Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3519
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

[DD] Dragon Ball Tomo ''43 i 44 '' Super (Full Color) 2 De 2

dv. 16 des. 2016, 14:07

Imatge

Dragon Ball Tomo 43 '' Super N''1 (Full Color)
https://mega.nz/#!ZUc3URhS!bkQZNDkGW_mX ... iqq5J8e_4A

Dragon Ball Tomo 44 '' Super N''2 (Full Color)
https://mega.nz/#!8ZclCTYQ!ZyrAGsHQ5950 ... 2LY9EOLaZk

Dades:

Edició: Aquesta versió ha sigut feta per diversos fans on han fet el escaneig , traducció i colorejat

Recopilació: He recopilat els volums 43 i 44 (Tomo 1 i 2 super) i a quedat com la seva versió original
i he tret totes les marques d'aigua i he fet neteja de fotogrames amb photoshop.

Agraiments: A Joker Fansub per la traducció i ha Victor R per colorejar el manga.
Escans per part de ''Manga Stream''

Contrasenya Del Rar: xagasa

Servidor: Mega
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 des. 2016, 18:51, en total s’ha editat 4 vegades.

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 209
Membre des de: dg. 26 maig 2013, 09:37

Re: [DD] Dragon Ball Tomo 43 i 44 '' Super (Full Color) 1 De 2

dv. 16 des. 2016, 16:41

moltes gràcies!! baixant :D

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD] Dragon Ball Tomo 43 i 44 '' Super (Full Color) 1 De 2

dv. 16 des. 2016, 17:01

Angelus Oriol ha escrit:
moltes gràcies!! baixant :D

Ja estic preparant el tomo 44. M'alegro que t'agui agradat.

Edit: Tinc un dubte amb el tomo 44 ( N"2 super) ¿A quin capitol acava aquest segon volum. Al capitol 16 o 17. ? El primer volum cada capitol tenia unes 10 pagines en canvi apartir del capitol 10 que seria inici del volum 2 ja es de unes 20 pagines.

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: [DD] Dragon Ball Tomo ''43 i 44 '' Super (Full Color) 1 De 2

dv. 16 des. 2016, 20:12

Bona aportació xagasa pero jo de tu m´esperaria al Març de l´any vinent ja que es quan surt la serie vermella de Super. Allá podries pasar els dialegs en català a aquesta release. :) Encara així, ¡Bona feina! :yeah:

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD] Dragon Ball Tomo ''43 i 44 '' Super (Full Color) 1 De 2

dv. 16 des. 2016, 20:20

MarshmallowMan ha escrit:
Bona aportació xagasa pero jo de tu m´esperaria al Març de l´any vinent ja que es quan surt la serie vermella de Super. Allá podries pasar els dialegs en català a aquesta release. :) Encara així, ¡Bona feina! :yeah:

Si tot va be fare la versio en català quan surti la serie vermella.
Edit: Ja he trobat informació el volum 44 es fins el capitol 15. Osigui que quasi el tinc complet.
Ja tinc la portada del volum y pagines extres.
.
Edit:2 Afegit Dragon Ball Tomo 44 ''Super N'' 2'' Full Color.

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 294
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: [DD] Dragon Ball Tomo ''43 i 44 '' Super (Full Color) 2 De 2

ds. 17 des. 2016, 08:10

Gracies.
.Salutacions.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

ds. 17 des. 2016, 11:31

Merci xagasa pels 2 primers tomos crec que em fare aquesta coleccio al final es la que mes em surt a compte XD

Per cert veient el primer volum la saga d´en freezer se la han saltat no? ¬¬

kamehame
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 02 març 2013, 12:59

ds. 17 des. 2016, 13:21

Moltes gràcies a totes aquelles persones que han participar per fer realitat esta magnífica aportació.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 17 des. 2016, 14:20

mco234 ha escrit:
Gracies.
.Salutacions.

M' alegro que t'haguin agradat els tomos :yeah:

kakarotto2017 ha escrit:
Merci xagasa pels 2 primers tomos crec que em fare aquesta coleccio al final es la que mes em surt a compte XD

Per cert veient el primer volum la saga d´en freezer se la han saltat no? ¬¬

Doncs si en el manga su han saltat (Hi ha una pagina on en plan broma ho diuen)
Imatge

kamehame ha escrit:
Moltes gràcies a totes aquelles persones que han participar per fer realitat esta magnífica aportació.

Doncs si es una bona edició i el colorejat es molt bo per ser de un fan.

Edit: Si me descuidat de esborrar algun logo de alguna pagina m'ho dieu ok. Es que hi havia uns 3 per pagina i cada tomo te aproximadament 200 pag
i ja treia fum pel cap com el majin buu de tan esborrar logos. Salut a tots i espero que us hagui agradat. Entre tots els fans s'ha fet una bona edició.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3343
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 17 des. 2016, 18:08

No se de donde has sacado esta version (porque no has dejado ningun credito, ni ninguna mencion al fansub/editor en cuestion, mucho dar las gracias pero les has borrado todo el rastro...), pero se ven bastante peor que otras versiones que hay por ahi (solo he buscado 5 minutos, seguramente habra de mejores y sin marcas de agua tan grandes, pero ahora mismo no tengo tiempo para buscar):

"Tu" version:
Imatge

Otra version:
Imatge

La diferencia es bastante notoria, sea como sea, desconozco si hay nada mejor y sin marcas de agua, pero agradeceria que dijeras de donde lo has sacado para ver si la fuente original tenia mejor calidad.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 17 des. 2016, 18:55

He posat els credits dels qui van fer els escans , la traducció i el colorejat. He vist que tens rao hi ha diferents versions de colorejat uns millors que altres.

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

dl. 19 des. 2016, 00:56

Hola.
Me sabe mal. Las intenciones son buenas pero:
Color: Malo, erróneos y muy saturados. Muchas páginas en Blanco y negro y a diferente tamaño.
Resolución: MUY BAJA!! hay mezcladas imágenes en baja resolución y textos en alta, no mucho más.
Ortografía: Varios fallos!
Veo que has rectificado y puesto los créditos pero es que o han fallado ellos o tú porque se ve bastante mal.

Aún así te agradezco que hayas compartido eso pero no le doy el aprobado. Es una pena porque me hubiese gustado.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6318
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 19 des. 2016, 09:36

Joker Fansub son aquells que fotien traduccions de merda només per arribar els primers a submanga amb els capítols setmanals de Naruto, Bleach i One Piece. I la web tol·lerant i destacant la rapidesa abans que la qualitat. Igual per això se'n va acabar anant a la merda.

En resum: No tocar material de Joker Fansub ni amb un pal.
Imatge

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dl. 19 des. 2016, 10:26

Lo de la traducció si que s'ha de dir que es bastant dolenta. Jo en un principi vaig començar la traducció en català però a la pagina 5 vaig dir prou es un pal i una feina inimaginable. Porta molta feina ja parlan en plan photoshop. Per la pregunta de pagines a diferents tamanys. Doncs ho vaig trobar ja aixi no vaig canviar cap format de les pagines. Lo que si que vaig possar va ser les pagines en B/N que no havien sigut colorejades. Lo que si que es propi meu es el index del volum 2 ja que no el vaig trobar. Sobre la mala qualitat del dibuix dir que per mi el primer capitol es el que es podria haver tornat a colorejar apartir del capitol 2 al 15 el color esta bastant be.

Edit: Crec que ja ho vaig comentar. Però si algú esta interesat a fer traducció en català del manga que m'envii un mp i si som almenys 3 es podria començar a fer. Realment la traducció es podria fer apartir de la versió de fujiwara no fansub que esta en castella i una posible bona traducció. També dir que si algú vol colaborar es per fer el volum en serio no el tema de fer una pagina a la setmana. Diento de una altre manera. Fer la traducció del manga a un ritme normal però sense adormirse. Salut :yeah:

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 236
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dl. 19 des. 2016, 16:10

Pero quina necessitat hi ha de traduir un manga al català, quan el trauran a partir de març?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants