Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3369
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

[DD] El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers (1993) -DVD-Complet- [Japones+Subtitols Català]

ds. 11 març 2017, 20:18

Imatge

Sinopsis:
El Dr Raichi és l'únic sopervivent de la raça Tsúfur que van ser exterminats pels guerrers de l'espai.
L' objectiu del Dr Raichi es exterminar tots els super guerres que a la actualitat segueixen en vida al
planeta terra. Amb la ajuda dels guerrers fantasmes nascuts de l'energia del odi i el gas destructor
que es va escampant per tot el planeta. Per impedir la destrucció de la terra en Goku i els seus amics
es dirigirant al planeta fosc on alli s'hauran de enfrontar amb el mutant definitiu que el Dr Raichi
a creat amb l'energia del odi.

Dades:
Que Es El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers (1993) DVD-Complet:
Doncs es el muntatge amb menus , selecció de escenes i ajustaments per audio i subtitols.
Titol En Japones: Saiyajin Zetsumetsu Keikaku.
Titol En Català: El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers.
Audio: Japones.
Subtitols:Català per Xagasa.
Contingut: 2 Oves.
Edició: DVD Complet.
Pes: 3 Gb Aproximadament.
Pujat a Mega Per: Xagasa.

(El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers -1993- DVD-Complet)
Ova 1= Sayajin Zetsumetsu Keikaku Chikyu Hen.
Ova 2= Sayajin Zetsumetsu Keikaku Uchuu Hen.
https://mega.nz/#!ZQdWUZJB!sgdLRcFnUIYS ... _5BvEajoKI
https://mega.nz/#!pJNxTbDB!kn_AfLPvdZ2J ... YoODQTs1GY
https://mega.nz/#!sEMHGYBQ!h0y3t1CmcU0f ... 3xr_O24QWo

Contrasenya Del Rar: xagasa
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 14 març 2017, 17:27, en total s’ha editat 2 vegades.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD] El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers (1993) -DVD-Complet- [Japones+Subtitols Català]

dg. 12 març 2017, 16:41

Si us agrada digueu la vostre opinio. Estic preparant. El dvd complet de les oves (El cos de bombers de goku i La seguretat vial de Goku) Amb subtitols català.

elcamauro24
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 19 juny 2016, 22:32
Ubicació: Goku Body

Re: [DD] El Pla Per Exterminar Els Super Guerrers (1993) -DVD-Complet- [Japones+Subtitols Català]

dg. 12 març 2017, 17:46

moltíssimes gràcies per pujar-lo xagasa. i si mal no vaig entendre, tens el dvd la seguretat viària i el cos de bombers de goku?? :o :o

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dg. 12 març 2017, 19:09

elcamauro24 ha escrit:
moltíssimes gràcies per pujar-lo xagasa. i si mal no vaig entendre, tens el dvd la seguretat viària i el cos de bombers de goku?? :o :o

Si també els tinc fets.

elcamauro24
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 19 juny 2016, 22:32
Ubicació: Goku Body

dg. 12 març 2017, 19:30

xagasa ha escrit:
elcamauro24 ha escrit:

Si també els tinc fets.

fantàstic, ja descarregui el dvd i et va quedar molt bé: D Aviat pujaré el bluray de dbz level 1.1 de FUNimation per si t'interessa. gràcies novament

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dg. 12 març 2017, 19:41

elcamauro24 ha escrit:
xagasa ha escrit:
elcamauro24 ha escrit:

Si també els tinc fets.

fantàstic, ja descarregui el dvd i et va quedar molt bé: D Aviat pujaré el bluray de dbz level 1.1 de FUNimation per si t'interessa. gràcies novament

Ok perfecte qualsevol cosa de bola de drac que es vulgui compartir es ven vingut.
En aquest link faig la petició de posibles audios fandub o subtituls.
viewtopic.php?f=27&t=20832
Salut. :yeah:

woho213
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 15 març 2017, 04:15

dv. 17 març 2017, 19:08

Hola, has pogut pujar a algun lloc els capitols de Bola de Drac Level 1.1 i 1.2 de Funimation? Tot i que només siguin uns 34 capitols m'agradaria tenir-los. Jo fa uns dies que els estic buscant, tan si son raws originals com rips, i no en trobo pas. A vera si podries contestar.
Moltes gracies

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dv. 17 març 2017, 19:21

woho213 ha escrit:
Hola, has pogut pujar a algun lloc els capitols de Bola de Drac Level 1.1 i 1.2 de Funimation? Tot i que només siguin uns 34 capitols m'agradaria tenir-los. Jo fa uns dies que els estic buscant, tan si son raws originals com rips, i no en trobo pas. A vera si podries contestar.
Moltes gracies

Jo no els tinc però crec que la release de macFlai 2.0 de bola drac z els 34 primers eran de la versió de funimation. Però estan en valencia.

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

ds. 18 març 2017, 11:00

Gracies pel DVD.

Salutacions.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 18 març 2017, 13:41

mco234 ha escrit:
Gracies pel DVD.

Salutacions.

M' alegro que t'agui agradat. Salut. :yeah:

HECTOR4
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 05 des. 2016, 11:57

dl. 03 abr. 2017, 04:43

Encara que ja els tinc de fa temps, moltes gràcies. Quant pugui els baixaré. ^^ Però aprofito per comentar una coseta al respecte:

Se que fa anys a internet hi havia una versió d'aquestes OVAs procedents del videojoc de Playdia, i que incloïen les escenes animades d'aquell joc. O sigui, aquestes dues són les que es van comercialitzar en VHS en els 90 i que després van aparèixer com a extres en una BOX de Bola de Drac Z. Jo parlo d'una altra edició en la què algú va aconseguir sostreure l'animació dels videojocs i la va pujar a la xarxa. Algú té aquesta versió o sap on es pot aconseguir?

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dl. 03 abr. 2017, 10:14

Crec que va fer aquesta versio que dius en Suloku. Mira a la zona (Series no disponibles)

HECTOR4
Usuari
Usuari

dl. 03 abr. 2017, 10:49

xagasa ha escrit:
Crec que va fer aquesta versio que dius en Suloku. Mira a la zona (Series no disponibles)

Ostres, doncs ja he mirat i he trobat el post. I crec que ja ho tinc descarregat i tot desde fa temps XD Però com que sóc molt maldestre amb els PC encara no tinc ni idea de com veure-ho, hahaha.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dl. 03 abr. 2017, 14:56

HECTOR4 ha escrit:
xagasa ha escrit:

Ostres, doncs ja he mirat i he trobat el post. I crec que ja ho tinc descarregat i tot desde fa temps XD Però com que sóc molt maldestre amb els PC encara no tinc ni idea de com veure-ho, hahaha.

Ho pots passar a dvd amb el nero burning o amb daemon tools que es un programa que et crea una disquetera virtual al ordenador sense tenir de gravar-ho a dvd.

HECTOR4
Usuari
Usuari

dl. 03 abr. 2017, 18:22

xagasa ha escrit:
HECTOR4 ha escrit:
xagasa ha escrit:

Ho pots passar a dvd amb el nero burning o amb daemon tools que es un programa que et crea una disquetera virtual al ordenador sense tenir de gravar-ho a dvd.

Crec que en el seu moment vaig intentar alguna cosa d'això amb algun programa, però no vaig aconseguir res i ho vaig deixar estar, ha ha ha.

Potser ho intenti amb això que m'has dit. Moltíssimes gràcies una altra vegada!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants