Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 364
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [MEGA/TG] Ataque a los Titanes [Temporadas 2-3] + Extras

dv. 03 gen. 2020, 12:40

Hakyra ha escrit:
AI, NO PUC ESPERAR EN VEURE COM LA HAURAN CAGAT UN ALTRE COP AMB EL DOBLATGE, SIIIII <3

AI PARFAVAR!

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

dv. 03 gen. 2020, 19:18

Hakyra ha escrit:
JamesJack ha escrit:
Moltes gràcies. Magnífica qualitat.

Per cert, ¿se sap quan doblaran la 2a part de la tercera temporada?

Amazon USA te la data de que treuen el Blu-ray de Funimation al 17 de març de 2020, Selecta acostuma a treure el seu BD en poques setmanes de diferencia, per tant jo diria que la doblen al febrer, i al març-abril surt a la venda.

AI, NO PUC ESPERAR EN VEURE COM LA HAURAN CAGAT UN ALTRE COP AMB EL DOBLATGE, SIIIII <3

¡Gràcies!
Mai se sap, potser per a la següent vegada prenen nota i no la caguen.
A mi el que em fa més riure és quan diuen "Livai"... el nom em sona molt extrany (tot i que la pronunciació seria la correcta així que no és un error de doblatge), jo preferiria que li diguessin Levi tal qual i ja xD

El que més fastidia és quan per un motiu o un altre han de canviar l'actor/actriu de doblatge a personatges principals... com va ser el cas de Mikasa. Que anteriorment havia sigut doblada per Laura Prats... i actualment s'encarrega de doblar-la Graciela Molina. Per posar un exemple. Es troba moltíssim a faltar la veu que tenia abans.

Ja van demanar disculpes i intentar donar explicacions en diverses ocasions...

Imatge

Però tot i així, és una jugada. Ja que molts ens havíem acostumat a la veu de Laura Prats.

Era una de les veus més aconseguides:

https://www.youtube.com/watch?v=iT7xgeoDfS8

Una veritable llàstima que deixessin escapar aquesta gran veu, d'una actriu de doblatge molt prometedora...

D'altra banda, estic convençut que si aquesta sèrie la doblessin al català la majoria de les veus sonarien molt millor i més naturals. Vull dir que es nota l'accent català d'alguns personatges, tenint en compte que la majoria d'ells es troben doblats per catalans de pura cepa; segur que també us heu adonat d'això. Canta molt i es nota que estan fent un esforç per camuflar-ho xD

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2985
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dv. 03 gen. 2020, 19:47

És el que passa quan vols anar de low cost per treure el màxim benefici possible, que has de canviar actors bons de Barcelona per actors pèssims de València.

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

dv. 03 gen. 2020, 19:53

Molt cert. Tot i que a vegades, no es tracta de la procedència ni de l'experiència.

Vull dir, tornant a Laura Prats que feia la veu de Mikasa, cal dir que era una actriu de doblatge força primerenca:

http://www.eldoblaje.com/datos/FichaActorDoblaje.asp?id=107178

En canvi, Graciela Molina té un historial molt més ampli, però no arriba a aquest nivell.

http://www.eldoblaje.com/datos/FichaActorDoblaje.asp?id=266

Hi ha actors / actrius de doblatge que comencen en aquest món però que ho fan amb més passió que d'altres que ja van "cremats" (no vol dir que siguin veus dolentes ni que ho facin malament), simplement que tenen una veu que associes a massa personatges al teu cap d'haver-la escoltat en moltes pel·lícules i altres sèries. En aquest cas, és una veu massa coneguda la de Graciela Molina. Mikasa es mereixia una veu més especial i pròpia, com al principi.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 351
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dl. 06 gen. 2020, 21:26

Segurament em matareu per dir el que diré, però vaig odiar tant el doblatge en castellà de la segona temporada, que vaig acabar per mirar-la en angles. I m'estic pensant molt seriosament comprar els Blu-Rays de UK perque sincerament, Selecta cada cop em cau pitjor...

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 06 gen. 2020, 21:32

Hakyra ha escrit:
I m'estic pensant molt seriosament comprar els Blu-Rays de UK perque sincerament, Selecta cada cop em cau pitjor...

Bé, almenys no et tenen bloquejat HAHAHAHAHAHA

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 351
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dl. 06 gen. 2020, 22:54

El dia que puji aquest meme que vaig fer, em bloqueijen AHAHAHAHAHAAH
Imatge

Giladr
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 30 juny 2015, 00:49

dl. 20 jul. 2020, 23:25

Hola, no vull sonar com que estic exigint res, només volia preguntar si pujareu la part 2 de la temporada 3 ara que ha sortit amb el doblatge.
Moltes gràcies per la feina :D

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 21 jul. 2020, 07:50

Giladr ha escrit:
Hola, no vull sonar com que estic exigint res, només volia preguntar si pujareu la part 2 de la temporada 3 ara que ha sortit amb el doblatge.

Encara no han penjat el BDMV. Massa aviat.

Giladr
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 30 juny 2015, 00:49

dt. 21 jul. 2020, 19:27

Adrià ha escrit:
Giladr ha escrit:

Encara no han penjat el BDMV. Massa aviat.

Tocarà esperar, doncs. Gràcies!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants