Moltes gràcies pel 118 Yotah.

Edit: portem 3 dies seguits amb capitol diari. Genial. Bona feina.

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff
Heni ha escrit:estava bé això de sentir els avançaments del capítol doblats i m'agradava com estaven quedant les parts censurades. Què hi farem, és el que hi ha.
xagasa ha escrit:Ara parlant de cara a audios en català si no estic posant la pota crec que fa temps yotah esta utilitzant tvrip per la edicio muntatge ja que Jonu media apartir del capitol 80 o algu aixì els audios en català eren pitjor que cintes beta.
yotah ha escrit:xagasa ha escrit:Ara parlant de cara a audios en català si no estic posant la pota crec que fa temps yotah esta utilitzant tvrip per la edicio muntatge ja que Jonu media apartir del capitol 80 o algu aixì els audios en català eren pitjor que cintes beta.
A partir del 88, que és on comença el cinquè pack de Jonu. El doblatge castellà clàssic es va eliminar i el català sonava com si parlessin amb un drap ficat a la boca.
Vaig llegir que lavors Jonu ja s'estava desmunant i era editar-ho així, amb tot el que ja tenien fet, bé o malament, o no editar aquell volum.
xagasa ha escrit:(Aquesta nit he tingut un somni extrany. TV3 estava emeten ranma sense censures i amb openings i endings doblats. Horari nocturn i 2 cada dia)