Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

yotah
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dt. 26 ago. 2008, 14:03

[MEGA] Ranma ½ [094/161] [BDRip H.265 1080p]

dj. 08 juny 2017, 18:14

Imatge
Sinopsi:
La història tracta d'en Ranma Saotome, un jove de 16 anys que s'entrena en el món de les arts marcials des de ben petit. A causa d'un accident durant un dels seus entrenaments, en el que va caure a una deu encantada, en Ranma pateix una maledicció que el converteix en dona cada vegada que es mulla amb aigua freda, mentre que si es mulla amb aigua calenta es torna a convertir en un home.
Durant la sèrie, en Ranma s'intenda desfer de la seva maledicció, alhora que ha de patir els maldecaps que li comporta el seu compromís matrimonial amb l'Akane Tendo, ja que anys enrere els seus pares van arribar a aquest acord.

El manga es va adaptar en dues sèries d'anime, Ranma ½ i Ranma ½ Nettōhen (Episodi Aigua bullent o Batalla ferotge, segons s'escrigui), totes dues produïdes per Kitty Films i emeses per Fuji Television des del 1989 fins el 1992.
A banda d'això, Kitty Films va produïr dotze OVAs i tres pel·lícules.

Dades tècniques:
Vídeo: BDRip H.265 (S'ha mantingut el Rip intacte, sense recompressió. S'ha augmentat la velocitat a 25fps per fer-lo coincidir amb els doblatges fets originalment a aquesta velocitat)
Àudio català: AAC Mono 128kbps - DVDRip Jonu i TVRip K3 (Escenes censurades amb subtítols allà on calgui)
Àudio castellà clàssic: AAC Mono 128kbps - DVDRip Jonu i DVDRip RBA (Algunes escenes censurades substituïdes amb el nou doblatge)
Àudio castellà nou doblatge: AAC Mono 128kbps - DVDRip Jonu (Disponible només fins l'episodi 120)
Àudio japonès: AAC Stereo 256kbps - BDRip

Altres materials:
DVDRip del doblatge francès remasteritzat
B.S.O. de la sèrie

Agraïments:
A en Sheikah , per la correcció dels subtítols en català i les infinites consultes sobre la sèrie durant tot aquest any.
A la Heni, per enviar-me el fragment que em faltava del capítol 045 dels DVDs de Jonu.

Ordre dels episodis: Es seguirà el nou ordre dels últims Blurays japonesos, que respecten la cronologia original del manga i solucionen el problema del flashback entre la saga dels patinadors i l'aparició de la Shampoo.
Títols dels episodis: Es traduiran segons el títols originals en japonès. Si el títol en català-castellà clàssic-francès s'apropa a la traducció, s'intentarà mantenir igual o similar.

Mida dels arxius: Variable. De 836MB a 1,5GB fins a 2,12GB (només un episodi arriba a aquest extrem)[/size]

Captures:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

Enllaç a la carpeta:
Capítols 001 a 036
Capítols 037 a 074
Capítols 075 a 1XX

Clau de xifrat:
Carpeta 001 a 036: !qtzGxle2D9iLcCrHSAnTIg
Carpeta 037 a 0XX: !2O7DgLVEdCYeD5mCqXR0EQ
Carpeta 075 a 1XX: !gLTsG1-oIpoVHnXuN639gw

EXTRA:
Opening català 1080p - Multi Català-Francès-Instrumental
https://mega.nz/#!4TJUgaAT!q4esvNPihYrE ... 7YhzYhcJAw
yotah l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 21 set. 2017, 13:35, en total s’ha editat 84 vegades.

yotah
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Ranma ½ [005/161] [BDRip H.265 1080p]

dj. 08 juny 2017, 18:16

Actualitzacions:
21/09/2017: Afegit capítlol 094. Sense censura.
20/09/2017: Afegit capítol 093. Sense censura.
17/09/2017: Afegit capítol 092. Sense censura.
13/09/2017: Afegit capítol 091. Sense censura.
10/09/2017: Afegit capítol 090. Sense censura.
08/09/2017: Afegit capítol 089. Tres petites escenes censurades.
07/09/2017: Afegit capítol 088. Sense censura. Comencem l'etapa dels àudios catalans en TVRip.
06/09/2017: Afegit capítol 087. Sense censura. Tornat a pujar opening multi idioma amb l'error dels subtítols catalans corregit.
05/09/2017: Afegit capítol 086. Sense censura.
04/09/2017: Afegit capítol 085. Sense censura.
03/09/2017: Afegit capítol 084. Sense censura.
02/09/2017: Afegit capítol 083. Sense censura.
01/09/2017: Afegit capítol 082. Sense censura.
AGOST/2017: Disponibles capítols 057 a 081.
JULIOL/2017: Disponibles capítols 044 a 056.
JUNY/2017: Disponibles capítols 001 a 043.
yotah l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 21 set. 2017, 13:35, en total s’ha editat 83 vegades.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1684
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] Ranma ½ [010/161] [BDRip H.265 1080p]

dv. 09 juny 2017, 05:36

Moltes gràcies, bona aportació ;) tot i que els episodis són molt pesats, 1gb per episodi almenys per a mi es massa, però pels que busquen qualitat ésta molt be sent bdrip.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2455
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [MEGA] Ranma ½ [010/161] [BDRip H.265 1080p]

dv. 09 juny 2017, 12:23

wachimiro ha escrit:
Moltes gràcies, bona aportació ;) tot i que els episodis són molt pesats, 1gb per episodi almenys per a mi es massa, però pels que busquen qualitat ésta molt be sent bdrip.

En realitat es molt poc, la versio bluray de ranma te molt gra, perque sigui una versio sense una perdua de detall extrema, el capitol hauria de ocupar 2 gb almenys minim.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1988
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [MEGA] Ranma ½ [013/161] [BDRip H.265 1080p]

dv. 09 juny 2017, 12:24

Bon dia. Gran aportació. ¿Tens pensat fer-la tota? Ho comento per si descarregarla o no. Ja que si la torno a veure m'agradaria mirar-la completa.
Salutacions. :yeah: :profident:

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2709
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dv. 09 juny 2017, 12:36

Podries pujar captures en png? Sobre els titols, preferiria no perdre gens de doblatge per molt que estigui "inventat", en tot cas si vols deixar el titol ben traduit podries posar subtitols forçats.

En quant a op/ed com queda la cosa en catala?

Gracies pel projecte.

PD: En quant a audios en catala ja tens en compte que alguns capitols dels DVD de Jonu es senten força malament comparat amb els de la TV? Has parlat amb algun usuari que tingui bons audios de la TV o estas usant els audios que hi ha per internet a 64 kbps o menys?

Per a que quedi clar, el projecte em sembla molt bo, nomes es que jo sempre tinc molta curiositat per saber els detalls, de debo, anims :)

EDITO: Descarregat el primer capitol, no entenc perque has deixat els audios a 44,1 KHz, sobre els subs (estils i traduccio) m'agraden, finalment en quant al video amb un CRF de 18 es acceptable perque es veu que sino pesaria moltisim, tot i que jo prefereixo encara el format h264 jeje. Per cert, per que el redoblatge castella esta en mono? No es va redoblar almenys en estereo?

Un ultim dubte, l'avanç a l'audio catala el deixaras sempre aixi sense veus? Es que crec que seria millor deixarlo en japones subtitulat, tenint en compte que ja subtitules tambe la censura.

Espero que em resolguis els dubtes que t'he dit abans, gracies de nou pel projecte!
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 juny 2017, 20:05, en total s’ha editat 5 vegades.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 233
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14
Contacta:

dv. 09 juny 2017, 18:18

Molt bon projecte! Gràcies.

Endavant i ànms per seguir-la,

karim
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dl. 28 feb. 2005, 20:47
Ubicació: Barcelona

dv. 09 juny 2017, 21:15

Ostras, me habéis hecho MUY feliz, de verdad!! Muchas gracias por el proyecto!

yotah
Usuari
Usuari

ds. 10 juny 2017, 10:46

fabrebatalla18 ha escrit:
Sobre els titols, preferiria no perdre gens de doblatge per molt que estigui "inventat", en tot cas si vols deixar el titol ben traduit podries posar subtitols forçats.

Sobre aquest tema, el cas és que el muntatge dels àudios ja està finalitzat. Fa més d'un any que he estat treballant en la sèrie i ara si hagués de muntar tots els àudios una altra vegada, em mato.
Inicialment era un muntatge que tenia pensat fet per mi i quatre amics, sobretot per la problemàtica de haver de pujar-ho tot a internet (i que no m'ho esborrin), però al final vaig decidir compartir-ho.
De com he muntat l'àudio, m'he basat (per no dir copiat) del DVDBox que van editar a França. Allà van resoldre el tema posant el títol de l'episodi a la cartela que tocava, fent un mix del que es van inventar (els noms) i el que volien dir realment.
El mateix passa amb el "next coming" a final de cada episodi, que a la pista doblada no salta la veu japonesa i queda l'instrumental. En general l'edició buscava que el número de vegades que hagin de saltar les veus japoneses siguin mínimes. Sé que es podia muntar d'una altra manera saltant més sovint al japonès, però després d'anar ensenyant els episodis a diverses persones, m'acabaven posant "mala cara" quan això succeïa i fins i tot em preguntaven si no es podia veure l'episodi sense haver de passar per aquestes escenes, fins i tot les censurades.
Sé que amb aquest muntatge no deixaré content a tothom. Ni amb aquest ni amb cap, aquí cadascú té les seves preferències.
Jo vaig triar intentar fer els audios seguint el mètode francès, ja que la sèrie en català es va doblar a partir d'aquesta versió i per tant qualsevol canvi que ells apliquessina la versió sense censura, el podria traslladar amb facilitat a la versió catalana.

En quant a op/ed com queda la cosa en catala?

Els openings i endings queden integrats al video, tal com els han editat als Blurays. A la versió catalana les cançons surten subtitulades. A la castellana clàssica, l'opening 1 i l'ending 3 estan doblats, tal com es van emetre a Antena 3, i la resta subtitulat en castellà. Al redoblatge, en japonès i no hi han subtítols. A la versió original, si es posen els subtítols complets, subtítols en castellà i a sobre la lletra en romanji.

PD: En quant a audios en catala ja tens en compte que alguns capitols dels DVD de Jonu es senten força malament comparat amb els de la TV? Has parlat amb algun usuari que tingui bons audios de la TV o estas usant els audios que hi ha per internet a 64 kbps o menys?

No conec ningú que tingui o em vulgui deixar uns àudios de la TV millors que el TVRip que ronda per internet. Per tant, he hagut de fer servir el material de Jonu i allà o no ha estat possible, tirar dels TVRips. Per sort, a partir del capítol 64, l'àudio pujava de 22Khz a 44Khz, encara que segueixi sonant una mica comprimit. Al Servei Català del Doblatge no li puc demanar els àudios perquè per fer això necessito enviar-los un contracte on consti que he adquirit els drets de la sèrie (y va a ser que no).

EDITO: Descarregat el primer capitol, no entenc perque has deixat els audios a 44,1 KHz

Ai, això... A veure, resulta que jo aquesta sèrie, per anar una mica rodat i no morir ja d'entrada, la vaig començar a muntar a l'inrevés perquè llavors no disposava dels DVDs de Jonu ni sabia si els podria recuperar (hola, amics que us deixo les coses i després no les torneu, un petó enorme). Per tant, el primer episodi que vaig muntar va ser el 161 amb els àudios del TVRip que estaven a 44,1KHz. En arrossegar aquests clips, el projecte va interpretar que aquesta era la qualitat de l'àudio. I vaig anar fent, vaig anar fent. Quan vaig arribar a aconseguir els DVDs de Jonu, tot i tenir-los a 48KHz, el projecte va dir que es quedava a 44,1 i jo no vaig caure en aquest detall. I quan vaig caure ja era massa tard tot plegat.

finalment en quant al video amb un CRF de 18 es acceptable perque es veu que sino pesaria moltisim, tot i que jo prefereixo encara el format h264 jeje. Per cert, per que el redoblatge castella esta en mono? No es va redoblar almenys en estereo?

Jo també voldria el H264 però aquesta sèrie té una quantitat de gra impossible de conservar si no es deixa el vídeo gairebé sense pèrdua. L'intent de pujar la sèrie al Dailymotion a 720p en H264 va provocar que perdés molta nitidesa. Al menys la primera versió que llenço vull que tingui el video ben bé com si m'hagués comprat el bluray. De tota manera no descarto, un cop ho acabi tot, una versió més lleugera i compatible a nivell de vídeo.

Per cert, per que el redoblatge castella esta en mono? No es va redoblar almenys en estereo?

Diuen, diuen, que es va fer en estereo. Anys enrere vaig llegir una review dels DVDs de Jonu on deien que al final tot plegat era un fals estèreo (com els falsos HD actuals de les sèries clàssiques de Selecta, doncs amb àudio). Jo vaig estar sentint aquest doblatge (fins on la meva salut mental em va permetre) i l'estereo, si hi era, no el vaig notar.

yotah
Usuari
Usuari

ds. 10 juny 2017, 10:50

xagasa ha escrit:
Bon dia. Gran aportació. ¿Tens pensat fer-la tota? Ho comento per si descarregarla o no. Ja que si la torno a veure m'agradaria mirar-la completa.
Salutacions. :yeah: :profident:

Hola. Doncs a veure. Ara mateix la sèrie està de la següent manera:
Audios: Tots muntats, algun s'ha de retocar.
Subtítols forçats: Fets, pendents de revisió a mesura que faig els arxius finals.
Subtítols complets: En procès. Ara mateix fet fins el capítol 42.

En el pitjor dels casos, si hagués de rendir-me a mig fer, podria compartir una versió quasi final sense "Full subs", amb alguns errors, però perfectament visionable.
De tota manera, de moment tinc intenció d'acabar-ho tot, porto més d'un any amb el tema i bona part de la feina grossa ja està feta.

Subaru_Dragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 21:31

Re: [MEGA] Ranma ½ [029/161] [BDRip H.265 1080p]

ds. 17 juny 2017, 08:41

Ostressssssssss!!!!!!!! Que bo!!!
Es genial aquesta qualitat per aquesta serie! Mai pensaba que podria sortir algo millor de lo que hi ha ara. M'apunto al carro pero ja!!
Moltissimes gracies per compartir aquest gran anime de tota la vida amb una millor qualitat!!! Es molt gratificant !!!
:jiji: :jiji: :jiji: :jiji: :jiji:

Bruce James
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 23 feb. 2015, 11:14

Re: [MEGA] Ranma ½ [029/161] [BDRip H.265 1080p]

dg. 18 juny 2017, 00:29

Espectacular proyecto y brutal la calidad. Ranma se lo merece.

Grandísimo aporte y espero que tengas la motivación suficiente para llevarlo a término.

¡Muchísimas gracias!

Bruce James
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Ranma ½ [030/161] [BDRip H.265 1080p]

dc. 21 juny 2017, 01:02

¡Muchas gracias por el capítulo 30!
:adeu:

Subaru_Dragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 21:31

Re: [MEGA] Ranma ½ [032/161] [BDRip H.265 1080p]

dc. 21 juny 2017, 09:49

31 i 32 !!! Moltes graciesss!!! :profident:

Bruce James
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Ranma ½ [033/161] [BDRip H.265 1080p]

dj. 22 juny 2017, 00:36

Impresionante el ritmo. Millón de gracias y ánimo.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants