Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

anolimo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 30 maig 2018, 19:14

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dg. 14 jul. 2019, 04:06

Hakyra ha escrit:
Actualització:
De moment he fet 4 episodis, i en total pesen quasi 8GB (sephirotic) i 2.2 GB(UNFLITERED).

Sobre The end of Evangelion tinc un problema, resulta que Sephirotic la va dividir en 2 i no existeix cap versió feta per ell que sigui la peli tal i com vé en els BD Japonesos.
No faré servir la versió de Netflix ja que te algun filtre extrany que fa que no es vegi be, per tant la descarto. M'estic baixant un Rip de Commie (Que ja els conec per el seu Rip i sub excelent de Konosuba). de moment sembla que esta força bé. [Excepte que ocupa 13GB lo qual haure de re-encodificar]

També he trobat la versió Broadcast del episodi 16, al qual esta basada en la famosa cinta de 16mm que Gainax va perdre i es poden veure els detalls que la versió de 35mm no ens deixa veure. Malauradament, aquesta versió tambe pateix de greus problemes de imatge com a Ghosting, color banding i esta intercalada, lo qual no es bó. I tampoc esta en HD, pertant es una qualitat semblant a la de un DVD com molt. mirare el que puc fer. [Segueix sent millor que el release official].
Broadcast a la esquerra vs Blu-ray a la dreta
Imatge

El otro día vi una comparación y me pareció mejor la versión Broadcast en ciertas cosas, como que las expresiones eran más realistas y mejor detalladas respectoo a la situación de la escena.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dg. 14 jul. 2019, 19:18

anolimo ha escrit:
Hakyra ha escrit:
Actualització:
De moment he fet 4 episodis, i en total pesen quasi 8GB (sephirotic) i 2.2 GB(UNFLITERED).

Sobre The end of Evangelion tinc un problema, resulta que Sephirotic la va dividir en 2 i no existeix cap versió feta per ell que sigui la peli tal i com vé en els BD Japonesos.
No faré servir la versió de Netflix ja que te algun filtre extrany que fa que no es vegi be, per tant la descarto. M'estic baixant un Rip de Commie (Que ja els conec per el seu Rip i sub excelent de Konosuba). de moment sembla que esta força bé. [Excepte que ocupa 13GB lo qual haure de re-encodificar]

També he trobat la versió Broadcast del episodi 16, al qual esta basada en la famosa cinta de 16mm que Gainax va perdre i es poden veure els detalls que la versió de 35mm no ens deixa veure. Malauradament, aquesta versió tambe pateix de greus problemes de imatge com a Ghosting, color banding i esta intercalada, lo qual no es bó. I tampoc esta en HD, pertant es una qualitat semblant a la de un DVD com molt. mirare el que puc fer. [Segueix sent millor que el release official].
Broadcast a la esquerra vs Blu-ray a la dreta
Imatge

El otro día vi una comparación y me pareció mejor la versión Broadcast en ciertas cosas, como que las expresiones eran más realistas y mejor detalladas respectoo a la situación de la escena.

Crec que acabaré posant la Broadcast amb algun filtre perque sincerament apart del Ghosting i Color Banding, es veu infinitament millor que la versió Official, a veure te els seus problemes, pero considero millor que es pugui veure els negres bé que no pas que no es vegi res per culpa del color mix del internegatiu

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 14 jul. 2019, 20:04

Posaré el Broadcast al final, es que el Internegatiu em toca massa la moral.
Explicare el planning:

Gràcies a Sephiroptic que té una versió pùblica del Release original del Broadcast a la seva carpeta de MEGA he decidit fer una versió pròpia del episodi.
- El source té una resolució de 700x540, de moment estic convertint-lo a 720x540, que es el aspect ratio correcte.
- Un cop el tingui, fare servir videopad per treure els Sponsors i posar el OP i EN dels Blurays (faré servir la versió d'en Sephirotic obviament).
- Despres posare algun filtre (com gra o sharpening) per aconseguir que es vegi acceptable, no es veura com els altres episodis, pero aixo es impossible.
- Si tinc molt temps lliure, (cosa que ara no tinc) re-utilitzare varis shots que surten en altres episodis de Evangelion (perque Evangelion re-utilitza moltisimes escenes) i les posare en el episodi, perque es vegin millor. (No crec que ho acabi fent perque no tinc gens de temps ultimament, pero mirare que hi puc fer.)

Gràcies per la paciència!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 15 jul. 2019, 00:26

Ja he posat el OP i he tret els Sponsors, per el que sembla la primera part del episodi no pateix de cap desincronitzacio (en el cas del audio en català), pero en la segona part hi ha desincronització, m'estic centrant en arreglar-ho. de moment no sembla que doni molt problema.

Edit: Ja ho he sincronitzat, ara poso el Ending i el avançament i ja estara llest.
Edit 2: Ja esta fet, he canviat els OP i ED son del episodi 1 de Evangelion per Sephirotic, al qual porten el seu crèdit. He allargat certes cortinilles per fer encaixar el video amb el audio, no ho notareu gens. El codifico i el Transcodeixo amb Handbrake, el Source Ocupa 4.37 GB i obviament no esta optimitzat.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 15 jul. 2019, 01:41

Ja la he acabada, es Sincronitza perfectament amb el audio i no te cap problema amb els altres audios. Us poso uns Screenshots, es veura aixi:
No puc fer res amb els bandes negres de dalt, Handbrake no me les treu correctament i Aissesoft es fa un embolic, per tant les he deixat, tampoc es veuen massa quan es mira a la tele o al PC a pantalla completa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Tamanys finals:
H264 (Versió Màxima) 690MB video i 1.01 GB en total.
H265 (UNFLITERED) 160MB video 524MB en total

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 15 jul. 2019, 12:57

Re-renderitzo el Episodi 16, li he posat més color ara es veu més proper als altres episodis, tambe he canviat el avançament, per el que es veu la versió de Netflix conté els avançaments refets utilitzant imatges del seguent episodi i obviament es veu millor.

Imatge

Els tamanys de arxiu seran una mica superiors pero no variaran massa (entre 100 i 150 MB maxim aprox)

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 jul. 2019, 21:46

Començare a penjar-vos la versio Màxima en breus, de moment sembla que em dona per 7 capitols aprox per conta de MEGA. (em faran falta 4 contes)
Tinc fets els primers 4 capitols, i cada un pesa 2GB aprox.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [ACTUALITZACIÓ!!!][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dc. 17 jul. 2019, 00:28

Ja teniu el Volum 1 penjat, conté els episodis 1 fins el 7.
Tinc fets varis saltejats, de moment estan llestos el 8, 16 , 21 i 24.
No puc penjar el 8 perque excedeix el limit de 15 GB per conta de MEGA.

Demà creo una altre conta i començo a penjar el Volum 2.
Gràcies a tothom per la paciència!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [ACTUALITZACIÓ][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10b

dc. 17 jul. 2019, 15:28

Pujada Death(True^2) en 1080p nomes en H265, esta basada en la versió de Netflix. la teniu a la carpeta anterior on estava l'altre.
Ocupa 1.41GB

anolimo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 30 maig 2018, 19:14

Re: [ACTUALITZACIÓ][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10b

dc. 17 jul. 2019, 22:03

Hakyra ha escrit:
Pujada Death(True^2) en 1080p nomes en H265, esta basada en la versió de Netflix. la teniu a la carpeta anterior on estava l'altre.
Ocupa 1.41GB

Guay, te lo agradezco bro.

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

ds. 20 jul. 2019, 15:55

Gracies per la feinada que estas fent.
Salutacions.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 29 jul. 2019, 01:05

Update: Encara segueixo fent el nou release, de moment vaig per el capítol 20. Em sap greu que no el pujes tal i com vaig prometre, pero en aquest estiu he començat a treballar i no em dona quasi temps de fer res XD.

Tambe estic fent The End of Evangelion, al qual esta sent una feinada, ja que el release de Sephirotic es un caos i la pelicula esta dividida en 2, i al final estic fent servir la versió de Netflix al qual demana un ajustament massiu de tots els àudios anteriors ja que cap de ells es correspon i a mes te edits pel mig (Que maco), al qual necesito editar a fons. (no retocare els audios de Netflix ja que si ho faig, perden el mix 5.1 i obviament no vull això. Tampoc vull cagar-la tal i com vaig fer amb la meva versió inicial de tEoE al qual vaig encodificar malament els àudios. no se quan tardare en acabarla

I per cert, algu esta penjant el meu release a YouTube en català, m'ha fet gràcia XD, si busqueu Evangelion Català a YT el trobareu segur.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 29 jul. 2019, 20:48

Pujant el VOL 2, que va del episodi 8 fins el episodi 14, dema si que si puju el VOLUM 3, que va del episodi 15 fins el 21.

El VOL 4 tardara una mica ja que he de convertir els audios de MP3 320kbps a la seva qualitat original AC-3 192kbps, El VOL 5 ja esta acabat.

Un cop pujada la versió maxima començare a fer els retocs a H265 per fer la versió normal i lleugera. (la versio lleugera nomes incloura el català)

PD. s'estan pujant i tardaran estona ja que son 13 GB.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 748
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 29 jul. 2019, 22:09

Hakyra ha escrit:
El VOL 4 tardara una mica ja que he de convertir els audios de MP3 320kbps a la seva qualitat original AC-3 192kbps,

Perdona?
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 29 jul. 2019, 23:08

intervención ha escrit:
Hakyra ha escrit:
El VOL 4 tardara una mica ja que he de convertir els audios de MP3 320kbps a la seva qualitat original AC-3 192kbps,

Perdona?

La qualitat original dels àudios del DVD de selecta visión al qual em vaig basar es de 192kbps en AC-3, al seu dia en fer el muntatge dels episodis dels Director's cut i d'altres que estaven desincronitzats vaig escollir MP3 320kbps perque era la qualitat màxima que em permetia el editor que vaig fer servir ja que AC-3 no funcionava correctament.

Per aixo estic reconvertint tots els àudios a al seu bitrate original, per estalviar espai.
Si vols la prova, aqui et deixo una copia identica dels DVD's Platinum de Selecta (basicament, son les Iso's sense convertir) amb les metadades:
Imatge
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: geralt i 10 visitants