Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 202
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

[MEGA] Kimi no Na wa. (Your Name.) [BDRip 1080p/720p]

dv. 10 nov. 2017, 01:15

Imatge

Títol: Kimi no Na wa.
Any: 2016
Estudi: CoMix Wave Films
Director: Makoto Shinkai
Banda sonora: RADWIMPS
Gènere: Drama, fantasia i romanç.

Descripció:
En Taki i la Mitsuha, dos adolescents, descobreixen un dia que mentre dormen els seus cossos s'intercanvien, i comencen a comunicar-se entre ells per mitjà de notes i els telèfons mòbils. Ella és una estudiant d'un petit poblet que renega de la vida rural i anhela viure a la ciutat; ell, un tímid estudiant de Tòquio amb una feina a temps parcial en un restaurant italià. A mesura que aconsegueixen superar el xoc inicial es va creant entre els dos un lligam que a poc a poc es converteix en alguna cosa més.

Kimi no Na wa. (Your Name.) 1080p

Format: MKV (H.264)
Resolució: 1920x1080
Mida: 1080p: 11.3 GB aprox
Audios: Català (DTSHDMA) Castella (DTSHDMA) i Japonès (FLAC 5.1)
Fps: 24 FPS
Subtítols complets: Català, castellà i anglès.
Subtítols forçats: Català i castellà.
Muntador: DragsterPS i Fabrebatalla18.
Ajudants: Ramon10

Pel·lícula 1080p:
Mostra
Kimi no Na wa. (Your Name.)
1080p

Kimi no Na wa. (Your Name.) 720p

Format: MKV (H.264)
Resolució: 1280x720
Mida: 720p: 6.3 GB aprox
Audios: Català (AC3 5.1) Castella (AC3 5.1) i Japonès (FLAC 5.1)
Fps: 24 FPS
Subtítols complets: Català, castellà i anglès.
Subtítols forçats: Català i castellà.
Muntador: DragsterPS i Fabrebatalla18.
Ajudants: Ramon10

Pel·lícula 720p:
Mostra
Kimi no Na wa. (Your Name.)
720p

Espero que us agradi
Ramon10 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 18 nov. 2017, 14:21, en total s’ha editat 4 vegades.

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 309
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [MEGA] Kimi no Na wa. (Your Name.) [BDRip 1080p x264 FLAC-DTSHDMA+Subs]

dv. 10 nov. 2017, 02:11

gracies

Shinsengumi Fansub
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37

dv. 10 nov. 2017, 10:11

La veure demà, a veure si el limit de Mega no fot mol, deixo baixant ja xD
Gràcies!
Shinsengumi Fansub - Lyswh

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2190
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dv. 10 nov. 2017, 11:27

Moltes gràcies. Quasi 20 gb. Bueno si ho mirem bé cada 6 hores deixa descarregar 6 gb. Osigui 6x4= 24. En un dia es pot tenir descarregada. I per no tenir el ordenador obert tot el dia és anar calculant el temps i programar el ordenador perquè s'engegui sol.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 222
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dv. 10 nov. 2017, 12:28

19,5 GB, UFF COM PICA!
S'agraeix l'aportació, però m'esperaré a la versió de Mecanoscrit, MEGA i jo tenim una relació de amor odi massa inestable com per estar-me 3-4 dies descarregant-ho.

Que la gaudiu de gust.

Salut!

Heni
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dv. 10 nov. 2017, 12:45

Moltes gràcies per l'aportació, però déu meu, massa gigues per a mi. M'esperaré també a una versió més lleugera. De totes maneres, ja dic, gràcies per compartir ;)

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 202
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dv. 10 nov. 2017, 12:55

Hola! A l'enllaç de MEGA us he penjat un arxiu .txt amb uns enllaços del real-debrid, si feu servir aquests enllaços, no us saltarà el límit. Gràcies.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

dv. 10 nov. 2017, 13:16

Heni ha escrit:
Moltes gràcies per l'aportació, però déu meu, massa gigues per a mi. M'esperaré també a una versió més lleugera. De totes maneres, ja dic, gràcies per compartir ;)

Aquesta versió és provisional, és per la gent que la volia veure el més aviat possible. Aviat penjarem la 1080p definitiva amb tots els audios en flac i amb una raw més lleugera.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 10 nov. 2017, 14:09

Continuo dien que amb paciència amb 24 hores la teniu descarregada. O preferiu emule?. Jo per part meva em quedo amb mega. A més Ramon10 a dit que ha adjuntat un arxiu perquè és salti la limitacio.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10 nov. 2017, 14:12, en total s’ha editat 2 vegades.

lizgon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

dv. 10 nov. 2017, 14:11

Ramon10 ha escrit:
Hola! A l'enllaç de MEGA us he penjat un arxiu .txt amb uns enllaços del real-debrid, si feu servir aquests enllaços, no us saltarà el límit. Gràcies.

I funciona per a tots els enllaços de MEGA o només per a descarregar els d'aquesta pel·lícula?

Acabo de descarregar-me'l i veig que són per aquests enllaços només, ja miraré si es pot fer algo per a qualsevol enllaç de MEGA perquè això del límit toca una mica els pebrots que no li agraden a en Shin Chan

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 10 nov. 2017, 14:18

Clarament tan donat acces per aquesta peli lo de ser sense limitació. Per no tenir limitació és una compte prenium. No és per ofendre a ningú però mega ja fa massa amb cedir 50 gb gratuïts. Aixo ja és gratuit. Un extra als usuaris. Doncs no entenc les queixes. És sap de sempre que mega té versió free i premium. Fins ara la versió free a sigut similar a la premium. Imagino que la gent es donava de baixa del premium veient el mateix servei. Jo sóc usuari versió free. Osigui a aguantarme també. És lo que hi ha. Un servei al núvol no els hi és gratuït a ells tampoc. Parlo de manteniment.

Heni
Ishinchu
Ishinchu

dv. 10 nov. 2017, 14:49

DragsterPS ha escrit:
Heni ha escrit:

Aquesta versió és provisional, és per la gent que la volia veure el més aviat possible. Aviat penjarem la 1080p definitiva amb tots els audios en flac i amb una raw més lleugera.

Moltes gràcies! :) Jo ni tinc cap pressa. Quan es pugui.

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

dv. 10 nov. 2017, 16:31

Heni ha escrit:
DragsterPS ha escrit:
Heni ha escrit:

Si puc pujaré avui una versió 1080p més lleugera que pesa uns 11gb aproximadament.

Heni
Ishinchu
Ishinchu

dv. 10 nov. 2017, 20:02

DragsterPS ha escrit:
Heni ha escrit:
DragsterPS ha escrit:

Si puc pujaré avui una versió 1080p més lleugera que pesa uns 11gb aproximadament.

Moltes gràcies, però ja et dic, jo no tinc cap pressa. Entenc que tothom del fòrum té una vida pròpia i prou que feu de pujar i compartir amb nosaltres els arxius. Vaig veure la pel·lícula al cinema i no em va acabar de fer el pes (l'argument em va semblar massa obvi, no ho sé, amb tot l'enrenou que hi va haver, m'esperava alguna cosa més de misteri, algun gir en el guió que em sorprengués). Per això, la volia tornar a visionar, per veure si aquest cop li trobava més el què :D Jo busco més aviat una versió de 4 gigues. Amb això em conformo. No necessito una qualitat excel·lent ni l'àudio excel·lent, però respecto, òbviament, que pugeu la versió que vosaltres vulgueu, només faltaria, a sobre que feu la feina no vindré jo a exigir res. I també entenc que hi hagi gent que vulgui tenir una versió amb la qualitat que pugeu i agraeixo molt la feina que feu de compartir-ho i pujar-ho al més aviat possible i, ara, de pujar-ne una altra de més lleugera.

Jo no és que tingui impaciència amb la descàrrega directa ni res semblant (de fet, continuo emprant Emule per moltes coses, o sigui que de paciència en tinc hehe); són tan sols gustos personals, no sóc d'arxius així de grossos per a una pel·lícula hehe.

Gràcies de totes maneres per la feina feta!

lizgon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

dv. 10 nov. 2017, 22:02

xagasa ha escrit:
Clarament tan donat acces per aquesta peli lo de ser sense limitació. Per no tenir limitació és una compte prenium. No és per ofendre a ningú però mega ja fa massa amb cedir 50 gb gratuïts. Aixo ja és gratuit. Un extra als usuaris. Doncs no entenc les queixes. És sap de sempre que mega té versió free i premium. Fins ara la versió free a sigut similar a la premium. Imagino que la gent es donava de baixa del premium veient el mateix servei. Jo sóc usuari versió free. Osigui a aguantarme també. És lo que hi ha. Un servei al núvol no els hi és gratuït a ells tampoc. Parlo de manteniment.

Estic un pel acostumat a poder tenir-ho tot per res (em refereixo a les descarregues només) i si, veient-ho des d'aquesta perspectiva dels usuaris premium ho trobo d'una lògica aplastant això que dius. Només que a vegades molesta una mica, com que la majoria d'enllaços te'ls trobes a MEGA doncs el volum de dades que un es descarrega d'aquest servidor és més gran que qualsevol altre i et trobes amb aquesta limitació, també dir que MEGA és dels millors o el millor servidor, a mi sempre em descarrega al màxim possible i sense esperes, ni límit de tamany ni res.
Tampoc és que tingui pressa per a tenir aquesta peli o una altra.

xagasa ha escrit:
programar el ordenador perquè s'engegui sol.

Això es pot fer? :botar: :juas: com? quan? on? :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: lizgon i 8 visitants