Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

anolimo
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 30 maig 2018, 19:14

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dc. 03 oct. 2018, 04:26

Cocheperdido ha escrit:
Hakyra ha escrit:
Cocheperdido ha escrit:
Sóc l'únic primo a qui el VLC se li crashea? DDDD: El tinc actualitzat, tinc un bon ordinador i passen una de dues coses: o se'm para tot i es tanca el programa sol, o se'm para la imatge i el so continua tranquilament el ritme del episodi. Algú sabria donar-me alguna solució o ajuda? ;3;

Edit: només em passa amb aquesta serie. :'(

M'acabo de baixar el Episodi 2 i la Peli 1.11 al PC potent, per comprobar que no fos cas que hagues pujat una versió corrumpuda, em van perfectament, sense problemes.
Tambe me les he baixar al meu portàtil i allà es on el video es para i es posa en gris i la vec super glitchejada.

Ho Hauria de posar en el post, els videos H265 o HEVC gasten moltisim processador, com que es un format supercomprimit necesiten molta mes potència de càlcul i VLC a vegades no dona el abast. Una Solucio seria Re-encodificar el Video a H264, al cost de un tamany de fitxer superior i molt mes temps de espera. (Ja que els videos on em baso estan ja encodificats amb H265, de fet ni encodifico quan faig els episodis.)

Per Referència poso les dades del meu sistema: (No tinc cap problema)
AMD-FX 8320E Octa-Core 3.2Ghz
8GB de Ram
GTX 960 2GB

I les del meu portàtil: (problemes per tot arreu)
AMD A10 Quad-Core 1.9Ghz
16GB de Ram
AMD Radeon R6 1GB

L'unic que et puc recomanar es que provis un altre reproductor (apart de GOMplayer no en conec cap altre que decodifiqui H265), o actualitza el VLC, la nova versió sembla que decodifica millor el H265.

Em sap greu que no la puguis disfrutar... TwT

Buenu... sembla ser que la teva aportació amb aquesta serie és massa ultra qualitat per el meu PC (IntelCore i7 2.60Ghz // 16GB de Ram // GeForce GTX 950M)... ;3; Quina rabia... Però, eh, això també li dona caché al teu post: que no ho puguin reproduir certs ordinadors és com "eh, que esto no es una calidad cualquiera, chaval. Aquí calidad suprema". :') Així que bravo. :D Ja buscaré altra forma de poder veure-la. óuò

Moltes gràcies per tot! ;u;

Yo utilizo este reproductor y va perfecto, te recomiendo que lo pruebes https://mpc-hc.org/downloads/

eldar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dc. 12 nov. 2014, 23:01

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dc. 03 oct. 2018, 11:22

a mi la version ultra de 300mb por episodio me va de lujo en mi cutre pc de 4gb de RAM y procesador menos que un i3... con vlc los veo

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dc. 03 oct. 2018, 13:23

M'en alegro que us funcioni!! aprofito per dir que el programa amb el qual sincronitzava el audio m'ha expirat el trial i ja no em funciona, estic buscant una versió del adobe premiere que obri HEVC, tardare una mica, per aixo tinc el projecte aturat fins que pugui editar el audio.

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

Re: [3/27]+[1/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dc. 03 oct. 2018, 16:01

He mirat si funciona correctament la nova versió que ha pujat Hakyra (la de H264), i amb el reporductor VLC em va de maravella! :') Moltíssimes gràcies, de veritat! ;U; Quina currada t'estàs montant!

anolimo ha escrit:
Yo utilizo este reproductor y va perfecto, te recomiendo que lo pruebes https://mpc-hc.org/downloads/

¡Muchísimas gracias a ti también, Anolimo! Pensaba que el VLC era el reproductor supremo, pero he flipado fuerte cuando con el MPC-HC se me ha reproducido, SIN PROBLEMAS, la primera y más potente versión de Hakyra.. Ahora podré disfrutar de esta aportación en su máximo esplendor. xd

¡Muchas gracias a ambos! ;U;

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [4/27]+[2/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dc. 03 oct. 2018, 17:15

Pujats els cap 4 i la peli 2.22 (la peli 3.33 esta tota correcte excepte els subtitols en angles que estan desincronitzats, estic mirant AEGISUB per sincronitzarlos, sobre Adobe Premiere al final l'he abandonat, he tallat per lo facil i m'he tornat a baixar VideoPad, resulta que al desinstalar-ho i re-instalar-ho em tornen a donar 14 dies més de trial, doncs fare això a partir d'ara XD.

Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: [4/27]+[2/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[H264+HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dv. 05 oct. 2018, 21:32

Moltes gracies per pujar aquesta versió en catala i castella. Jo vaig descarregar una versió amb aquesta resolució de nyaa pero nomes amb audio en angles i japones i un munt de subtituls (hi havia arab i tot).

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dv. 05 oct. 2018, 22:52

Killy ha escrit:
Moltes gracies per pujar aquesta versió en catala i castella. Jo vaig descarregar una versió amb aquesta resolució de nyaa pero nomes amb audio en angles i japones i un munt de subtituls (hi havia arab i tot).

deuria ser la del bonkai77 XD, segurament ens vam baixar el mateix torrent XD.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dt. 09 oct. 2018, 20:14

Ho sento per la manca de progrés, ultimament tinc algunes entregues de la uni que corren pressa, per la setmana que ve podre resumir la feina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants