Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 160
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: [DD] Dragon Ball Tomo ''43 i 44 '' Super (Full Color) 2 De 2

dl. 19 des. 2016, 19:58

Ramon10 ha escrit:
Pero quina necessitat hi ha de traduir un manga al català, quan el trauran a partir de març?

Per a tenir-ho en digital. En paper només el trobes a catalunya, si, el pots demanar a Amazon però no és el mateix, en digital el pots tenir i llegir en qualsevol lloc.

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 160
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

dl. 19 des. 2016, 20:43

xagasa ha escrit:
Lo de la traducció si que s'ha de dir que es bastant dolenta. Jo en un principi vaig començar la traducció en català però a la pagina 5 vaig dir prou es un pal i una feina inimaginable. Porta molta feina ja parlan en plan photoshop. Per la pregunta de pagines a diferents tamanys. Doncs ho vaig trobar ja aixi no vaig canviar cap format de les pagines. Lo que si que vaig possar va ser les pagines en B/N que no havien sigut colorejades. Lo que si que es propi meu es el index del volum 2 ja que no el vaig trobar. Sobre la mala qualitat del dibuix dir que per mi el primer capitol es el que es podria haver tornat a colorejar apartir del capitol 2 al 15 el color esta bastant be.

Edit: Crec que ja ho vaig comentar. Però si algú esta interesat a fer traducció en català del manga que m'envii un mp i si som almenys 3 es podria començar a fer. Realment la traducció es podria fer apartir de la versió de fujiwara no fansub que esta en castella i una posible bona traducció. També dir que si algú vol colaborar es per fer el volum en serio no el tema de fer una pagina a la setmana. Diento de una altre manera. Fer la traducció del manga a un ritme normal però sense adormirse. Salut :yeah:

La versió digital del volum 2 surt al Gener al Japó, el dia 4, en paper ja va sortir peró no hi ha prou scans.

La pàgina final del volum 2es la pàgina final del tom 3 de Dragon ball original, no entenc per que la has colada.
Spoiler: mostra
Imatge

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3550
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dl. 19 des. 2016, 21:13

Doncs quan surti en català ja es fara una versió millor.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants