Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

Re: [8/27]+[2/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dj. 25 oct. 2018, 19:33

Gràcies pels episodis!! :D Vicia't vícia't, que amb aquesta release t'ho mereixes. xD

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [8/27]+[2/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

ds. 27 oct. 2018, 00:15

Moltes Gràcies pel suport! de moment he deixat BloodBorne per Kingdom Hearts 2, estic fent Critical Mode a nivell 1, lo qual es dificil de collons XD.

Vale, sobre Evangelion 3.0, De moment estic investigant la raò per la qual el audio Català i la versió de Americana estan desincronitzades, de moment descarto PAL a NTSC, ja que duren mes o menys lo mateix, 1 hora 35 minuts i escaix, estic analitzant l'audio.

Ja ho he analitzat, la versió de selecta vision es 9.43 segons més rapida [haurien de ser exactes, ja que els logos tambe son diferents (si tambe van canviar la velocitat dels logos (EN SERIO???) i si, literalment 9,5 segons fa que tota la pelicula estigui desincronitzada.

Haure de converitr els audios a WAV i despres pasar-los a Audacitiy (acabare encodificant-los a MP3 320Kbps), tant pel català i castella, tardare una mica en fer els canvis.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dl. 29 oct. 2018, 19:39

Update:
La 3.0 m'esta donant molta feina, de moment estic fent els ultims retocs al audio, el coded final sera de MP3, 320Kbps (estèreo) per els audios, hauria de estar sincronitzats al 100% o 95% dels cops, ara fare els subtitols, aprox. estara penjada no mes tard del dimecres si no hi han problemes amb els subtitols (espero que no perque honestament em donen ganes de suicidar-me).

Un cop acabi amb la 3.0 resumire la feina amb la serie original.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

ds. 03 nov. 2018, 04:50

Increíble la release! Quan acabis amb la pel·li i tornis a la sèrie original, més o menys tens idea de quan tardaràs en pujar-la tota?

Es que tinc moltes ganes de tornar a veure Evangelion i voldria saber si me l'haig de dosificar en setmanes o mesos jajaja

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dg. 04 nov. 2018, 23:11

thegarfel ha escrit:
Increíble la release! Quan acabis amb la pel·li i tornis a la sèrie original, més o menys tens idea de quan tardaràs en pujar-la tota?

Es que tinc moltes ganes de tornar a veure Evangelion i voldria saber si me l'haig de dosificar en setmanes o mesos jajaja

Avui em poso a acabar la peli, no ho se depen dels episodis i de la quanitat de temps lliure que tinc (i de si la PS4 no em fa ullets de JUGA'M, JUGA'M)
aquesta setmana tinc examens, pero veig posible acabar 4 capitols mes en 1 setmana, o si vaig rapid, aquesta nit en puc fer 2 o 3.
la peli esta casi feta (nomes em falten els subtitols, lo qual m'estan matant).

Aixo si, quan arribi als capitols 21,22,23 i 24 tardare moltisim a treure'ls, ja que he de posar les escenes del Director's cut que no van ser doblades (algunes duren 1 o 2 segons i d'altres 4 o 5 minuts) i subtitular-les (per sort ja les vaig subtitular en el seu dia en una release anterior, pero els haure de tornar a fer amb els subs gallecs).

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dl. 05 nov. 2018, 00:00

Be, he sincronitzat lo millor que he pogut els subtitols, no crec que els pugui arreglar mes. Anotare els canvis, fare el remux i la posare a que es puji a la compta, dono com a impossible arreglar els subtitols en angles de Bonkai77, en fare servir uns de nous.

tindreu la peli pujada en 1 hora com a molt tard.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

Re: [10/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dl. 05 nov. 2018, 06:40

Renoi, quina currada!

Al final no me n'he pogut estar i m'he baixat la release que vas fer al septembre i està genial igualment! Això sí, quan acabis aquesta actualitzaré els arixus i de cap al disc dur per a la posteritat!

Moltíssimes gràcies!

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 213
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: [10/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dt. 06 nov. 2018, 03:32

Gracies pels nous.
Salutacions.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

dt. 06 nov. 2018, 06:49

Per cert Hakyra, suposo que ja ho saps, però a Death & Rebirth van doblar al Català parts de les escenes afegides als episodis 21-25 i que en la última release que vas al setembre fer estan en japonès només. Escenes tipus la conversa de l'inici a l'Antàrtida de l'episodi 21.

La versió de l'Ova Gaiden de Death & Rebirth te uns àudios no gaire bons, però potser es poden netejar i bé, encara que no tinguin la mateixa qualitat que la resta de l'episodi doncs en fan una versió més homogènia.

Que consti que escoltar àudio en Japonès intercal·lat no crec que sigui un problema per a la majoria de nosaltres. És una idea, però, al final l'artista ets tu jajaja

Felicitats!

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dt. 06 nov. 2018, 18:12

thegarfel ha escrit:
Per cert Hakyra, suposo que ja ho saps, però a Death & Rebirth van doblar al Català parts de les escenes afegides als episodis 21-25 i que en la última release que vas al setembre fer estan en japonès només. Escenes tipus la conversa de l'inici a l'Antàrtida de l'episodi 21.

La versió de l'Ova Gaiden de Death & Rebirth te uns àudios no gaire bons, però potser es poden netejar i bé, encara que no tinguin la mateixa qualitat que la resta de l'episodi doncs en fan una versió més homogènia.

Que consti que escoltar àudio en Japonès intercal·lat no crec que sigui un problema per a la majoria de nosaltres. És una idea, però, al final l'artista ets tu jajaja

Felicitats!

Podria fer 2 coses, fer una pista en català on poses tot l'àudio en català doblat de death en rebirth, i la segona fer l'àudio en català i japonès com vaig fer amb la meva anterior release, però encara estic lluny de fer els episodis 21-24.

Sobre Death en Rebirth, la tinc baixada en 480p, pero no se de on me la vaig descarregar, el cert es que la qualitat de l'audio deixa molt que a desitjar, MP3 128kbps (segurament la va fer bictor_spirit, tot i que podria demanar a un amic que te el DVD de death en rebirth, pero viu lluny XD o sigui que no se de moment que fare.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

dc. 07 nov. 2018, 13:07

Entesos, com vegis millor!

Bona feina!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant