Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

kakihara
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

Re: [MEGA] Bola de Drac Z (BDrip) [04/291 H264 1080p CAT/ESP/EN/JP]

dc. 28 nov. 2018, 17:16

flamex ha escrit:
Bones nois, he trobat tots el capitols de bola de drac, z y gt en bluray (1080p). Tenen molts tipus d'audio y subtitols; cat-cast-llatí-jap-gallec-eng-euskeda. Per lo que he vist la versió es molt similar a la nostra definitiva, incloent tot el que es va censurar, openings, endings y cortines. És un treball fabulós... lo que costa es descarregar, s'ha de fer de un en un, pero ja quasi ho tinc tot descarregat. Faltaria posar com a audio per defecte (audio 0) el català, perque té l'audio castellà per defecte.

Nse si puc penjar enllaços de mega o en "ilegal". La pàgina és: https://dragonballzpolo.blogspot.com.

-Si pugues penjar els enllaços de mega, algú s'encarregaria de comprovar si es com la definitiva y posar l'audio per defecte català??

-Lo dolent que te també es que a l'hora d'anunciar el nom del capitol ho fa d'una manera extraña, nose quina versió és... crec que llatí.

-També estaria bé treure l'audio y subtitols de gallec, llatí y euskeda, així encara el reduiriem una mica més. Ocupen relativament poc els capitols, uns 500Mb.

Jo descartaria aquesta versió, té una qualitat molt baixa (1080, tot pixelat i retallada a 16/9). Es nota molt que han reescalat la imatge i li han aplicat un munt de filtres que l'embruten. Prefereixo la del dvd que vaig descarregar per aquí en 4/3, i esperaré a una versió HD 1080 en català i 4/3.

Salut

flamex
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 10 març 2014, 11:22

ds. 02 feb. 2019, 10:43

Et refereixes que t'esperes a la versió d'aquest fil? Ho dic perqué així jo també l'espero per tenir-la en millor qualitat possible.

Tinc entés que l'unica versió en 1080p que existeix es bola de drac Z que va surtir a EEUU. Bola de drac (que aviat la distribuira Selecta Vision) y Bola de drac GT no han sortit oficialment a cap lloc en 1080p. És com jo crec doncs?

zbrat
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 19 maig 2016, 20:09

ds. 20 abr. 2019, 17:50

flamex ha escrit:
Et refereixes que t'esperes a la versió d'aquest fil? Ho dic perqué així jo també l'espero per tenir-la en millor qualitat possible.

Tinc entés que l'unica versió en 1080p que existeix es bola de drac Z que va surtir a EEUU. Bola de drac (que aviat la distribuira Selecta Vision) y Bola de drac GT no han sortit oficialment a cap lloc en 1080p. És com jo crec doncs?

Hola flamex, com esta el tema a dia d'avui? Tens notícies si ha sortit alguna edició millor que la del polo que comentaves fa un parell de mesos?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: gpjoan, MSN [Bot] i 3 visitants