Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dv. 28 des. 2018, 01:09

AH MOLT MACO MOLT MACO, m'acabo de enterar que evangelion death and rebirth, SI QUE ES VA DOBLAR AL GALLEC.
NICE.
FANTÀSTIC.
DE PUTA MARE.
A refer els episodis 21 22 i 24 YAAAAAAAY.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dv. 28 des. 2018, 01:30

thegarfel ha escrit:
Genial Hakyra!

Com sempre, una molt bona feina la que has fet en aquesta release!

Aviam quan en comences una d'altra, seguirem els teus projectes futurs jaja

Estava pensant en fer un megapost de pelicules de animació que són difícils de trobar en català, tinc La ruta cap el dorado i Malson abans de nadal (nightmare before christmas) quasi bé fetes.
Tambe tinc El geperut de notre dame, tarzan, hercules, la núvia cadàver etc.
trobo que estaria be remasteritzar i treure versions 1080p de aquests clàsics perduts.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

ds. 29 des. 2018, 17:26

Update:
Death(true)^2 esta completa, (nomes em falten els àudios en gallec) Moltes gracies taketokun per els àudios en castellà!!

Dit això ara ve el interesant:
Gràcies a taketokun m'he registrat a un forum similar a animelliure de Galicia al qual tenen moltes pel·lícules i anime en gallec, i allà m'he trobat en un release de evangelion molt similar al nostre, (han fet el Català fins i tot).
He fet un post explicant la meva situació i m'he posat en contacte amb HBS, que seria el autor de la release.
Estic esperant la seva resposta, depen de com vagi, haure de re-fer els episodis 21 22 i 24 per millorar la versió gallega.

Si tot va be, en uns dies acabare Death i em posare a arreglar els episodis en questió + els subtituls que eren penosos.

Gràcies per la espera!!

oh, no patiu ja tinc el audio de death en gallec, l'acabo de trobar a https://www.osarquivosdameiga.com/viewt ... elion#p831 es el forum que parlava abans.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: DEATH FETA[27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10

ds. 29 des. 2018, 19:50

Doncs ja he acabat Death, ara em falta refer els episodis 21, 22 i 24 i donare el projecte per acabat (fins que surti 3.0+1.0 al 2020).

La teniu a la carpeta de la serie original de Mega, disfruteula!!

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 235
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: DEATH FETA[27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10

ds. 29 des. 2018, 20:33

Gracies per l'actualitçacio.
Bones Festes!!!

Peps
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 19 oct. 2018, 18:37

ds. 05 gen. 2019, 11:49

Increïble el curro que t'has marcat. Moltes Gràcies i Bon Any!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2666
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 06 gen. 2019, 02:57

Bueno, como he visto que el primer episodio tenía una desincronización en el audio castellano, me puesto a ello, y lo he arreglado. Le he enviado un parche a Hakyra, y supongo que se encargará de publicarlo aquí, o bien, sustituir el episodio 01 por el 01v2.
He aquí los errores más graves que me he encontrado. Cabe decir que, a partir de la cortina, es cuando viene el jaleo.
Empecemos:
- Aquí se iba 346ms:
Imatge

- Aquí lo corrijo:
Imatge

Otra vez se volvía a ir por sonidos fx que sobraban, (antes de abrirse el ascensor con la rubia):
Imatge

Lo vuelvo a corregir:
Imatge

Con la anterior corrección, el resto de la pista se descuadraba un montón:
Imatge

Aplico mis dotes de mago y... ¡Tachán!
Imatge

Ya por último, la selección de la imagen, era audio japonés en la pista castellano:
Imatge

Ha sido cortar por aquí, pegar por allá, esperar a que se cocieran los macarrones, añadir el sofrito y... ¡Voilà!
(Se me ha olvidado hacer una captura). ^^u

También he de decir que había otro punto más, cuando el padre le dice al ayudante/viejo: "Ocúpate de ello" y suena como se abre la compuerta del elevador/montacargas.
Esos han sido los puntos más "engorrosos" que he encontrado.

Un saludo.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dg. 06 gen. 2019, 14:24

El poso a arreglar ara mateix!!

Edit: Arreglat, l'estic penjant.
He decidit mirar el DVD de selecta visión i resulta que es un error del doblatge en castellà que es va fer al 1997, curiosament també és troba en la versió gallega, però es molt petit el desfasament i apenes dura una linia, per tant el deixo tal i com esta.

Moltes Gràcies Tato25!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2666
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 06 gen. 2019, 15:59

No es mereixen.
Hakyra ha escrit:
He decidit mirar el DVD de selecta visión i resulta que es un error del doblatge en castellà que es va fer al 1997...

Sobre això, i més en doblatges d'animes dels 80~90, era costum afegir o escorçar el temps de cada escena doblada. També estava mal vist, deixar sense veu escenes on no es mostra en pantalla cap personatge... És a dir, jugaven amb l'ona de l'àudio amunt i avall per tapar aquestes escenes.
També era costum no doblar frases que pensen els personatges, no mantenir la llargada als OP i ED, a banda de molts fets de la versió francesa/italiana, i també la banda sonora, (alguna melodia que sonés en mig de l'episodi).
M'explico. Muntaven el doblatge a la pista d'àudio japonesa sense diàleg. Aquesta pista, si no fan la conversió correcte, té una llargada d'un vídeo NTSC i el més comú al Japó és el 23,976, encara que també hi ha el 29,97. Doncs bé, si aquí és pal, la llargada de la pista ha d'encaixar amb els 25fps.
I què feien o fan? Doncs no gaire cosa. Selecta Vision és experta en fer nyaps amb els àudios, per no parlar de la imatge amb tants filtres, un bon exemple és l'anime Slayers. Jonu Media li feia també la competència per veure quina era més maldestra a l'hora de tractar vídeos, sincronització d'àudios, subtitulats...
Als muntatges que faig, m'he trobat autèntiques joies de com no s'han de fer les coses. Tant és la pista d'àudio, (català o castellà). Em trobo amb diàlegs a 25fps i melodies en mig del capítol a 23,976, però la llargada total de l'ona és pastada a la japonesa.
Com és possible això? Perquè, com ja he dit, "era costum afegir o escorçar el temps de cada escena doblada." D'aquí vénen els tipus de desincronització que hi ha: La constant, que s'arregla afegint o treient X temps en cert punt i s'arregla, la variable per augment o reducció de la llargada/dels "fps", la trobem quan dues pistes tenen diferent "framerate" i s'arregla passant una al framerate de l'altra, i per última, la variable torracollons, que pot ser tota la pista, o una part d'ella. S'ha de tenir molta paciència, força copy-paste de l'original, jugar amb el framerate en certes escenes, tot això respectant els diàlegs, anar a veure la Moreneta a Montserrat, creuar els dits, tucar ferro, trobar-se un trèbol de 4 fulles i, encara així, no t'assegures una bona sincronització. ^^u Això sí, te'n recordes de tots els familiar, vius, morts i dels que podrien arribar en un futur, de la persona que es va encarregar de fer la sincronització. :bleh:

Au! Que vagi bé.

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 235
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: 01v2 [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dg. 06 gen. 2019, 23:01

Gracies per l'actualitçacio ambdos.
Bon Any 2019!!!

RailGun
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dg. 12 oct. 2014, 21:15

Re: 01v2 [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dl. 14 gen. 2019, 21:32

Molt bona feina de vreitat jo no vaig poder mirar aquesta nime i gracies a els teus aports si que puc moltes gracies
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants