Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

mco234
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 172
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: [MEGA]Dragon Ball Super 1080p BD [DUAL+SRT]

dl. 06 nov. 2017, 22:37

Gracies pel 044.
Salutacions.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2210
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dj. 09 nov. 2017, 01:09

Amb el capitol 47 de avui s'ha iniciat la saga den Goku Black. Nomès per curiositat i per si algu ho vol saber com a informació es si:
raulgm et faria res posar apartir del capitol 47 quantes censures conte el capitol? La info seria interesant ja que en foros s'ha dit desde temps que
molt segur que la saga de Goku Black sera la que tindra mes censures. No demano una redacció sino algo que no et doni feina pero mantingui informat.

-Posare un exemple: (No es de veritat es com a mostra)
Capitol 47= Ha tingut 2 censures. '' Una ferida den trancs al braç i la explosio de la corporació capsule.
Tal com he dit al parentesi es un exemple no vull dir que hagi pasat això en el capitol 47.

-Salutacions i bona feina pels capitols actuals. :yeah:

raulgm
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 92
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

dv. 10 nov. 2017, 11:32

Hola, primer de tot demanar disculpes pel retard que portem aquesta setmana, pero he tingut algun "problemilla" el disc 2 del box 4 (els capitols que s'estaven emeten fins ahir) el tenia tot malament (per això el 43 va ser un vídeo diferent) per tant i com estic casí bé segur que tindrem paron al 52 (primera tanda de doblats), he aprofitat per tornar a descarregar aquest disc (i el box 8 que ja ha sortit :bleh: ) ara que ja tinc de nou els capitols aprofitaré per muntar els de tota aquesta setmana de cop i entre avui i demà els tindrem.

També corregiré el 43 i el 3 que fa temps em van dir que donava problemes.

Respecte a la censura, això és tan senzill com mirar el .srt del contenidor mkv. pero com ja tinc muntats fins el 47 t'ho dic directament.

44.- Sense censura
45.- 3 frases cap al final del capítol
46.- Sense censura
47.- Una paraula (no frase) cap al final del capítol
48.- Encara no l'he revisat

Salutacions

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2774
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dv. 10 nov. 2017, 11:55

raulgm ha escrit:
Hola, primer de tot demanar disculpes pel retard que portem aquesta setmana, pero he tingut algun "problemilla" el disc 2 del box 4 (els capitols que s'estaven emeten fins ahir) el tenia tot malament (per això el 43 va ser un vídeo diferent) per tant i com estic casí bé segur que tindrem paron al 52 (primera tanda de doblats), he aprofitat per tornar a descarregar aquest disc (i el box 8 que ja ha sortit :bleh: ) ara que ja tinc de nou els capitols aprofitaré per muntar els de tota aquesta setmana de cop i entre avui i demà els tindrem.

Respecte a la censura, això és tan senzill com mirar el .srt del contenidor mkv. pero com ja tinc muntats fins el 47 t'ho dic directament.

44.- Sense censura
46.- Sense censura

Salutacions

No del tot, hi ha censures que no afecten als dialegs.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 10 nov. 2017, 14:47

Les censures sense diàleg són les millors. No perjudiquen a l'hora de fer muntaje i qui no la vist ni ho nota que hi ha agut aquesta censura. La censura del capítol 47 una pena a nivell mundial. En Goku black diu (Maldito Saiyan) Mare meva m'ha entrat un trauma no puc dormir. Sense comentaris.

raulgm
Arashinchu
Arashinchu

dv. 10 nov. 2017, 15:06

fabrebatalla18 ha escrit:
raulgm ha escrit:

44.- Sense censura
46.- Sense censura

Salutacions

No del tot, hi ha censures que no afecten als dialegs.

Tota la raó no ho havia pensat... (estic espés) tot i que són minoria si que es cert qui n'hi ha trossos censurats sens subs.

Salutacions

raulgm
Arashinchu
Arashinchu

ds. 11 nov. 2017, 00:17

Bé doncs com he dit, re-pujat el 43 amb el format de la resta de capítols i també tots els capítols d'aquesta setmana que finalitzen amb el box4 (48)
En aquest últim hi ha un petit troç de censura però sense diàleg.

Salutacions

cloudsnake
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 20 març 2017, 00:16

ds. 11 nov. 2017, 02:25

xagasa ha escrit:
Les censures sense diàleg són les millors. No perjudiquen a l'hora de fer muntaje i qui no la vist ni ho nota que hi ha agut aquesta censura. La censura del capítol 47 una pena a nivell mundial. En Goku black diu (Maldito Saiyan) Mare meva m'ha entrat un trauma no puc dormir. Sense comentaris.

dice asqueroso sayan dicho por pablo domingez voz de goku saludos

mco234
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 172
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

ds. 11 nov. 2017, 10:21

Gracies pels nous.
Salutacions.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 11 nov. 2017, 18:16

Gracies pel pack d'aquesta setmana. :yeah:

raulgm
Arashinchu
Arashinchu

dg. 12 nov. 2017, 21:18

Preparant els 14 primers amb audio castellà ac3 448 kbps sense censura i amb subtítols complets gràcies a @fabrebatalla18 y Franky

Espero que demà ja tinguem uns quants

Salutacions

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 12 nov. 2017, 21:24

Perfecte. :yeah:
Respecte a capítols de Boing és sap algo si continuaran apartir del 52 que diuen que ja han començat a doblar. O és prendran un altre temporada de repeticions. Si és el cas que emetin fins el 52 Dijous serà l'ultim.

The_IronHide
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 75
Membre des de: dl. 02 març 2015, 19:34

dg. 12 nov. 2017, 21:52

raulgm ha escrit:
Preparant els 14 primers amb audio castellà ac3 448 kbps sense censura i amb subtítols complets gràcies a @fabrebatalla18 y Franky

Salutacions

Vamos! Muchísimas gracias,con ganas ya de ''catarla'' :)

raulgm
Arashinchu
Arashinchu

dt. 14 nov. 2017, 08:39

raulgm ha escrit:

Salutacions

Per un problema d'última hora amb el subtítols (he preferit passar-los a srt i revisar-los) no va ser ahir, pero avui ja tenim els 14 del primer box en castellà pujats.

Ja em dieu que tal. I avui contnuem amb els censurats...

Salutacons

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2774
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 14 nov. 2017, 13:31

raulgm ha escrit:
raulgm ha escrit:

Salutacions

Per un problema d'última hora amb el subtítols (he preferit passar-los a srt i revisar-los) no va ser ahir, pero avui ja tenim els 14 del primer box en castellà pujats.

Ja em dieu que tal. I avui contnuem amb els censurats...

Salutacons

Gracies, em pregunto si algun cop Selecta avançara l'emissio de Boing o si en canvi aquest ultim te l'exclusivitat per a X temps...

Per al proxim cop podries afegir els subs forçats del BD (OP, ED, titol, etc) i deixarlos com a subtitols per defecte?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: karim, lizgon i 7 visitants