Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

yotah
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 85
Membre des de: dt. 26 ago. 2008, 14:03

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 135/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dc. 20 des. 2017, 12:01

aqz ha escrit:
se completara la serie hasta los 161 que son en total solo me sale hasta el 135 creo recorda que no la dieron entera esta serie o estoy equivocada

La serie de tv se emitió completa, los 161 episodios. De los OVAs, que son Ranma ½, Ranma ½ Special y Ranma ½ Super, sólo se dobló la primera serie. Las dos películas solo se doblaron al castellano.
El 135 es el episodio que acabé recientemente. Voy colgándolos a medida que los voy acabando.

EfrenVD
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 01 nov. 2010, 13:45

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 136/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dc. 20 des. 2017, 20:56

Enorme trabajo, yotah. Gracias por el segundo OVA y los últimos episodios.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2669
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 136/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dj. 21 des. 2017, 03:03

Genial el 136. Salutacions.:botar2:

Edit. Perfecte. Moltes gràcies pel cap 137. El mirare ara. :yeah:

cine90
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 31 oct. 2013, 10:58

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 137/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dg. 24 des. 2017, 10:06

Genial projecte!
Recientment el vaig descobrir i és increible la qualitat de la serie.
Sempre havia volgut veure aquesta serie de forma ordenada y en la seva totalitat. Per la tv la recordo molt vagament.

Sols un petit problema, resulta que el meu reproductor (i tv) no reconeixen el format d'aquests fitxers, i això que amb altres mkv no he tingut cap problema. He pensat en recodificar-los en alguna altra variació de mkv, però no conec cap eina per fer proves que no sigui massa complexa i la qual no em faci perdre qualitat (ni pistes de audio ni subtituls).
Alguna recomanació? consell?

yotah
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 137/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dg. 24 des. 2017, 14:20

cine90 ha escrit:
resulta que el meu reproductor (i tv) no reconeixen el format d'aquests fitxers, i això que amb altres mkv no he tingut cap problema. He pensat en recodificar-los en alguna altra variació de mkv, però no conec cap eina per fer proves que no sigui massa complexa i la qual no em faci perdre qualitat (ni pistes de audio ni subtituls).

És probable que no et reconeggui el codec H265. És un codec que només reconeixen els televisors 4K, ja que és el que es fa servir per aquest tipus d'emissions. També el poden llegir els ordinadors, alguns mòbils i tablets i dispositius com la Nvidia shield tv o una raspberry pi amb kodi instal·lat.
El teu problema es solucionaria recodificant el vídeo en H264. Si no recodifiques amb un bitrate molt elevat, és probable que perdis detall a la imatge, ja que Ranma té una imatge molt granulada i necessites, o molt de bitrate o un codec molt eficient.

Crec que amb l'Avidemux, un progama similar al Virtualdub, podries comprimir el vídeo sense tocar els àudios. No sé si et respectaria els subtítols. També el Xmedia Recode et podria fer el servei, tot i que encara no l'he provat excepte per fer els ripejos.
Una altra opció és esperar a que acabi el projecte i em posi amb les correccions i la publicació d'una versión a 720p en H264 que tenia pensat fer.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 309
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 138/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dg. 24 des. 2017, 15:12

Bones,

Feia molt que no passava per aquí, però seguia el fil dia a dia, i crec que ´ñes de mala educació no saludar de tan en tan i agrair la feina que estas fent.

Moltes gràcies.

Bones Festes!
Segueix les senyals!

tgoku
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 143
Membre des de: dg. 29 oct. 2006, 20:26
Ubicació: Eternia

dt. 26 des. 2017, 00:11

Ostres yotah
així tens pensat fer una versió 720 h264 aviat?
Ho dic per no grabar aquesta en dvd´s y de moment la deixo en el disc dur a l´espera de l´altra
moltes gràcies

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 27 des. 2017, 00:56

Moltes gràcies. Pel cap 138. Bones festes. :nadal:

Bruce James
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 23 feb. 2015, 11:14

dc. 27 des. 2017, 01:33

Suma y sigue.

Eternamente agradecido. Mil gracias.

aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 135/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dc. 27 des. 2017, 09:06

yotah ha escrit:
aqz ha escrit:
se completara la serie hasta los 161 que son en total solo me sale hasta el 135 creo recorda que no la dieron entera esta serie o estoy equivocada

La serie de tv se emitió completa, los 161 episodios. De los OVAs, que son Ranma ½, Ranma ½ Special y Ranma ½ Super, sólo se dobló la primera serie. Las dos películas solo se doblaron al castellano.
El 135 es el episodio que acabé recientemente. Voy colgándolos a medida que los voy acabando.

ostras gracias por la aclaración ahora me pongo a bajar gracias por la serie y curro que es muy larga
Imatge

cine90
Usuari
Usuari

dc. 27 des. 2017, 20:45

Gràcies per la explicació.
És molt probable que sigui per culpa de la codificació, ja que no disposo de un televisor 4k.
Crec que intentaré fer la conversió de H.265 a H.264, i si veig que no m'en surto o els episodis pesen massa, optaré per esperar a la versió 720p a H.264 que comentes.

yotah
Arashinchu
Arashinchu

dj. 28 des. 2017, 18:13

Bon dia, senyores i senyors.
Potser avui no hauria de donar notícies, sent el dia que és, però bé...

El cas és que m'he trobat una pàgina que està fent també un projecte de Ranma fent servir, al menys, el muntatge d'àudio que jo vaig fer per al meu projecte. Sé que és el meu perquè el capítol té les següents característiques a les escenes censurades, que difereixen del muntatge que va fer Jonu o qualsevol altra release en català de la sèrie:
- El cartell del capítol no té veu japonesa. (El muntatge de Jonu en tenia)
- El "Pròxim capítol" no té veu japonesa, però l'autor ha posat subs en català encara que a l'àudio no parla ningú. (Al muntatge de Jonu hi havia veu japonesa)
- Quan la Ranma surt de la deu encantada i s'obre la camisa per ceure que té pits, crida i només sona la música de fons (Al muntatge de Jonu, el guia deia en japonès: "Ho veus?
T'has convertit en una noia!"). Jo vaig optar per posar el muntatge francès, treient la veu que no era necessària per entendre el contexte i evitar salts constants a diàlegs en japonès, ja que algunes persones que van mirar alguns capítols en català abans de fer al release, em van dir que no els agradava tant de salt a la pista japonesa si volien veure la sèrie doblada. A aquesta release hi ha el mateix muntatge que vaig fer, però sense sonar les veus, ha ficat subtítols en català de les frases.
- Quan l'Akane es banya, no sonen els seus pensaments perquè l'escena no es van doblar en català. (A Jonu, sonen en japonès). El tall on recorda una frase de la Ranma, el vaig agafar d'una escena anterior i li vaig ficar reverb per imitar l'efecte de flashback. (A Jonu, tot això seguia en japonès). A aquesta release, el noi ha deixat les meves escenes sense les veus de fons, però hi ha ficat subtítols.

Tots aquests detalls, i suposo que d'altres que ara em deixo, són coses que només es podien trobar al muntatge d'àudio que jo vaig fer.
Suposo que és un honor que decideixin fer servir la meva feina, deu ser senyal de que no ho he fet tan malament, o de que no han trobat res millor, ves...

Anem als detalls de l'aspecte tècnic i visual.
- És una release en H.264. Si algú vol una cosa més compatible, allà la té.
- És en HD però amb la relació d'aspecte forçada a 16:9. Per tant, la imatge es veurà aixafada.
- Diu que li ha augmentat la nitidesa. Li ha posat un filtre rollo acuarela que ha eliminat tot el gra de la imatge i després li ha ficat a rebentar un filtre d'aquests que fan que les línies negres tallin la imatge com un ganivet de televenda.
- Els títols dels capítols en català els ha deixat en castellà, al menys als capítols 1 i 40, que són els que m'he descarregat. Els subs al capítol 1 tenen una font tipus Helvètica (Arial, Tahoma o similar) amb contorn vermell fosc. Els subs al capítol 40 tenen una font Comic Sans. A més, el títol de la sèrie en castellà i català l'ha deixat com "Ranma Nettohen: Episodi Agua Bullent"
- Al capítol 40, encara que posis l'àudio català, l'opening és el fandub que va fer la Jade, la cantant oficial de la sèrie a Llatinoamèrica. En castellà clàssic tenim el mateix.
- Els capítols pesen uns 714-780 megues aprox.
- El vídeo va a 23.976 fps, la velocitat original de la sèrie. A la meva release vaig accelerar el vídeo a 25fps perquè els doblatges català i castellà clàssic es van fer a aquesta velocitat. L'àudio català té un canvi de fps conservant el to original. Argumenta que si augmentés la velocitat dels fotogrames a 25fps, la imatge faria salts, cosa que no és certa, ja que a 24 o a 25fps, tots els fotogrames es reproduiran l'un darrera l'altre. Una altra cosa seria reduir o augmentar els fotogrames mantenint el temps de metratge, que ens generaria eliminació de fotogrames o "efecte ghosting" en haver de fusionar fotogrames o afegir-ne de nous mesclant imatges, que és el que tenia la versió de Jonu.
- Els àudios estan en FLAC a 48Khz en estèreo. Partint de que l'àudio català l'agafa del meu muntatge, segueix sent una mostra a 44khz en mono inflada al màxim (el doblatge català de Ranma és en mono, TV3 no doblava quasi res de tv en estereo als 90). De la resta d'àudios, ni idea.
- L'àudio castellà clàssic té un altre estil de muntatge diferent del meu, i tira més del doblatge remasteritzat a la que falta metratge en castellà clàssic. Jo intentava evitar, dins del possible, tirar del nou doblatge.
- Té àudio llatinoamericà. La meva release l'anava a tenir, però per volum de feina i veient que estava igual de censurat i mal traduït que la resta de doblatges (encara que a youtube, la gent d'allà presumeixi del contrari), es va quedar a mig fer.

Bueno, doncs això, teniu aquesta release aquí, per si algú la vol. Hi ha, de moment, fins el capítol 63:
http://ranmapolo.blogspot.com.es/2017/05/episodios.html

No és que tingui intenció d'anar a queixar-me a la pàgina perquè s'hagi aprofitat de la feina que he anat fent. Tampoc és que em faci gràcia que posi els enllaços carregats de publicitat, perquè algú s'està lucrant amb això.
La meva release no porta marques de cap mena, ni al nom de l'arxiu ni al vídeo. No hi ha publicitat per accedir als links, perquè tampoc no tinc els drets de distribució d'aquesta sèrie ni tinc cap entitat representat que els tingui i m'hagi proposat fer servir aquest muntatge, i per tant no trobo ètic ni legal obtenir benefici econòmic d'això.
Però bueno, si algú prefereix aquesta release, allà la té.

Si algú vol fer servir material de la meva release perquè creu que pot millorar allò que he fet o veu que és millor fer-ho d'una altra manera, endavant, jo no soc propietari de res. Al menys, propietari legal.
Si algú fa una release i em vol esmentar per haver aprofitat el material, doncs em farà molt feliç. Si no... "po' bueno, po' fale, po' es lo que hay", tampoc li aniré al darrere.

I dit això, segueixo amb els subtítols del 139, que encara el tinc a mig fer.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 28 des. 2017, 19:39

Home seria lo normal anomenar l'autor del àudio català. Jo em quedo amb la teva versió. Esperant el 139. :yeah:
Una pregunta. Quin bitre li tindria de donar a un capítol per pasar-lo a 8bits amb el xmedia Recoder.
-No es per aquesta release. Aquesta ja m'està bé així. Ho vull saber per la sèrie berserk. Ja que només la trobo en 10 bits.

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 309
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

dv. 29 des. 2017, 00:01

Endavavant, jo també segueixo amb la teva. Ho trobo molt lleig que facin això, com a mínim podrien posar-te una referència, crec jo.

Dit això, esperant el capítol 139. Moltes gràcies per la currada.
Segueix les senyals!

cine90
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 139/161] + [OVA 02/06] [BDRip H.265 1080p]

dv. 29 des. 2017, 19:33

Personalment seguire amb la teva versió. Ja siguí l'actual o bé possible futura versió amb el codec H.264 que vas comentar.
Agraeïx-ho i admiro que reconeguis que la autoria de la serie no és teva, i per tant no et beneficis amb la publicitat.
No sols és el més etic, sinò que també és l'única forma que disposem de poder disfrutar d'aquesta serie en bones condicions.
Altrament, considero que la teva release és molt respectuosa amb el material original, sobretot de cara al aspect ratio i els ftp del doblatge original.

Per altra banda, personalment no em molesta els salts de doblatge entre japones i els altres doblatges(en el meu cas el català) sempre i quan sigui necessari per no perdre contingut del material original japones. És a dir abans d'eliminar un dialeg japonés d'una escena que no te doblatge, prefereix-ho escoltar-lo en japones acompañat des corresponents subtituls.

Gràcies per tot!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants