Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

ds. 30 març 2019, 22:08

tato25 ha escrit:
Le acabo de pasar unos parches a Hakyra que corrigen el 22, 24 y 25, sólo el audio castellano. Y sí, hay desincronizaciones en los 3 episodios, bastante notorias en el 22 y 25.
Por cierto, menuda rallada de episodio el 25. LOL

Tato he rebut el teu missatge, ara mateix els aplico.
Segurament els traure en quan acabi les version en gallec (les faré ara.) tambe estic pujant 2001 en 4K als forums de No Anime/Manga. tardare unes hores

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [27/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dg. 31 març 2019, 00:51

Vale, de moment em queden 2 episodis per re-fer en gallec, despres es qüestió que enfetinzador (un gallec que s'ha ofert a subtitular correctament en gallec) em pasi els subs i els pujare tots els episodis.

Segurament serà la ultima vegada que actualitzi el projecte, ja que ultimament el temps s'em tira a sobre, no crec que estigui per mes tard del mes de abril, però no puc prometre res, si vec que no tinc els subs en gallec en 2 setmanes pujare les versions arreglades d'en Tato25.

Gràcies per tot!

sensu79
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 28 nov. 2018, 14:09

dc. 03 abr. 2019, 02:18

Hola, és la primera vegada que escric al fòrum, només dir que moltíssimes gràcies per pujar la serie i treballar-te tant el tema de retocar els errors, havia descarregat un altre versió molt pitjor i no hi ha color. Moltíssimes gràcies, coses així no tenen preu :D

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 279
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

ds. 06 abr. 2019, 07:37

Gracias per l'actualitçacio.
Salutacions.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 11 abr. 2019, 00:52

Update: He trobat un noi molt majo que esta traduït les parts en gallec per els episodis 21,22,23 y 24, de moment esta traduint el ep 21 i quan acabi i trobi temps per editar els subs, li enviare el 22.
Ja he re-fet els audios en gallec dels episodis 21 i 22 (els més totxos) estic revisant el 23 (no te cap escena extra, si no te cap error saltaré al següent que només té 1 escena i ho puc arreglar ràpid, despres només em cal revisar la sincronia.

Ja he aplicat els parches que arreglen la desincronitzacio castellana, els trauré en quan acabi la part en gallec.
No prometo res perque ultimament estic molt ocupat per problemes personals (res greu), molt segurament el projecte estara enllestit abans del maig, però no prometo res. (mentres l'acabi abans que Netflix ho estreni, per mi ja m'esta bé).

Gracies per la vostra paciència!!

PD. ara que he apres a com funciona més bé Handbrake(gracies al release de Inuyasha), molt segurament re-encodificare Death&Rebirth, no nomes ocuparà molt menys, sino que es veura millor. Gràcies!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 18 maig 2019, 14:30

Update: He decidit fer una versió Unfiltered: Bàsicament, hi han 2 versions del Bluray de Evangelion, una que elimina el gra de les cintes de 16mm i l'altre que els presenta intactes. (en Filtered es veu més nítid però es perd una mica de detall, i unfiltered no es veu tant nítid, pero no es perd detall)

He decidit fer Unfiltered perque hi ha gent que la prefereix. Nomes seran per els episodis 1-26. La pujare tota de cop en una carpeta de Mega separada. No hauria de ocupar més de 11GB (el source es de 8.1 GB). La trauré quan el company de Osarquivosdameiga em pasi els subs en gallec (menys de 1 setmana?) o sino da igual, la publico ja tal qual.

Comparasió:
[Filtered]
Imatge
[Unflitered]
Imatge

[Filtered]
Imatge
[Unflitered]
Imatge

[Filtered]
Imatge
[Unflitered]
Imatge

[Filtered]
Imatge
[Unflitered]
Imatge

[Filtered]
Imatge
[Unflitered]
Imatge

Hauria de ser ràpid, nomes canviar la font del video (i re-fer el audio en gallec del episodi 24 (que hauria de ser super rapid perque nomes es afegir 3 linies de diàleg). No se quan tardaré, em posare a fer-ho aquest cap de setmana.

Gràcies per la paciència!!

Edit: He fet els 4 Primers capitols, de moment la diferència esta entre unes 70MB i 130MB de més.

Edit 2: He fet el episodi 16, com ja sabeu, Gainax va perdre la cinta de 16mm original i per el Blu-ray va fer servir un inter-negatiu de 35mm de pèsima qualitat, per el que es veu, els Blurays van fer servir un reescalat de 720p i... es veu bastant malament. Bonkai77 va fer servir alguns filtres per millorar la imatge pero no va ser suficient. La versió UNFILTERED tindra la versió del Bluray Sense filtrar. tal qual Gainax al va treure al public (fins que Sephirotic acabi el seu Remaster)

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [NOVA VERSIÓ!][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dl. 20 maig 2019, 20:04

En marxa una versió H264 de 8 bits per els que no pogeu reproduir la de H265. En aquest cas, la fare amb Unfiltered.

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1314
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [NOVA VERSIÓ!][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dj. 23 maig 2019, 18:41

Moltes gràcies Hakyra pel teu esforç! La sèrie s'ho val!! :yeah:
:adeu:
Imatge

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

dv. 31 maig 2019, 16:59

Moltes gràcies Hakyra per la nova versió! Ara el dil·lema està en quina de les dues guardar a la caixa forta jajaja

Per cert, d'aquí no res Netflix afegirà Evangelion al seu catàleg, em pregunto si hauran doblat les escenes exteses al Català. Se'n sap res?

Kaisser
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 12 oct. 2017, 12:42

dv. 31 maig 2019, 19:54

Moltíssimes gràcies Hakyra, tenia una versió súper antiga de l'any de la polca i amb una qualitat pèssima que semblava que estigués veient episodis pujats a YouTube (amb un pes mitjà de 80MB per episodis te'n pots fer una idea). Aquesta nova versió és com la nit i el dia, excel·lent.

Pel company thegarfel, jo he descarregat la versió filtrada i no tinc cap queixa, la trobo un pèl millor que la no filtrada (comparant amb imatges pujades a aquest fil) tot i que jo no tinc gens d'ull crític ni entrenat.

Salut!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 01 juny 2019, 11:49

thegarfel ha escrit:
Moltes gràcies Hakyra per la nova versió! Ara el dil·lema està en quina de les dues guardar a la caixa forta jajaja

Per cert, d'aquí no res Netflix afegirà Evangelion al seu catàleg, em pregunto si hauran doblat les escenes exteses al Català. Se'n sap res?

Les dues AHAHAHAHAHAH.
No crec... Netflix no posa mai l'audio en Català... ni tan sols amb Inuyasha quan mig Twitter li va estar suplicant durant setmanes.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

dg. 02 juny 2019, 07:23

N'hi ha per llogar-hi cadires!

Almenys et quedarà el consol que la teva versió passarà a la posteritat... que després del curro que t'hi vas fotre doncs escolta, millor així :xiulant: :lol:

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 279
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

dg. 02 juny 2019, 21:36

Gracias per la feinada...
Salutacions.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 02 juny 2019, 22:32

thegarfel ha escrit:
N'hi ha per llogar-hi cadires!

Almenys et quedarà el consol que la teva versió passarà a la posteritat... que després del curro que t'hi vas fotre doncs escolta, millor així :xiulant: :lol:

Doncs estic pensant en re-fer el episodi 23... perque hi ha algunes coses que m'han quedat algo... EEEEh.....

• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher, MSN [Bot] i 10 visitants