una persona que ho mirés en català, una en castellà i una en valencià.

Salut!
DragsterPS l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 set. 2016, 21:36, en total s’ha editat 1 vegada.

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

dv. 09 set. 2016, 21:18

¡¡Gracies DragsterPS!! Estic atent a aquesta release del Slam Dunk. Mes encara si porta els tres idiomes que m´interessen (Català, castellà i japonés). Salutacions. :adeu:

PD: A mi hem faltaria temps per mirar-ho 3 vegades per cada episodi. Ja tinc suficient amb varies series que tinc pendent de veure, cuant acabi de veure-les ja et miraré la de castellà o català, però a curt termini per ara no podría. :)

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

ds. 10 set. 2016, 00:03

baixant el primer. gracies a10 :yeah:

Tira-li
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dj. 03 març 2016, 08:36

dg. 18 set. 2016, 16:34

Gràcies per la iniciativa! Em mire l'episodi en valencià i et dic. ;)

Tira-li
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dj. 03 març 2016, 08:36

dg. 18 set. 2016, 17:17

M'ha agradat molt. ¡Quina faenassa que t'has pegat! Ara bé, jo no afegiria rètols a la imatge, tenint en compte que és un release multilingüe. Resulta especialment molest en l'opening i en l'intermedi, ja que estava sentint una cosa i llegint-ne una altra. A més a més, la veu del narrador ja llig pràcticament tots els escrits japonesos que es veuen al llarg del capítol. Bé, és un suggeriment. ;P ¡Avant! Espere els episodis següents. ;)

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3422
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 18 set. 2016, 17:50

Tira-li ha escrit:
M'ha agradat molt. ¡Quina faenassa que t'has pegat! Ara bé, jo no afegiria rètols a la imatge, tenint en compte que és un release multilingüe. Resulta especialment molest en l'opening i en l'intermedi, ja que estava sentint una cosa i llegint-ne una altra. A més a més, la veu del narrador ja llig pràcticament tots els escrits japonesos que es veuen al llarg del capítol. Bé, és un suggeriment. ;P ¡Avant! Espere els episodis següents. ;)

I precisament per aixo hi ha subtitols en varios idiomes, si escoltes el doblatge catala has de posar la pista de subtitols forçats en catala.

puye7gol
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dt. 20 set. 2016, 13:38

dt. 20 set. 2016, 13:51

no me deixa descargarlo? me surt una finestra amb publicidad

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dt. 20 set. 2016, 16:30

puye7gol ha escrit:

Ncrypt és una web per a encriptar els links. Si vols treure els anuncis pots usar complements com Adblock. Tot i així, aquesta publlicitat no ens aporta cap benefici.
Per a descarregar-lo has d'usar un gestor de descàrregues com JDownloader o MyPony. L'obres i després fas clic al botó Click'n'Load.

puye7gol
Usuari
Usuari

dc. 21 set. 2016, 14:29

DragsterPS ha escrit:
puye7gol ha escrit:

Ncrypt és una web per a encriptar els links. Si vols treure els anuncis pots usar complements com Adblock. Tot i així, aquesta publlicitat no ens aporta cap benefici.
Per a descarregar-lo has d'usar un gestor de descàrregues com JDownloader o MyPony. L'obres i després fas clic al botó Click'n'Load.

Hola! no me surt :( no es pot pasar el enllaç d'un altre manera? Estic pitjantel boto click load amb el jdownloader obert i no me fa res.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

dj. 22 set. 2016, 15:56

puye7gol ha escrit:
DragsterPS ha escrit:
puye7gol ha escrit:

Hola! no me surt :( no es pot pasar el enllaç d'un altre manera? Estic pitjantel boto click load amb el jdownloader obert i no me fa res.

Segur que tens el jdownloader obert? Prova un altre navegador sino.

puye7gol
Usuari
Usuari

ds. 24 set. 2016, 20:25

Ara!! A la fi!! jeje mil gracies!

Per cer taixo es el capitol 1, o un pack de X capitols junts?o aqui ja es la serie sencera? si no es aixi cuantes entregues son? jeje es per ordenarme el excel de lo en curs i complet.

mil gracies de nou! salutacions

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu

ds. 24 set. 2016, 21:20

puye7gol ha escrit:
Ara!! A la fi!! jeje mil gracies!

Per cer taixo es el capitol 1, o un pack de X capitols junts?o aqui ja es la serie sencera? si no es aixi cuantes entregues son? jeje es per ordenarme el excel de lo en curs i complet.

mil gracies de nou! salutacions

Com es pot observar en el títol posa [001/101], és a dir que de moment només hi ha el capítol 1 fet (realitat n'hi ha bastants més, pero encara no els puc penjar ja que no disposo de l'audio valencià). Evidentment no puc penjar actualment els 101 capítols ja que uso els audios de SV que actualment només ha tret el box 1 (de 5), que va sortir el 2 d'agost. El box 2 sortirà el 19 d'octubre, i tindrà 20 capítols més, del 21 al 40. Per tant, de moment el màxim de capítols que es poden penjar és fins el 20, però com ja he dit, fins que no tingui els àudios en valencià no els penjaré.

PD: Si vols ser dels primers a veure la sèrie i estar al corrent de com va la release sempre ens pots ajudar mirant el capítol (en català, castellà o valencià) abans de pujar-lo i comprovar que no hi hagi cap errada.

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 482
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dg. 25 set. 2016, 23:01

DragsterPS ha escrit:
realitat n'hi ha bastants més, pero encara no els puc penjar ja que no disposo de l'audio valencià. fins que no tingui els àudios en valencià no els penjaré.

Culpa meva ^^u ^^u Ja que aquest dies estic ocupadet amb pre-temproada etc. i no li estic passant els audios valencians ^^u
ImatgeImatge
Imatge

puye7gol
Usuari
Usuari

dl. 26 set. 2016, 14:37

hahaha no pasa res home era per informarme nomes, ja que veig que un capitul sol pesa bastant, pero veig qu la calitat i te varis audios, jeje aixi que espererem impacients. mil gracies per la release

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher i 18 visitants