Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

[4/27]+[2/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dg. 30 set. 2018, 00:14

Imatge

Bon dia a tothom!! Fa un mes, vaig fer una versio en català de Evangelion, Aquella Edició es va basar en la de bictor_spirit i cosarara, malauradament, els audios eren antics, tenien errors i la seva qualitat estava per tot arreu.

Ara, com que tinc accés a una font nova, he decidt refer la serie de zero, faré grans canvis respecte a la versió anterior.
Aquest Projecte te com a objectiu posar tota la serie Evangelion en una sola carpeta, i que estigui lo mes completa possible, aixo inclou: serie (26 caps + the end of evangelion), death and rebirth, i el rebuild (toca esperar per la quarta i ultima pelicula, 2020 als cinemes).

Abans de Baixar: Aquest Release fa Servir el còdec H265 o HEVC, al qual es un còdec que comprimeix moltísim el video i necesita un potencia de càlcul molt superior a la dels videos que normalment s'encodifiquen amb H264, Es molt possible que el vostre ordinador no sigui capaç de reproduir be els arxius si no és prou potent, la raò per la qual faig servir H265 es perque els videos ja estan encodificats prèviament (no encodifico res, nomes munto els audios previament sincronitzats per mi amb audacity), si els hagues de tornar a encodificar amb H264 tardaria molt, els arxius serien de un tamany molt superior (de unes 100 o 200 MB), i es veurien pitjor.

Degut a que H265 es un codec que destrossa les CPU's poc potents, he decidit fer una versió amb H264 perque més gent la pogui disfrutar, aquesta versió ha estat re-encodificada, i per tant perd qualitat respecte a la versio HEVC, però si aixo serveix perque la gent la pugui disfrutar, estic fent una versió amb H264.

Si podeu Baixeu la H265, no la H264, gracies.

Fitxa Tècnica
Source: Neon Genesis Evangelion DC [BD-1080p] [DUAL-AUDIO] [MULTI-SUB] [x265] [HEVC] [AAC] [10bit] {FILTERED}, Audios dels DVD's De selecta Visión (moltísimes gràcies anolimo!)
Còdec: x265 [HEVC], Nota: el video ha estat filtrar prèviament per Bonkai77, no te gra ni soroll com en els blu-rays originals.
Tamany: [H265] Els episodis varien entre 190 MB i 450MB (Tamany Aprox, 13GB), [Versió H264: tamany: 550 MB per episodi Tamany Aprox: 20GB]
Resolució: 1440x1080p
Audios: Català: AC-3 (AAC si hi han canvis) 2.0, Castellano AC-3 (AAC si hay canvios) 2.0, Galego AC-3 (AAC se hai cambios)2.0,日本語 AAC 2.0 (Legacy, Bonkai77 i Sephirothic)
Subtitols: English de 2D4U ASS, Català [Forçats] SRT,Castellano[Forzados y Completos] SRT,Galego[Forzado] SRT.
Capítols: Sí.

Que es La versió definitiva i perque la recomano:
Com ja Sabeu, Bictor_Spirit va fer la seva propia versió ara fa una anys de evangelion al qual va sincornitzar la versio del muntatge del director amb la nostra llengua. Malauradament aquella edició esta plegada de problemes, la sincronitzacio no esta ben feta en alguns episodis, i el audio te una perdua de qualitat molt notable fins el punt que es fa molest al escoltar-ho.
Solució, refer-ho desde Zero amb audacity i altres programes de video i audio.
Aquesta versió te els audios refets i reconstruits per els episodis 21,22,23 i 24.
Els subtitols tambe han tingut una millora important, gracies a anolimo, ara els episodis tenen subs en els OP i EN i en les cortines dels audios i titols.
No se quan tardare en fer aquest muntatge, pero anira per llarg.

Notes de la edició:
Qualsevol canvi fet ens els audios resulta un canvi en el còdec de audio, que pasa a ser AAC (320kbps) enlloc de AC-3. (el programa amb el que edito els audios (VideoPad 6.0.1) no te support per AC-3).
Quan arribi als episodis 21,22,23 i 24 tardare moltisim en editarlos, ja que els audios necesitaran una enorme quantitat de edició i sincronització.

Per a qualsevol error feu-m'ho saber als comentaris siusplau.

Els audios en Japonès son en Legacy perque sonen molt millor que els 5.1 fets en el Blu-ray, sobretot amb auliculars).

I tenim Subtitols en Anglès perque m'agrada veure el anime en Japonès Subtitulat al Anglès.

Sobre el Episodi 16 i perque es veu tant malament:
Cada Episodi de Evangelion esta guardat en una cinta negativa de 16mm que actualment, estan en possessió de GAINAX, es conserven totes les cintes, excepte la del episodi 16, al qual, poc despres de que el episodi s'emetes al Japò, Gainax la va perdre.
Desde aleshores, han fet servir una copia de una cinta internegativa de 35mm de baixisima qualitat, aquesta cinta te moltisims problemes, blancs i negres super contrastats (fins el punt que no es poden veure bé les ombres), purges de llum (com si hi hagues un bloom molest), colors demacrats i incorrectes, i un munt més de problemes.
En el Blu-ray Box Release, Gainax li va aplicar un Upscale molt bèstia, lo qual va resultar en que les linies dibuixades siguesin molt gruixudes, lo qual sembla com si estiguesim veient una cinta de video.
De moment, Sephirotic i pwnsweet estan treballant en una versió remasteritzada fent servir una cinta inèdita de Studio Khara i varis plans de altres episodis per arreglar aquest desastre. Malauradament, desde el Gener de 2017 que no hi han noticies sobre aquesta remasterització.
us deixo el Link per si esteu interessats:
https://forum.evageeks.org/thread/16211 ... pisode-16/

Problemes de la font:
Per el que es veu, Molts Episodis tenen l'audio català desincronitzats per raons que desconec (gràcies Selecta Visión), per tant, tardare més del previst.
De moment del 2 fins el 6 sembla que tenen algun problema de desincronització, per la conversió a NTSC a PAL o alguna cosa semblant, o perque es van deixar de posar 1 segon en la cortinilla.

Selecta va decidir treure alguns segons al principi dels episodis en alguns capitols, lo que resulta en un desfasament amb els Blu-rays.

Canvis Fets:
Abans de res, per fer la sincronització escolto els 2 audios en japones i el que edito a la vegada, i intento clavar els efectes de so a la perfecció, per tant, considero sincronitzats els audio quan els efectes de so coincideixen amb la versió japonesa.

Episodi 1: No hi han canvis.
Episodi 2: afegits 0.95 segons al minut 11:46 al audio català per sincronitzar la segona part del episodi.
Episodi 3: afegits 0.5 segons al principi del episodi per sincronitzar tots els audios. afegits 0.841 segons al minut 11:41 per sincronitzar el audio en català.
Episodi 4: De moment sembla que no hi ha desfasament.
1.11: Sense Canvis, Tota una sorpresa la veritat.
2.22 Audios de Ova Gaiden estan en format PAL, no serveixen, usant nova font.

Problemes Sense Solució:
Episodi 1: el audio en castellà té un petit desfasament als minuts 12:18 i 17:59 (gràcies redett56 per assenyalar-mels), per el que es veu son problemes del doblatge en castellà i no tenen solució, son molt petits i duren apenes 1 frase.

Rebuild:
Ova Gaiden va fer un release excelent dels rebuilds 1.11 i 2.22, gracies als seus audios, la millorare fent una versio remasteritzada amb les encodificacions de Bonkai77.
Nota: Bonkai77 fa servir els blurays de Funimation, per els que no ho sapiguen, Funimation DOBLA I TRADUEIX ELS TEXTOS EN JAPONES AL ANGLES.
1.11 You are (not) alone:
Source: Video: Bonkai77. Audios: Ova Gaiden (Gràcies!!) Subtitols: Animelliure (trobats penjats a la web, no se qui els va fer)
Video:1920x1080p x265
Audio:AC3 Català, Castellà AAC Japonès
Subtitols:Confirmats: Angles ASS, Catala SRT Castella SRT.
Tamany: 1.82 GB

2.22 You can (not) advance:
Source: Video: Bonkai77. Audios: Trobats a Animelliure desconec l'autor, si algu o sap que m'ho digui!!
Audio:DTS Català, DTS Castellà DTS Japonès
Subtitols:Angles ASS + Karaoke, Castellano, Catala.
Tamany: 2.7 GB (DTS te una qualitat superior a AC3 i AAC, per aixo ocupa més).

3.0 You can (not) redo:
Source: Video: Bonkai77. Audios: PIZARRIN Subtitols: PIZARRIN (català i castellà)
Video:1920x816p x265
Audio:AC3 Català, Castellà AAC Japonès
Subtitols:Confirmats: Angles ASS, Catala: SRT Castellà SRT.
Tamany:1.6 GB (aproximació)

3.0+1.0:
A resar perque surti en català i com mes aviat millor.

Death(True)2 i Death and Rebirth:
Aquesta es la més complicada i la ovella negre del release.
Death and rebirth va ser doblada al català i al castellà, de la ma de selecta visión al any 2003 sota el titol death(true)2, (no es va fer versio en gallec).
mai es va fer versió en Bluray, tot i això, Sephirotic va fer una versio en 720p lo qual la posaria si no fos perque va segmentar les dues parts en dos fitxers MKV i es una mica merder de preperar el release.
Aprofito per dir que NO tinc els audios en castellà, agraïria que si algu els tingues, que m'els pases (han de ser per a death(true)2, death and rebirth no em serveix.
Bonkai77 tampoc les va encodificar, per tant la haure de encodificar jo mateix.

The End Of Evangelion:
L'he renomenta Episodi 27 perque sigui més fàcil la visualització.
Source: Video: Bonkai77. Audios: Alternativo (baixats de Nyaa.si 7.1GB)
Audio:AC3 Català, Castellà, Gallec, Japonès
Subtitols:Confirmats: Angles ASS (Perfect Translation), Castellà SRT.
Tamany:1.25 GB (aproximació) [1.19GB en la versió anterior]

Programes Usats:
VideoPad 6.0.1, sincronització de audio i video. (ja no)
Adobe Premiere CC 2018. sincro (maleit videopad i el teu trial fals...)
MKVToolNix: multiplexat dels fitxers.
Audacity: correcció de sincronització entre PAL i NTSC (The End of Evangelion).
Paint XP edition (Per comprovar la qualitat entre x264 i x265 en les pelis del rebuild).
VLC (pre-sincronització i correcció de desfasaments lleus)

Nota para Los Castellanos:
Esto es un montaje Integro de la serie Neon Genesis Evangelion, Contiene toda la serie desde inicio a fin, incluso el final de evangelion y las peliculas del rebuild. A diferencia de los audios en catalan y gallego, el audio en castellano si que esta completo, no oirieis el japones en los episodios 21, 22,23 y 24 ya que se doblaron juntamente con el montaje del director.
Si Sabeis de alguien que tenga los subtitulos de las pelicuals de los rebuilds y me las pudiera pasar (en concreto 1.11 y 2.22 y death(true)2) os la agradecería muchisimo.
Doy permiso para que editeis y subais este montaje en otras paginas, me basta con que me deis credito.

Nota para Los Gallegos:
(Non é galego, esta é unha tradución de google). Esta edición contén toda a serie de evangelion en audio de Galicia, xa que é difícil de atopar e aquí tes sen problema. Observo que non sei o galego, xa que logo, os subtítulos dos episodios 21, 22, 23 e 24 son unha tradución da miña tradución ao catalán. A edición dos audios foi feita a cegas xa que non sei o idioma e, polo tanto, é posible que teña erros de sincronización, desculpeo con antelación. (Se ves algún erro, por favor, expresámolo nos comentarios).
Tanto a reconstrución da evangelización como a Death(True)2 non se dobraron en galego, sento pena.

Enllaç: [Recomanada]H265 (Qualitat original), es necesita un pc potent!!

Enllaç: [Si H265 no es reprodueix:] H264 (Re-Encodificat, el audio esta a AAC 160, per tant recomano la versió HEVC a no ser que no pogueu reproduir-la) ocupa més pero no es necesita un pc tant potent
[560MB per episodi]
Torrent:
Quan la Sèrie i les Pel·lícules estiguin acabades
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 03 oct. 2018, 16:49, en total s’ha editat 11 vegades.

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

Re: [1/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dg. 30 set. 2018, 02:00

Wow, perfecte! Moltes gràcies de nou! Grandíssima aportació i millor que l'anterior! :') A començar-la s'ha dit! :D

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [1/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dg. 30 set. 2018, 02:12

Cocheperdido ha escrit:
Wow, perfecte! Moltes gràcies de nou! Grandíssima aportació i millor que l'anterior! :') A començar-la s'ha dit! :D

en termes de video es exactament la matiexa, l'unic que canvia son els audios i els subtitols, segurament borrare el release anterior un cop acabi aquesta.

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

dg. 30 set. 2018, 02:18

Bona release, no segueixo la sèrie peró la recomenaré.

redett56
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 30 set. 2018, 18:11

Re: [2/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dg. 30 set. 2018, 18:19

M'he vist el capítol 1 en castellà i he vist dos errors molt lleus de desfasament en el minut 17:59 i 12:18 per demas una qualitat impressionant i un projecte que tinc moltes ganes. M'ha recomanat un amic aquesta pàgina i m'ha sorprès molt en qualitat. Una salutació

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [2/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 01 oct. 2018, 01:07

redett56 ha escrit:
M'he vist el capítol 1 en castellà i he vist dos errors molt lleus de desfasament en el minut 17:59 i 12:18 per demas una qualitat impressionant i un projecte que tinc moltes ganes. M'ha recomanat un amic aquesta pàgina i m'ha sorprès molt en qualitat. Una salutació

He mirat els errors, Si, exsiteixen, malauradament son uns errors comesos ara fa anys per l'estudi de doblatge, en el DVDs de selecta hi són, costa molt de veure degut a la baixa resolució, però hi són. Segurament va ser aixo el causant del petit desfasament.

Sobre la qualitat he de dir que el crèdit no es meu, es de un Ripper Anglès anomenat Bonkai77, que sap molt be el que es fa amb els codecs. Nomes cal veure lo que pot fer amb Fullmetal Alchemist Brotherhood, on encodifica els 64 Capitols en nomes 16GB a 1080p i a sobre en dual-audio.

El process de fer un capitol es lent ja que Selecta Visión va desfasar els audios en catala i els he de editar de forma adecuada, i he de fer servir 3 programes. Per Això demano paciencia siusplau.

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1197
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

Re: [3/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 01 oct. 2018, 16:23

Moltíssimes gràcies. Per fi la tindrem com es meriex aquesta sèrie. Pujaràs també les pelis?
Imatge

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [3/27] [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 01 oct. 2018, 16:52

HIEI ha escrit:
Moltíssimes gràcies. Per fi la tindrem com es meriex aquesta sèrie. Pujaràs també les pelis?

The End of Evangelion ja esta feta, Em falta sincronitzar audios en castella i gallec. (1 segon al principi i un altre segon als crèdits)
Death And Rebirth la tinc en català pero no en castella ni gallec, Bonkai77 no la va encodificar i la hauria de buscar en 1080p i fer jo mateix la versio HEVC (lo qual puc tardar bastant).
Tinc les de Rebuild fetes per Ova Gaiden (la 1.11 i 2.22) en format m2ts, la 3.0 es de totsrucs en fomat Mkv, les fare de nou basant-me en els edits de Bonkai77, ja que ocupen la meitat que les de OvaGaiden i es veuen igual. i la 3.0+1.0... resem perque surti en català com més aviat millor XD.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 01 oct. 2018, 20:47

Afegida la Peli 1.11 Tu (No) Estas Sol, hauria de estar en la carpeta en uns moments.

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1197
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 01 oct. 2018, 21:35

Genial gràcies. Per cert amb quin programa els veiu els capitols perquè el meu reproductor només m'agafa l'audio
Imatge

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dl. 01 oct. 2018, 22:46

HIEI ha escrit:
Genial gràcies. Per cert amb quin programa els veiu els capitols perquè el meu reproductor només m'agafa l'audio

VLC, el còdec que faig servir es el x265, al qual demana un processador molt més potent que un video encodificat amb H264, es molt posible que els reproductors multimèdia no el reconeguin.
La meva smart tv ho reprodueix sense problemes.

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Contacta:

dt. 02 oct. 2018, 16:45

Sóc l'únic primo a qui el VLC se li crashea? DDDD: El tinc actualitzat, tinc un bon ordinador i passen una de dues coses: o se'm para tot i es tanca el programa sol, o se'm para la imatge i el so continua tranquilament el ritme del episodi. Algú sabria donar-me alguna solució o ajuda? ;3;

Edit: només em passa amb aquesta serie. :'(

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dt. 02 oct. 2018, 18:49

Cocheperdido ha escrit:
Sóc l'únic primo a qui el VLC se li crashea? DDDD: El tinc actualitzat, tinc un bon ordinador i passen una de dues coses: o se'm para tot i es tanca el programa sol, o se'm para la imatge i el so continua tranquilament el ritme del episodi. Algú sabria donar-me alguna solució o ajuda? ;3;

M'acabo de baixar el Episodi 2 i la Peli 1.11 al PC potent, per comprobar que no fos cas que hagues pujat una versió corrumpuda, em van perfectament, sense problemes.
Tambe me les he baixar al meu portàtil i allà es on el video es para i es posa en gris i la vec super glitchejada.

Ho Hauria de posar en el post, els videos H265 o HEVC gasten moltisim processador, com que es un format supercomprimit necesiten molta mes potència de càlcul i VLC a vegades no dona el abast. Una Solucio seria Re-encodificar el Video a H264, al cost de un tamany de fitxer superior i molt mes temps de espera. (Ja que els videos on em baso estan ja encodificats amb H265, de fet ni encodifico quan faig els episodis.)

Per Referència poso les dades del meu sistema: (No tinc cap problema)
AMD-FX 8320E Octa-Core 3.2Ghz
8GB de Ram
GTX 960 2GB

I les del meu portàtil: (problemes per tot arreu)
AMD A10 Quad-Core 1.9Ghz
16GB de Ram
AMD Radeon R6 1GB

L'unic que et puc recomanar es que provis un altre reproductor (apart de GOMplayer no en conec cap altre que decodifiqui H265), o actualitza el VLC, la nova versió sembla que decodifica millor el H265.

Em sap greu que no la puguis disfrutar... TwT

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Contacta:

dc. 03 oct. 2018, 01:16

Hakyra ha escrit:
Cocheperdido ha escrit:

M'acabo de baixar el Episodi 2 i la Peli 1.11 al PC potent, per comprobar que no fos cas que hagues pujat una versió corrumpuda, em van perfectament, sense problemes.
Tambe me les he baixar al meu portàtil i allà es on el video es para i es posa en gris i la vec super glitchejada.

Ho Hauria de posar en el post, els videos H265 o HEVC gasten moltisim processador, com que es un format supercomprimit necesiten molta mes potència de càlcul i VLC a vegades no dona el abast. Una Solucio seria Re-encodificar el Video a H264, al cost de un tamany de fitxer superior i molt mes temps de espera. (Ja que els videos on em baso estan ja encodificats amb H265, de fet ni encodifico quan faig els episodis.)

8GB de Ram
GTX 960 2GB

AMD A10 Quad-Core 1.9Ghz
16GB de Ram
AMD Radeon R6 1GB

L'unic que et puc recomanar es que provis un altre reproductor (apart de GOMplayer no en conec cap altre que decodifiqui H265), o actualitza el VLC, la nova versió sembla que decodifica millor el H265.

Buenu... sembla ser que la teva aportació amb aquesta serie és massa ultra qualitat per el meu PC (IntelCore i7 2.60Ghz // 16GB de Ram // GeForce GTX 950M)... ;3; Quina rabia... Però, eh, això també li dona caché al teu post: que no ho puguin reproduir certs ordinadors és com "eh, que esto no es una calidad cualquiera, chaval. Aquí calidad suprema". :') Així que bravo. :D Ja buscaré altra forma de poder veure-la. óuò

Moltes gràcies per tot! ;u;

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dc. 03 oct. 2018, 02:25

Cocheperdido ha escrit:
Hakyra ha escrit:
Cocheperdido ha escrit:

8GB de Ram
GTX 960 2GB

AMD A10 Quad-Core 1.9Ghz
16GB de Ram
AMD Radeon R6 1GB

Buenu... sembla ser que la teva aportació amb aquesta serie és massa ultra qualitat per el meu PC (IntelCore i7 2.60Ghz // 16GB de Ram // GeForce GTX 950M)... ;3; Quina rabia... Però, eh, això també li dona caché al teu post: que no ho puguin reproduir certs ordinadors és com "eh, que esto no es una calidad cualquiera, chaval. Aquí calidad suprema". :') Així que bravo. :D Ja buscaré altra forma de poder veure-la. óuò

Moltes gràcies per tot! ;u;

Puc fer una versio H264, Handbrake va genial amb aixo (tot i que es molt lent si es vol qualitat) l'unic que tardaria més perque l'hauria de encodficar, pero cap problema!! (fare una prova amb el episodi 1 i la penjara a una conta seperada, m'estare una estoneta comprovant qualitats.)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants