Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

huntsman360
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:38

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 06/06] + [Pel·lícules 01/03] [BDRip H.265 1080p]

dg. 18 feb. 2018, 18:54

Així que la única manera de tenir el 4:3 és en dvd?

La veritat que quan mutilen les coses fa molta ràbia

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1900
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 06/06] + [Pel·lícules 01/03] [BDRip H.265 1080p]

dg. 18 feb. 2018, 19:41

huntsman360 ha escrit:
Així que la única manera de tenir el 4:3 és en dvd?

Exacte, amb les pelis és o menys qualitat amb els DVD però la imatge sencera, o els BD amb molta qualitat però imatge retallada. Hi ha que escollir una de les dues opcions...

yotah
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 115
Membre des de: dt. 26 ago. 2008, 14:03

dl. 19 feb. 2018, 16:11

huntsman360 ha escrit:
No se si tienes acceso a otras fuentes, pero la pelicula es 4:3 y no 16:9

Como ya han comentado antes, en Japón decidieron que la versión en alta definición de las películas fuese en 16:9, por lo que todo aquello que fuese en 4:3, se vería recortado por arriba y abajo, tanto en el bluray japonés como en el americano. También he de decir que han hecho un recorte muy correcto, dentro de las limitaciones que esto conlleva. No ha sido un recorte a lo guarro como el que le hicieron a Shin-chan, por ejemplo. Aquí, los planos han quedado bastante coherentes en cuanto a encuadre útil.

De todos modos, me gustaría poder subir la versión SD en 4:3 sin recortes, ya que sólo sería cambiar la pista de vídeo y aprovechar reajustando audios y subtítulos. De momento dispongo de los DVDs de Jonu, que no son los más óptimos ya que al ser la película original de 30 o 24 fps, al convertirlo a formato PAL de 25fps y no recurrir a la aceleración del metraje, el vídeo tiene efecto de ghosting. Estoy intentando buscar una fuente sin comprimir de los DVDs japoneses para poder tener un vídeo a 23.976 fps, cosa que de momento no consigo ya que casi siempre me encuentro con la versión de VIZ con sus subtítulos en inglés y en una calidad no muy buena. En cuanto tenga novedades, me pondría con la versión sin recortar.

De todos modos, repito, la versión en 16:9 en HD ha quedado muy digna.

huntsman360
Usuari
Usuari

dl. 19 feb. 2018, 19:20

Creo que las que tengo yo son en 23fps

Ocupan un 1gb cada una en 640x480 y tienen los audios castellano original y redoblado ademas del japo

Si las quieres?

yotah
Arashinchu
Arashinchu

dc. 21 feb. 2018, 13:36

huntsman360 ha escrit:
Creo que las que tengo yo son en 23fps

Sí, también tengo unas a esa velocidad. Estaba buscando algo ripeado sin compresióndel DVD, para poder hacer un vídeo con menos pérdida. Si no acabo encontrando nada, utitizaré la fuente que tengo, que de momento es la mejor.

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 100
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dc. 21 feb. 2018, 19:39

Acabo de veure la pel·li (ja l'havia vista uns quants cops des que soc petita i la tenia en vhs) i, ostres, que fort que mai m'acostumi al seu doblatge per molts cops que l'hagi vista [A continuació, parlo en tot moment del doblatge clàssic en castellà].

Els canvis de veu de l'Akane i el seu pare encara -tot i que la veu de l'Akane la trobo massa estrident- , però la veu d'en Ryoga li dona al personatge un canvi tan brutal de registre que no m'hi acostumo. La veu m'agrada, però trobo que al Ryoga no li escau. Potser era el costum de sentir-ne una altra.

Després, hi ha el canvi de la veu d'en Ranma que passa de ser la Juana Molina tant en noi com en noia a ser l'Albert i la Núria Trifol. Al començament, em va sobtar molt la veu de l'Albert Trifol com a Ranma però m'agrada força.

I, finalment, destacar la Núria Trifol passant d'un personatge a l'altre:

Ranma noia sèrie --> Juana Molina.
Shampoo sèrie --> Núria Doménech.

Ranma noia OVA's --> Juana Molina.
Shampoo OVA's --> Núria Trifol.

Ranma noia pel·lícules --> Núria Trifol.
Shampoo pel·lícules --> torna a ser la Núria Doménech.

Sempre em va sobtar que a les OVA's, la Shampoo tingués la veu de la Trifol @_@ Suposo que va ser incompatibilitat per fer la feina perquè no vaig entendre mai aquella absència a les OVA's de la Doménech i la tornada a les pel·lícules. En fi, suposo que per aquí gairebé tothom deu haver vist la sèrie en català i poca cosa podrà opinar del canvi de veus respecte al doblatge en castellà de la sèrie.

Ja vaig llegir, Yotah, que alguns canvis de veu van ser o per jubilació o, malauradament, per mort de l'actor. En fi, que no és que el canvi de veus no m'agradi, però sempre que veig la pel·li em sobten xD El costum de sentir unes veus deu fer molt, suposo, perquè recordo haver vist la sèrie en català a la tele i, tot i que adoro les veus de la versió catalana, he preferit sempre veure-la en castellà perquè és com la vaig veure així per primera vegada.

En tot cas, gran pel·lícula -m'encanta la cançó del final!- i gràcies per fer el muntatge!

yotah
Arashinchu
Arashinchu

dl. 26 feb. 2018, 03:30

Heni ha escrit:
la veu de l'Akane la trobo massa estrident- , però la veu d'en Ryoga li dona al personatge un canvi tan brutal de registre que no m'hi acostumo.
Després, hi ha el canvi de la veu d'en Ranma que passa de ser la Juana Molina tant en noi com en noia a ser l'Albert i la Núria Trifol. Al començament, em va sobtar molt la veu de l'Albert Trifol com a Ranma però m'agrada força.
Sempre em va sobtar que a les OVA's, la Shampoo tingués la veu de la Trifol @_@ Suposo que va ser incompatibilitat per fer la feina perquè no vaig entendre mai aquella absència a les OVA's de la Doménech i la tornada a les pel·lícules.

Suposo que tot això devia passar perquè en aquella època encara doblaven tots els actors fent una pinya a la sala i no d'un en un, com es fa ara amb els seus talls separats. Per tant, si un actor tenia altres compromisos, se n'haurien de buscar un altre.
La veu d'en Ryoga a mi no em sobta tant perquè quan la vaig sentir vaig pensar: Ai, mira, és la veu catalana d'en Mousse.
Sentir la Shampoo amb la veu catalana de Ranma noia sí que em va sobtar més. La veu de l'Akane a la primera pel·lícula no m'agrada gens, em sembla massa repipi pel registre que tenia el personatge i fa que li canviï totalment la personalitat.
La veu de Ranma noi amb l'Albert Trifol, tot i que seria el més natural que la seva veu fos així en canviar de noia a noi (pel tema de que els dos actors són germans), a mi se'm feia molt estranya, i jo estic totalment acostumat a tots dos idiomes del doblatge, perquè vaig conèixer i seguir la sèrie durant l'estrena a A3 i després la vaig veure moltes vegades al Canal 33. Però la veritat, ni em sembla un bon substitut pel Marc Zanni ni per la Juana Molina.

yotah
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 06/06 - Special OVA 02/02] + [Pel·lícules 02/03] [BDRip H.265 1080p]

dl. 26 feb. 2018, 03:35

S'han afegit els dos capítols de les Special OVA, que formen la història "Recuerdos que vuelven", present als volums 25 i 26 del manga. Com que no es va doblar ni en català ni castellà, té per defecte l'àudio japonès i els subtítols en castellà. També s'ha inclós l'àudio del doblatge llatinoamericà (els capítols es van llençar com un del sol d'una hora els anys 90), de la versió que hi ha a internet, tot i que té una qualitat molt baixa i de vegades costa d'entendre el que diuen. Per tant, l'àudio és secundari i no salta per defecte en arrencar el vídeo. Agraïments a en xagasa, que em va passar els àudios dels capítols.

Heni
Arashinchu
Arashinchu

dl. 26 feb. 2018, 14:28

yotah ha escrit:
La veu d'en Ryoga a mi no em sobta tant perquè quan la vaig sentir vaig pensar: Ai, mira, és la veu catalana d'en Mousse.
Sentir la Shampoo amb la veu catalana de Ranma noia sí que em va sobtar més. La veu de l'Akane a la primera pel·lícula no m'agrada gens, em sembla massa repipi pel registre que tenia el personatge i fa que li canviï totalment la personalitat.
La veu de Ranma noi amb l'Albert Trifol, tot i que seria el més natural que la seva veu fos així en canviar de noia a noi (pel tema de que els dos actors són germans), a mi se'm feia molt estranya, i jo estic totalment acostumat a tots dos idiomes del doblatge, perquè vaig conèixer i seguir la sèrie durant l'estrena a A3 i després la vaig veure moltes vegades al Canal 33. Però la veritat, ni em sembla un bon substitut pel Marc Zanni ni per la Juana Molina.

Just per això a mi se'm va fer estranya la veu d'en Ryoga. Veia en Mousse tota l'estona hahaha Pel que fa a l'actriu de doblatge de l'Akane i a en Trifol, sí, suposo que tens raó. Ja he dit al comentari que sempre em sobta sentir el doblatge d'aquesta pel·li, cada cop que me'l miro. Si em sobta, tot i dir que m'hi he acabat acostumant, vol dir que alguna cosa falla en el fons i que la meva oïda no acaba de veure els personatges amb aquestes veus. Tanmateix, mira, no ho sé, tot i sobtar-me pel canvi tan brutal de registre de la Juana Molina a en Trifol, trobo que li queda una veu així sexi haha Però et dono la raó en què la Juana Molina i en Marc Zanni fan una feina molt més bona i adient per al personatge d'en Ranma. Potser en Trifol queda massa seriós i perd una mica la "chulería" i el passotisme del personatge. I l'Akane potser sí que és veritat que, analitzant-lo, passar de ser un personatge amb moltes capes a, simplement, un personatge pla entre superb i repel·lent.

Ara estic veient la segona pel·li i és la que he vist menys cops. No recordava que les veus d'en Ryoga i de l'Akane tornaven a ser les habituals. Gràcies per la 2a pel·li i per l'especial de "Recuerdos que despiertan".

yotah
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 06/06 - Special OVA 02/02] + [Pel·lícules 02/03] [BDRip H.265 1080p]

dl. 26 feb. 2018, 16:57

Senyors, pregunta de cara a una versió 720p en H.264 de la sèrie. Què us estimeu més: ¿Una versió més compatible amb tots els reproductors encara que potser no tingui tanta qualitat o una versió amb més qualitat però que potser no es podrà veure a molts reproductors? Totes les versions que em trobo en 720p, no s'acaben de reproduir als dispositius que tenen un suport més bàsic del codec H.264.
Resumint: Compatibilitat o qualitat?

huntsman360
Usuari
Usuari

dl. 26 feb. 2018, 19:09

yotah, per experiencia els aparrels que reprodueixen h264 no suporten 10bit de color
els que suporten h265 si el suporten en10bit, pero no soporten h264 10bit

La combinacio dolenta es h264 10bit, pq no ho reprodueix res a excepcio de un pc

tgoku
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 156
Membre des de: dg. 29 oct. 2006, 20:26
Ubicació: Eternia

dt. 27 feb. 2018, 19:17

Yotah, compatibilitat. Guardo aquestá versió esperant 720 h264
Una mica de qualitat no es res comparat amb poder veure la serie en qualsevol lloc, la tele etc
També pots fer un episodi de proba y ho probem uns quants...
Gràcies amic
tgoku l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 02 març 2018, 20:21, en total s’ha editat 1 vegada.

yotah
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 09/12] + [Pel·lícules 02/03] [BDRip H.265 1080p]

dv. 02 març 2018, 04:52

Afegida Super OVA 01 en versió original subtitulada. He hagut de fer una sisena carpeta de Mega. Ara els nous comptes només tenen 15 gigues gratis + 35 en promoció els 30 primers dies. La cinquena carpeta està per sobre de la seva capacitat ara mateix. No sé què faran d'aquí a 30 dies. Si us falta alguna cosa, descarregueu per si de cas... La resta de carpetes, sembla que no em treuen els 50 gigues.

Heni
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 09/12] + [Pel·lícules 02/03] [BDRip H.265 1080p]

dv. 02 març 2018, 12:55

Ostres, de 50 a 15 gigues... He entrat al meu compte, que ja té uns 4 anys, i de moment no em surt cap finestreta ni res de nou i em continuen sortint els 50 gigues. Deu ser per a comptes fets recentment i ja els nous, espero... Gràcies per l'OVA!

yotah
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Ranma ½ [TV 161/161] + [OVA 10/12] + [Pel·lícules 02/03] [BDRip H.265 1080p]

dc. 07 març 2018, 02:09

Afegit "Ranma ½ Super OVA 2: El demonio malvado.", en VOSE. Volum 29, capítol 8 del manga.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher i 3 visitants