Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

SCorpio
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 15 maig 2017, 16:47

[MEGA] Death Note Català 1080p (RELEASE LLEUGER)

dt. 16 maig 2017, 10:52

Death Note Català 1080p
Imatge

Informació:

Death Note és una sèrie de anime adaptada del manga i ha estat dirigida per Tetsuro Araki i feta per l'estudi Madhouse, la sèrie va ser emesa per primera vegada a la cadena Nippon Television.
La sèrie consta de 37 capítols. Es va emetre per primera vegada el 3 d'octubre de 2006 i va finalitzar el 26 de juny de 2007.

Sinopsi:

En Light Yagami és un brillant estudiant japonès, avorrit i fastiguejat per la inmundícia de crims que cobreix tot el món. La seva vida canviarà per complet quan es trobi amb un "Death Note", un quadern que pot fer que una persona es mori simplement esrcivint el seu nom i visualitzant el seu rostre. Si no s'especifica la causa de la mort de la persona, aquesta morirà d'un atac de cor als 40 segons. Els Death Note són instruments de shinigami, i el que es va trobar en Light era propietat d'un shinigami anomenat Ryuk, el qual va dexar caure el quadern "per accident", segons ell, però en realitat ell es trobava tan avorrit com en Light. Quan comprova per sí mateix el que el Death Note pot fer, en Light decideix netejar el món de criminals i convertir-se en el "déu" del nou món.

Característiques dels capítols:

Resolució: 1920x1080
FPS: 23fps constants
Bitrate: 2.000.000 constants
Video: .mp4 H.264
Audio: .ac3
Fitxer: .mkv
Tamany: 350MB - 450MB

Capítols:

-Cap 1
-Cap 2
-Cap 3
-Cap 4
-Cap 5
-Cap 6
-Cap 7
-Cap 8
-Cap 9
-Cap 10
-Cap 11
-Cap 12
-Cap 13
-Cap 14
-Cap 15
-Cap 16
-Cap 17
-Cap 18
-Cap 19
-Cap 20
-Cap 21
-Cap 22
-Cap 23
-Cap 24
-Cap 25
-Cap 26
-Cap 27
-Cap 28
-Cap 29
-Cap 30
-Cap 31
-Cap 32
-Cap 33
-Cap 34
-Cap 35
-Cap 36
-Cap 37

Comenteu-me si algun link falla o si en algun capítol falla alguna cosa!

-SCorpio
SCorpio l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 22 juny 2017, 22:54, en total s’ha editat 26 vegades.

BukerDaweed
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 16 maig 2017, 11:32

Re: Death Note català 1080p (No acabat)

dt. 16 maig 2017, 11:41

ben fet kamaraden *insert falç i martell*

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 16 maig 2017, 12:10

Home per començar, crea un post adient, una portada, info de la serie (i de la release amb el mediainfo), sinopsis, fer-ho així a pèl és poc atractiu, segurament ho tinguis pensat fer i no dubto de la qualitat de la aportació però, és convenient fer-ho de manera correcte per que la gent hi entri i s'ho descarregui (tot això t'ho dic de bon rotllo i amb el simple objectiu d'ajudar-te).

Salut!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2061
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dt. 16 maig 2017, 14:42

La qualitat es bastant bona. Per qui la vulgui en pocs megas es la relesase perfecte.

SCorpio
Usuari
Usuari

dc. 17 maig 2017, 20:10

Frydivx ha escrit:
Home per començar, crea un post adient, una portada, info de la serie (i de la release amb el mediainfo), sinopsis, fer-ho així a pèl és poc atractiu, segurament ho tinguis pensat fer i no dubto de la qualitat de la aportació però, és convenient fer-ho de manera correcte per que la gent hi entri i s'ho descarregui (tot això t'ho dic de bon rotllo i amb el simple objectiu d'ajudar-te).

Salut!

Millor?

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 17 maig 2017, 23:20

Genial els 9 primers. Salutacions. :yeah:

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dv. 19 maig 2017, 17:21

Millor?

Perfecte. :yeah:
Ja pots tirar milles!!! jajajaja!!! :lol: :lol:

Salut!

jordip21
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 10 set. 2011, 13:38

dv. 19 maig 2017, 18:40

Moltes gràcies per la calitat!! Esperant els següents! :lol::lol:

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 458
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dv. 19 maig 2017, 20:17

Una pregunta, no entenc per que deixes l'àudio angles, però no el japonès, i tinc un dubte, l'àudio Català l'estàs extraient del BD de Selecta Visión o son gravats de la TV?

Gracies per les molèsties.
ImatgeImatge
Imatge

Subaru_Dragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 21:31

ds. 20 maig 2017, 00:05

Donc's em quedo amb aquesta release que es veu de perles i ocupa molt menys que l'altre que hi ha.

Moltes gracies!!!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 20 maig 2017, 00:27

Moltes gràcies pel cap 10 i 11. Salutacions. :yeah:

SCorpio
Usuari
Usuari

ds. 20 maig 2017, 13:05

HoT.FuN ha escrit:
Una pregunta, no entenc per que deixes l'àudio angles, però no el japonès, i tinc un dubte, l'àudio Català l'estàs extraient del BD de Selecta Visión o son gravats de la TV?

Gracies per les molèsties.

Bones!
El tema del audio en anglès és un error meu, ja que si t'hi fixes al seleccionar-lo no s'escolta res, en teoria hauria de sortir l'àudio en català només. Al fer el .mkv detecta l'àudio del vídeo sense àudio, es a dir, el silenci, i el genera com a pista d'àudio, que de fet, l'autoanomena com a "English". Error per part meva, ja no tornarà a passar! Si voleu els puc tornar a fer tots sense aquest error ja que guardo tant video com àudio per separat de cada un dels capítols i puc tornar a generar el .mkv en un moment si voleu!
Per altra banda, no estava posant l'àduio en japonès ja que al fer el capítol utilitzo tant japonès com català per fer el capítol, però és ben cert que podria fer l'àudio en japonès per separat també, però simplement no m'ho havia plantejat, si de veritat ho voleu ho faré.
I l'àudio que he estat utilitzant ha anat variant últimament, ja que per els primers capítols utilitzava un àudio de més baixa qualitat, (no m'en recordo a partir de quin capítol vaig fer el canvi, em sembla que pel 3, però no ho sé certament). Si per exemple agafes els capítols 1 i 9 i els compares, veuràs com clarament l'àudio canvia i es sent molt mes fort i clar en el 9, ja que ara estic fent servir l'audio del BD de Selecta Visión i abans no.

Gràcies per el comentari, m'ha estat de gran ajuda! Salut!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 20 maig 2017, 14:42

El tema de repujar els 11 capitols en principi no cal. Com a minim es la meva opinio. Per qui els tingui descarregats es tan senzill com utilitzar el programa mkvtoolnix per eliminar aquesta falsa pista de audio english. El programa ho fa en menys de 20 segons i no modifica gens el arxiu. Nomès elimina la pista de audio que no es vol. Pel tema audio en japones jo continuaria amb la versió que estas fent actualment. Però si vols compartir els audios japones per separat el programa que he anomenat el mkvtoolnix tambe seveix per afegir pistes de audio als videos. Aixi qui vulgui el audio en Japones es molt facil afegirlo.

SCorpio
Usuari
Usuari

ds. 20 maig 2017, 15:38

xagasa ha escrit:
El tema de repujar els 11 capitols en principi no cal. Com a minim es la meva opinio. Per qui els tingui descarregats es tan senzill com utilitzar el programa mkvtoolnix per eliminar aquesta falsa pista de audio english. El programa ho fa en menys de 20 segons i no modifica gens el arxiu. Nomès elimina la pista de audio que no es vol. Pel tema audio en japones jo continuaria amb la versió que estas fent actualment. Però si vols compartir els audios japones per separat el programa que he anomenat el mkvtoolnix tambe seveix per afegir pistes de audio als videos. Aixi qui vulgui el audio en Japones es molt facil afegirlo.

D'acord! Doncs a partir del 14 els tindreu ja sense la falsa pista d'àudio.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 20 maig 2017, 15:45

SCorpio ha escrit:
xagasa ha escrit:

D'acord! Doncs a partir del 14 els tindreu ja sense la falsa pista d'àudio.

Ok. Com a tu et vagi mes be. Com he dit no costa res eliminar aquesta pista de audio. Moltes gràcies per la edició dels capitols. Salutacions. :yeah:

Edit: Gràcies pel capitol 12. No m'havia donat conte que ja estava. :juas:
Edit 2: Ole el 13. Genial. :botar2:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants