Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

Re: Azuki-Chan [106/117] [CAT/JAP] [MEGA]

ds. 13 abr. 2019, 23:45

Com aneu?
Gràcies

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dj. 18 abr. 2019, 11:26

zarkillo ha escrit:
Com ho tens crak! A veure si ja es pot enllestir, que no queda res! Gràcies!

Jo respondré per en Blasti, si no li fa res, ja que tant ell com jo sabem el que hi ha. De les cintes que li vaig passar, ja va extreure tot el que hi havia. SI falten episodis es perquè ja no en té més. Li vaig anar passant el que tenia perquè m'ho van passar a mí. Si ara falten episodis, es perquè ja no en té més. Teniem una possible font amb altres episodis i per més que s'ha insistit a aquesta altra persona no ha donat senyals de cap resposta i no se li insistirà més perquè es té contacte directe (telefon personal) i no ha dit res. De manera que fins que algú altre no aparegui amb més episodis el projecte queda tal i com està. Per part d'en Blasti ja ha complert com cal i més. Per part meva també he fet el que he pogut. Així doncs, si ningú té res més, així queda el projecte fins a noves fonts.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

ds. 04 maig 2019, 21:32

Moltes gràcies per la resposta lupinsansei !!

TonyDiMery
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 06 maig 2019, 21:43

dl. 06 maig 2019, 21:51

Bona tarda, he arribat aquí de casualitat. He possat a baixar el primer capitul per veure com es veia. Veig que falten alguns episodis, doncs be, jo tinc els 117 episodis grabats en catala en format vhs com si fossin un tesor. A aquesta serie li tinc una estima especial. La qualitat dels vhs de tan veure están una mica malament. Pero si lo que fa falta es el audio que es possin en contacte amb mi les persones que porten el projecte i mirem de quedar en persona. Lo que faci falta perque tots podem gaudir en català i que el dia de demà li pogui possar als meus nens. El meu email es toni.ortigosa38@gmail.com. visc a Barbera del valles. A la espera quedo

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1798
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 07 maig 2019, 00:21

Moltes gràcies Toni, segurament és posaran en contacte amb tu, moltes gràcies per l'oferiment ;).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 716
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dt. 07 maig 2019, 14:03

Bon dia! No esperava aquesta gran sorpresa!!!
Em sap greu no haver donat resposta fins ara, esperava trobar els audios que faltaven en algun moment o altre però no va poder ser.
Ara mateix em posaré en contacte amb en Toni i quedarem personalment si cal, tindré temps lliure a finals de maig i em queden episodis contats per acabar l'anime. Així que torno a estar bastant optimista amb aquesta relase!

De seguida que tingui episodis nous us informaré per aquí, gràcies!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dc. 29 maig 2019, 15:08

TonyDiMery ha escrit:
Bona tarda, he arribat aquí de casualitat. He possat a baixar el primer capitul per veure com es veia. Veig que falten alguns episodis, doncs be, jo tinc els 117 episodis grabats en catala en format vhs com si fossin un tesor. A aquesta serie li tinc una estima especial. La qualitat dels vhs de tan veure están una mica malament. Pero si lo que fa falta es el audio que es possin en contacte amb mi les persones que porten el projecte i mirem de quedar en persona. Lo que faci falta perque tots podem gaudir en català i que el dia de demà li pogui possar als meus nens. El meu email es toni.ortigosa38@gmail.com. visc a Barbera del valles. A la espera quedo

Moltes gràcies crak! S'agraeix moltíssim usuaris com tu! Per casualitat no conserves àudios d'altres sèries com per exemple: Dome el petit geni del baseball o el Gran suixi (petit xef)?

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dt. 23 jul. 2019, 18:54

Alguna novetat?
Gràcies

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 716
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Azuki-Chan [COMPLETA] [CAT/JAP] [MEGA]

dg. 18 ago. 2019, 01:04

Semblava que aquest dia mai havia d'arribar però m'alegra molt anunciar que per fi ja tenim Azuki-Chan sencera, en bona qualitat i en català!

Pels que porteu aquí des del primer dia moltíssimes gràcies per la paciència, per mai pressionar-me i per seguir mantenint la flama de l'anime femení dels 90 en català viva!
Vull agrair l'ajuda de @lupinsansei per haver estat coordinant des d'un bon principi aquesta relase (i la que ja es va fer anteriorment), del meu amic informàtic que em va ajudar a fer uns RIPS dels DVD's japonesos amb una qualitat immillorable i també a la @Mizumi i a @TonyDiMery per deixar-nos les gravacions VHS del K3 i els DVD's originals japonesos. Sense ells res d'això hagués estat possible. És d'admirar la força de voluntat que van tenir en el seu dia per encarregar-se de gravar tots els episodis cada dia sens falta i seguir guardant les cintes de vídeo a casa com un tresor, així que ja els hi podeu agrair la feinada!

Estic molt content d'haver acabat aquesta relase just ara, aquest Setembre me'n vaig a treballar a la Xina i sabia que si no aconseguia acabar de muntar tots els episodis aquest Agost ja no ho podria fer-ho fins d'aquí uns quants anys. Recordo que vaig tornar a mirar aquesta sèrie quan la van penjar per primera vegada a Animelliure, era el 2013 i estava fent el batxiller a Girona. Recordo que al llarg d'aquests anys he pensat varies vegades que aquest anime mai el podríem tornar a veure en català. La primera relase es va estancar i vaig decidir parlar amb la gent que tenia el material i acabar-la jo mateix, aquí ja anava a la universitat, després però vam veure que faltaven molts àudios en català i per art de màgia va aparèixer @TonyDiMery amb els VHS que faltaven just a temps abans de que me'n anés a la Xina. Increïble tot plagat!

He preferit penjar els episodis una vegada els he tingut tots fins el final, volia fer-vos una "sorpresa".

Heu de saber que:
    L'episodi 89 l'he tornat a pujar sencer en català, ja que abans estava mig en català mig en castellà
    Alguns episodis del final veureu que tenen alguns minuts (molt pocs) en castellà, això és perquè a les cintes noves no hi havia aquells fragments dels episodis gravats

Dit això, poca cosa més em queda per afegir. Espero que us ho passeu molt bé mirant aquest anime i que us transporti a la infantesa!!!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dg. 18 ago. 2019, 01:22

Hola! Us agraeixo moltíssim tot el treball que heu fet per tenir la sèrie completa, però podríeu haver fet la release d'una altra manera. M'explico, teniu tot el material en VHS de quan es va emetre per K3 i heu utilitzat el format mp3 per als àudios, seria molt millor que fossin àudios en format ac3 192kbps, ja que es nota moltíssim la diferencia. Molts usuaris ens queixem de quan no hi ha el material original perquè els han esborrat o els han perdut i per això hi ha releases en format mp3 i no hi ha res més. Vosaltres que teniu tot el material heu preferit fer-ho així, us recomano que feu els àudios en format ac3. Si us plau no agafeu els àudios mp3 i amb un programa els passeu ac3, això queda molt ridícul i malament. El que em refereixo és que agafeu els àudios originals i els passeu en format ac3. Vull dir, és que hauríeu d'haver capturat els VHS en WAV i a partir d'aquests WAV sincronitzar-los i durant tots els passos intermedis (canvi de fps, sincronització, etc.) seguir usant el format WAV (sense pèrdues) per a així no augmentar les pèrdues, i finalment a l'últim pas de tots passar-lo a un AC3 a mínim 192kbps. Dit això, moltes gràcies per la release.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 18 ago. 2019, 03:27

lupinsansei ha escrit:
...

Primer que tot, moltes gracies per tota la feina que heu fet, se molt be tot el que comporta un projecte com aquest, i no voldria sonar pas desagrait pel que dire ara, perque al contrari, estic molt agrait que s'hagi pogut recuperar un doblatge que es considerava perdut. El que m'agradaria saber es si conserveu les digitalitzacions dels VHS en format WAV/PCM/FLAC o similar (sense perdues) per tal de que si algun dia existeix alguna remasteritzacio del video o amb el pas dels anys es pot millorar d'alguna forma la release (millor video, arreglar algun tall de l'audio, etc) es pugui fer a partir dels audios originals amb el minim de perdues possibles.

TonyDiMery
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 06 maig 2019, 21:43

dg. 18 ago. 2019, 03:41

Bones gent, perdoneu que ho posi en castellà però m'expreso millor: lo único que tengo son palabras de gratitud hacia el trabajo que aquí se ha hecho. Poder formar parte y aportar mi pequeño granito de arena sólo lo hace aún más especial. De esta serie guardo un recuerdo precioso y muy familiar de ser molt petit y verla junto a mi madre y mi hermano pequeño. Durante años miramos de conseguirla en buen estado y en catalán pero no había manera. El nivel de fan y cariño llegaba hasta el punto de que mi hjo que nació este enero se iba a llamar Azuki si era niña, por suerte para su madre es un niño y Yunosuke si que no me dejaba y eso que es el más boniko de la serie! XD. Lo dit! Eternament agrait i ara ja li podré posar al meu nen perque la veiem plegats. No te preu això. Que vagi genial per la Xina i ens veiem aviat, la més forta de les abraçades a tots i en especial al Blastilonic. Gràcies amic ;")

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1798
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dg. 18 ago. 2019, 03:46

Blastilonic ha escrit:
aquest Setembre me'n vaig a treballar a la Xina i sabia que si no aconseguia acabar de muntar tots els episodis aquest Agost ja no ho podria fer-ho fins d'aquí uns quants anys.

Moltes gràcies per finalitzar-la, crec que és el millor que ha passat a animelliure aquest any.

Jo Porto uns anys a Xina, si necessites ajuda pots trobar-me a telegram. Prepara uns quants VPNs els necessitaràs.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 596
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dc. 11 set. 2019, 12:28

Eternament agraït. Moltíssimes gràcies!!
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1962
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 17 set. 2019, 10:22

Vaig començar a veure-la fa 2 setmanes per provar i ara estic enganxat xD Necessitava un slice of life així per desconnectar. Moltes gràcies a tots els implicats en el projecte, us ha quedat una release genial! :yeah:

Pd, m'encanta la relació de germans de la """Cuqui""" i en Daisu :lol:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants