Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 246
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: ["ACABADA"][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

dj. 05 set. 2019, 23:19

Alex_Moya ha escrit:
Uooo, moltes gràcies per la feinada. Sense tenir en compte el pes de cada versió, quina és la que m'he de descarregar si la vull veure en la màxima calitat posible? Moltes gràcies

La edició màxima sens dubte!! (La H264)

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: ["ACABADA"][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

dv. 06 set. 2019, 20:45

Començo a penjar les noves versions H265.

NO CAL DIR-HO, PERO BORRARE LES VERSIONS H265 EXISTENS!! (Si les voleu, estan a Ani.dd, tambe les podeu veure online, val molt la pena!!)

Versió Lleugera
- Nomes contindrà l'audio en català (en els casos dels episodis 21-23 tindran l'audio en versió Death i per el 24 la versió definitiva).
- Sera la versió [FILTERED], sera per aquells que nomes vulguin l'audio en català.
- Serà la que ocupi menys de totes, Tamany Total:7.76GB 5.96GB La serie + 1.73GBTEoE + DT2 (1.03GB TEoE i 770MB DT2)

Versió Normal
- Exactament igual que la versió Màxima, pero amb H265. (Farà servir la versió [UNFILTERED]).
- Serà per els que vulguin tenir tots els àudios pero que no volen baixar-se 67GB)
- Tamany Total:19.5GB 16.0GB La serie + 3.52GBTEoE + DT2 (2.1GB TEoE i 1.41GB DT2)
- (tindra una versió personal del episodi 16 upscalejada per mi en 1080p [no espereu massa]) Quan tingui mes temps ja fare un Upscale en IA.

Versió Broadcast [TV] En un futur proxim, m'agradaria fer un mix de els Evangelion ARCHIVAL DVD BOXES i els audios originals de emissió de tv3 (amb l'estatic i tot) per els que volgeu tornar a experimentar veure la serie original tal i com tv3 la va donar pero fent servir els DVD's de emissio japonesos originals. Sera un experiment gracios.

Reviso la versio normal, faig la versió lleugera (que es basicament fer el multiplexatge) i la començo a pujar!! (molt segurament dema ja ho tindreu tot. avisare quan les comenci a pujar)

Imatge

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 06 set. 2019, 23:34

Les començo a pujar. Descanseu en pau versions antigues, us guardaré sempre en el disc dur extern.

No podreu accedir a les H265 durant un temps fins que acabi, Gracies!!

Avisare quan estiguin completes i llestes per baixar!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [ACABADA][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

ds. 07 set. 2019, 00:52

PUJADA!!
Amb Això dono per acabada la Sèrie original!!

Ara em dedicare a pulir el Rebuild (El re-faré desde 0, per tant tardaré).
No em dedicaré a ferlo immediatament, necesito pendre'm un temps i amb la feina i altres projectes grans que tinc en ment, dubto que pugui fer-ho en els propers mesos.
en fi, moltisimes gràcies a tot hom un altre cop!! Ara si, disfruteu de la Sèrie al igual que jo he disfrutat muntant-la!!

Fins aviat!!

zbrat
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 19 maig 2016, 20:09

Re: [ACABADA][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

dg. 08 set. 2019, 00:34

@Hakyra enhorabona per la release, ara sí que ha quedat espectacular. :yeah:

Estic refent els àudios en català. Tinc un sistema de so 5.1 i els àudios en Stereo malhauradament queden una mica pobres al costat dels de Netflix/Japonès Remastered. El que estic provant de fer és un upmix a 5.1 que separa bastant bé les diferents pistes i substituïnt l'opening i l'ending pels àudios surround del japonès. Porta bastanta feina, però que et diré a tu oi? ;-)
De moment tinc el 1r capítol fet, no sé si pots/vols comprovar la diferència però a mi em sembla que el resultat és força millor i guanya en contundencia.
Si vols t'ho envio i em dius la teva opinió, potser hi ha més gent interessada.
Jo m'ho aniré fent pel meu compte.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2452
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dg. 08 set. 2019, 11:11

Si l'àudio no existeix en 5.1, es queda en 2.0. No feu xapusses intentant passar-lo a 5.1 perquè us el carregueu. És pitjor el remei que l'enfermetat.

A més, segurament es va doblar en mono.
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

zbrat
Usuari
Usuari

dg. 08 set. 2019, 18:20

Entesos. Jo també pensava el mateix però al fer la prova m'he quedat sorprès del resultat. Cert que no és un 5.1 real però s'aproxima a un surround decent. Una espècie d'speaker-fill amb millor separació de canals. En fi, tan se val, no vull marejar a ningú, em dono per respòs. Si algú tingués interès li puc passar.
Disfrutem d'aquesta gran release!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 08 set. 2019, 18:43

Va pasa'l segur que en algunes parts se sent millor!!
O fes un release amb el 5.1, agafa ja els videos d'aquesta release i fes un multiplaxejat.

Jo es que no tinc temps per fer-ho, em sap greu...

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 08 set. 2019, 20:34

Adrià ha escrit:
Si l'àudio no existeix en 5.1, es queda en 2.0. No feu xapusses intentant passar-lo a 5.1 perquè us el carregueu. És pitjor el remei que l'enfermetat.

A més, segurament es va doblar en mono.

Si, es va doblar en mono, mentres editaba el audio en catala no notaba cap diferencia entre els 2 canals.

Els DVD's de Selecta van fer un Stereo i tot i aixi he fet servir els audios en japones stereo per certes escenes... per tant ara es un Stereo "fals"

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 08 set. 2019, 23:46

zbrat ha escrit:
Entesos. Jo també pensava el mateix però al fer la prova m'he quedat sorprès del resultat. Cert que no és un 5.1 real però s'aproxima a un surround decent. Una espècie d'speaker-fill amb millor separació de canals. En fi, tan se val, no vull marejar a ningú, em dono per respòs. Si algú tingués interès li puc passar.
Disfrutem d'aquesta gran release!

També s'ha de dir una cosa, Evangelion Mai es va fer en 5.1 originalment, sempre ha sigut 2.0

Anys més tard, van refer tot el audio (perque conservaven tots els arxius de so) i el van re-construir en 5.1 reals, afegint nous efectes de so, retocant certs aspectes i pulint molt les veus, i aquest nou mix es el que Netflix va basar els seus doblatges. Pero originalment, Evangelion es Stereo, Tv3 el va doblar en mono i Selecta Visión el va "transformar" en stereo.

Per part meva estic interesat en saber com quedaria el 5.1 en catala, tot i que com diu l'Adrià es un experiment extrany XD

zbrat
Usuari
Usuari

dl. 09 set. 2019, 15:45

Gràcies per la aclaració.
Avui mateix t'ho passo i em dius què en penses. No t'esperis un 5.1 real. Simplement és un speaker-fill pq soni per tots els altaveus del sistema de so però redirigint les veus als altaveus central i frontals i deixant els darrers/subwoofer per explosions i sons ambientals. Els openings/endings els he muntat de la versió 5.1 del japonès.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 09 set. 2019, 18:38

Si em trobes els 5.1 sense veus originals, podria arribar a fer un mix amb l'audio en català, fent servir eines perque nomes em quedes la veu.

Seria un experiment curios pero seria interesant.
Segur que per algun lloc de internet algu te els 5.1 voiceless, per tant es podria fer

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2452
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dl. 09 set. 2019, 20:23

Hakyra ha escrit:
Si em trobes els 5.1 sense veus originals, podria arribar a fer un mix amb l'audio en català, fent servir eines perque nomes em quedes la veu.

Segur que per algun lloc de internet algu te els 5.1 voiceless, per tant es podria fer

I com li esborraries el so de fons (música i d'altres) al català exactament? Pequè, per fer un 5.1, al central, per exemple, només hi van les veus i els cops. I no només això, quan el 5.1 soni a la vegada que el del català, la música de fons sonarà estranya.

Per tenir els 5.1 voiceless es tan fàcil com desactivar el central (el transformes en 5.0).
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 09 set. 2019, 21:36

Adrià ha escrit:
Hakyra ha escrit:

I com li esborraries el so de fons (música i d'altres) al català exactament? Pequè, per fer un 5.1, al central, per exemple, només hi van les veus i els cops. I no només això, quan el 5.1 soni a la vegada que el del català, la música de fons sonarà estranya.

Per tenir els 5.1 voiceless es tan fàcil com desactivar el central (el transformes en 5.0).

Imatge

Doncs... puc fer 3 coses,
la primera es amb programes que aïllen la veu, pasar tot el audio en català i despres posar-lo al canal central del 5.1.
O la segona: anar paraula per paraula, frase per frase a cada episodi i deixar nomes les veus, pasar-les al filtre que deixi nomes les veus i posar-les al 5.1.
O la tercera (la idíl·lica) entrar dins de Tv3 de amagatotis i trobar els masters de doblatge originals i fer-los servir per un nou mix.

Cap de les 3 es posible, per tal nomes ens queda somiar TwT.

PD. ho sento per el meme, soc bastant capullo XD

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2565
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 09 set. 2019, 22:16

Hakyra ha escrit:
Adrià ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Imatge

Doncs... puc fer 3 coses,
la primera es amb programes que aïllen la veu, pasar tot el audio en català i despres posar-lo al canal central del 5.1.
O la segona: anar paraula per paraula, frase per frase a cada episodi i deixar nomes les veus, pasar-les al filtre que deixi nomes les veus i posar-les al 5.1.
O la tercera (la idíl·lica) entrar dins de Tv3 de amagatotis i trobar els masters de doblatge originals i fer-los servir per un nou mix.

Cap de les 3 es posible, per tal nomes ens queda somiar TwT.

PD. ho sento per el meme, soc bastant capullo XD

Opcion 1 Chorrada como una catedral de grande
Opcion 2 Mierda como una catedral de grande
Opcion 3 Deja de darle a las drogas.
:yeah:
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 set. 2019, 22:19, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants