Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 748
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [ACTUALITZACIÓ][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10b

dt. 30 jul. 2019, 00:15

Quina clase d'editor tens que no acepta wav?
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [ACTUALITZACIÓ][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10b

dt. 30 jul. 2019, 00:37

intervención ha escrit:
Quina clase d'editor tens que no acepta wav?

Videopad, es simple i cutre, pero va genial per fer els edits que necesitava. De fet Accepta un munt de codecs i de formats de entrada, però al exportar es molt limitat. Tambe vaig cal dir que quan vaig fer els edits dels Episodis 21 fins al 24 era un principiant en els encodes, també es culpa meva en aquest sentit.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 30 jul. 2019, 20:10

Avui he anat al CeX i per la meva sorpresa, tenien una edició en DVD de EVANGELION i obviament, he deixat anar la cartera, i per la meva sorpresa era una edició que no havia vist mai, pero també m'ha sorpres varies coses:

- Està en català pero no en gallec, per tant es una edició feta entre els DVD's espanyols originals del 2001 i de la edició Platinum del 2013.
- Conté els episodis 25 i 26 en català, per tant segons el que se, es va estrenar més tard del 2003, que és quan TV3 els va emetre per Televisió. (Segons la Viquipèdia)
- El video es la versió Broadcast original japonesa, lo qual siginifica que el episodi 16 es veu tal i com es va emetre al japo l'any 1996. (Això és molt extrany!!)
- Els episodis 21 fins al 24 son els Director's Cut, però per la meva sorpresa, els àudios en català han estat adaptats a les noves versions, pero de manera bastant rudimentaria, es senten talls, silencis bruscs i varies escenes estan desincronitzades. no s'inclouen els episodis originals.
- La qualitat del àudio es exactament la mateixa per tots els audios, 192 Kbps Estèreo.

Us deixo unes imatges, si algu sap algo més sobre aquesta edició que m'ho digui siusplau, perque jo no trobo info a internet. (si, esta bastant atrotinada però m'es igual)
Imatge
Imatge
Imatge

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 30 jul. 2019, 20:23

Sobre el Volum 3 el començo a pujar ara mateix, ... pero m'haureu de perdonar ja que acabo de trobar un edit del episodi 16 al qual es veu genial, i estic fent una nova versió del episodi (al contrari que l'anterior que vaig fer, no te ghosting ni artefactes de interlaced, i tampoc te bandes negres).

Us pujaré tots els altres episodis menys el 16, haureu de esperar una mica!! em sap greu!!

PD. Ja teniu el VOL.3 pujat

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 02 ago. 2019, 18:32

Actualitzat el episodi 21, he canviat de nom els 2 audios en català anteriors i he posat la versió del DVD de Selecta Visión del 2004 (es la edició que veieu 2 posts més amunt)

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 03 ago. 2019, 01:04

Update:
els episodis 22, 24, The End of Evangelion i Death(True)^2 estan acabats i 100% llestos.

La Versió que estic fent del episodi 16 necesita certes imatges que s'esten baixant i actualment van per el 50%, i li queden ara mateix 1.86 GB, els seeders estan lluny i la velocitat es lenta. no se quan el tindre, pero de moment apunta a que la espera sera llarga.

Sobre la versió mínima, fare una nova versió titulada Light Version al qual només incloure el doblatge en català per als que tinguin poc ample de banda o poc espai al disc dur, si els meus calculs son correctes, ocupara maxim 7GB sumant The End of Evangelion.

La Normal Edition S'esta fent i te pinta de que ocupara unes 16 - 17 GB si ho he calcuat bé (Sumant The End of Evangelion), contindrà exactament els mateixos àudios i subs que la versió màxima. Substituïra la actual versió UNFILTERED.

Sobre el Rebuild: Perfi tinc les 3 pel·licules en BD i estic intentant aconseguir un BD disc drive per el ordinador per Ripejar les 3 pelicules en bona qualitat de àudio (res de MP3 320Kbps). mantenint el seu mix original. Fare 2 versions, H264 i H265.

Aixo es tot de moment, si teniu algun dubte, no oblideu de preguntar!!

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 852
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

ds. 03 ago. 2019, 13:11

Hakyra ha escrit:
Avui he anat al CeX i per la meva sorpresa, tenien una edició en DVD de EVANGELION i obviament, he deixat anar la cartera, i per la meva sorpresa era una edició que no havia vist mai, pero també m'ha sorpres varies coses:

- Està en català pero no en gallec, per tant es una edició feta entre els DVD's espanyols originals del 2001 i de la edició Platinum del 2013.
- Conté els episodis 25 i 26 en català, per tant segons el que se, es va estrenar més tard del 2003, que és quan TV3 els va emetre per Televisió. (Segons la Viquipèdia)
- El video es la versió Broadcast original japonesa, lo qual siginifica que el episodi 16 es veu tal i com es va emetre al japo l'any 1996. (Això és molt extrany!!)
- Els episodis 21 fins al 24 son els Director's Cut, però per la meva sorpresa, els àudios en català han estat adaptats a les noves versions, pero de manera bastant rudimentaria, es senten talls, silencis bruscs i varies escenes estan desincronitzades. no s'inclouen els episodis originals.
- La qualitat del àudio es exactament la mateixa per tots els audios, 192 Kbps Estèreo.

Us deixo unes imatges, si algu sap algo més sobre aquesta edició que m'ho digui siusplau, perque jo no trobo info a internet. (si, esta bastant atrotinada però m'es igual)
Imatge
Imatge
Imatge

aquesta edicio es de finals del 2005 o principis del 2006, jo la tinc pero amb una reedicio posterior que varen fer en caixa de plastic. Tambe varen editar amb aquests digipacks de cartro altres series com Cowboy bebop i Trigun (aquesta la tinc en aquest format)

Deixo unes fotos de la famila evangelion que tinc a casa

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

dg. 04 ago. 2019, 02:19

Gracies pels nous.
Al teu ritme, sensa presa.
Salutacions.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 07 ago. 2019, 11:37

taketokun ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Imatge
Imatge
Imatge

aquesta edicio es de finals del 2005 o principis del 2006, jo la tinc pero amb una reedicio posterior que varen fer en caixa de plastic. Tambe varen editar amb aquests digipacks de cartro altres series com Cowboy bebop i Trigun (aquesta la tinc en aquest format)

Deixo unes fotos de la famila evangelion que tinc a casa

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Mare meva... quina coleccio!! et tinc bastanta enveja la veritat... jo nomes tinc el Rebuild en BD i el director's cut XD

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 07 ago. 2019, 21:03

Sobre el episodi 16 estic fent proves amb AI Neural Networks provant qualitats, de moment estic provant qualitats amb Topaz Gigapixel AI, Waifu2x i ESRGAN, per els shots que siguin re-utilitzats fare servir imatges de altres episodis, no sera un proces ràpid pero vull que el episodi 16 quedi be.
Deixaré imatges més abaix sobre com de moment fa el Upscale varies aplicacions: (son fetes Frame by Frame).

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 10 ago. 2019, 20:16

Al final paso, el episodi 16 em porta masses maldecaps i ara mateix el temps no es algo que tingui a les mans. Us deixare les 2 versions, la de Sephirotic i la Broadcast "arreglada" Mireu la que més us agradi.

Seifer
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 11 ago. 2019, 00:19

dg. 11 ago. 2019, 00:46

Voldria donar les gràcies per penjar els capítols i, sobretot, posar la versió H264 als que tenim el reproductor de vídeo obsolet. Quan vaig descubrir aquest fòrum i els enllaços per veure Evangelion en català em vaig posar molt content perquè pordria tornar a veure-ho com quan ho mirava per la televisió al 3xl o al K3 :)

Segurament estareu ocupats i no tendreu molt de temps per estar atents al fòrum,i personalment m'agradaria que quan es pugui es miri de poder pujar els capítols i la pel.lícula en la versió H264.

Moltes gràcies per tot i per favor no ho deixeu de banda! Com jo mateix, estau fent feliços a molta gent que reviu la nostàlgia i les emocions de quan eren més petits!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 11 ago. 2019, 00:58

Seifer ha escrit:
Voldria donar les gràcies per penjar els capítols i, sobretot, posar la versió H264 als que tenim el reproductor de vídeo obsolet. Quan vaig descubrir aquest fòrum i els enllaços per veure Evangelion en català em vaig posar molt content perquè pordria tornar a veure-ho com quan ho mirava per la televisió al 3xl o al K3 :)

Segurament estareu ocupats i no tendreu molt de temps per estar atents al fòrum,i personalment m'agradaria que quan es pugui es miri de poder pujar els capítols i la pel.lícula en la versió H264.

Moltes gràcies per tot i per favor no ho deixeu de banda! Com jo mateix, estau fent feliços a molta gent que reviu la nostàlgia i les emocions de quan eren més petits!

Gràcies a tu per deixar aquests comentaris, em fan molt feliç de llegir-los <3 <3
He de dir que jo mai vaig crèixer amb evangelion, m'hi vaig enamorar anys després gràcies a una versió que va fer bictor_spirit a animelliure fa temps!!

També aprofito per dir que ja teniu el episodi 16, versió BD i versió Broadcast pujats!

(ara començaré a fer els episodis restants, als quals necesito ripejar certs àudios XD. sobre the end of evangelion he descartat la versió netflix i faré servir la de sephirotic... lo qual m'esta fent bastant la guitza perque esta divida en 2 parts i resulta que la segon a part porta una desincronia que no se arreglar si no vaig a fer-li cirurgia a fons...

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 11 ago. 2019, 14:11

- Arreglat els subtitols en català del episodi 21, ara haurien de mostrat tots els kanjis japonesos traduits. (ja el teniu pujat!!)
- He Arreglat els àudios en català del episodi 22, al qual tenia un tall bastant molest al minut 25:34, He fet servir el àudio en català dels DVD director's cut. (ha estat bastant ràpid de arreglar.)

Imatge

- Afegit el episodi 22, 25 i 26. (si no apareixen es que encara no s'han pujat)
- A la espera que odetectivegalego acabi els subtitols en gallec dels episodis 23 i 24 (no tardarà molt). [M'acaba de contestar, ja ha començat amb els subtítols!!]
- Refent The end of Evangelion. (al final serà la versió de Sephirotic amb 1 segon retallat entremig). [Aquest maleït segon m'ha portat uns maldecaps impresionants.]
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 11 ago. 2019, 21:49, en total s’ha editat 1 vegada.

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

dg. 11 ago. 2019, 21:05

Gracias per l'actualitçacio.
Salutacions.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: geralt i 10 visitants