Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 145
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: 21 ACTUALITZAT[21/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit

dc. 12 des. 2018, 00:04

thegarfel ha escrit:
Jo m'he baixat l'audicity i porto més de dues hores agafant trossos d'àudio de diversos capítols per formar la frase:

"No, aquesta no sóc jo"

I més o menys està aconseguit, però falta netejar una mica de soroll de fons, normalitzar-ho i potser amb un efecte reverb acaba de quedar. No ens enganyem, és un pegote però si proves de muntar-ho doncs potser queda resulton jaja

Ho he penjat a Wetransfer en format .wav, potser ho pots fer servir Hakyra.

https://we.tl/t-KT5lmdlsq3

Ara encara valoro més la teva feina, que haver d'arreglar àudios no li desitjo a ningú.

Ho acabo de escoltar i... sembla un muntatge de Youtube Poop AHAHAHAHAHA em sap molt de greu m'ha fet molta gràcia XD.
No crec que ho pugui fer servir, de moment he abandonat la escena inicial, m'haure de tornar a mirar escenes del Kaji en anteriors episodis per intentar sincronitzar els llavis.
Per cert, al final tornare fare una V3 del episodi 21, no per arreglar les linies de la Yui, sino perque em vaig deixar algun que altre subtitol i em fa mal no posar-lo.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 50
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

Re: 21 ACTUALITZAT[21/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit

dc. 12 des. 2018, 06:19

Jajaja

Si era només una prova de concepte més que altra cosa, sense ser un expert és impossible fer un muntatge com aquest sense que es noti.

Ara bé, si fas el pegote que et vaig dir per MP amb en Kaji jo crec que quedaria molt millor, tenint en compte que estem parlant de la mateix escena i el personatge parla amb el mateix tò, velocitat, etc. No crec que calgui anar a altres episodis perquè et trobaràs amb el mateix problema que jo...

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dj. 13 des. 2018, 01:42

thegarfel ha escrit:
Jajaja

Si era només una prova de concepte més que altra cosa, sense ser un expert és impossible fer un muntatge com aquest sense que es noti.

Ara bé, si fas el pegote que et vaig dir per MP amb en Kaji jo crec que quedaria molt millor, tenint en compte que estem parlant de la mateix escena i el personatge parla amb el mateix tò, velocitat, etc. No crec que calgui anar a altres episodis perquè et trobaràs amb el mateix problema que jo...

Aquesta escena em dona malsons, de entrada perque el dialeg japones esta per tot arreu i m'he hagut de fer moltes barrejes, al final he fet una estupidesa, pero he anat a la meva antiga PS2, he fet pasar el audio del menu per audacity i al final crec que ha quedat força be, ara posare una preview per els que vulguin donar opinions.
La pista 7 es on hi ha el audio del menu de PS2.

PREVIEW: ESPOILEJO TOT EL EPISODI 22 SI NO HEU VIST EVANGELION NO HO MIREU: (no la puju a YT per raons obvies :):
https://we.tl/t-TOg9DkqUEL

(el fitxer s'esborrara el 20/12/2018)

Opineu, tot feedback es bo per mi, sobretot el negatiu, perque aixo vol dir que no ho estic fent be.

Sobre les linies del kaji al final m'ha sigut impossible, no queden be, i amb la Yui igual, per tant no fare servir més relantitzacions. les deixare tal qual.

Tambe informo de que el audio del Episodi 22 ESTA ACABAT!! (be, falta el feedback), ha sigut una mica complicat, em falta fer el gallec, pero el deixo per dema.
The End of Evangelion També esta acabat Ja, com els episodis 25 i 26, per tant un cop acabi el 24 els tindreu tots a la carpeta (excepte Death and Rebirth, aquesta me la he de mirar com la editaré).

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

dj. 13 des. 2018, 06:08

M'he mirat la preview i a falta de veure el capítol acabat, jo crec que ha quedat molt bé, especialment les transicions entre el japonés i el català que són en conjunt molt homogènies.

Hi ha un trosset d'àudio en Català que potser no l'has posat en lloc de l'àudio japonés, però:
Spoiler: mostra
el del flashback on la nina dona voltes i se sent la veu de la mare de l'Asuka dient "morim juntes" i l'Asuka de petita diu "d'acord, morim juntes mare..." o algo així
. Més endavant en el capítol aquest "morim juntes" si que està doblat al català, i si bé és només una frase en un munt de diàleg en japonés, doncs la podries posar.

Lo de la PS2 no ho he acabat d'entendre.... Has agafat el soroll de les onades del menú d'un joc d'Evangelion i l'has posat de fons per reforçar l'escena incial entre en Kagi i l'Asuka?

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dj. 13 des. 2018, 12:19

thegarfel ha escrit:
M'he mirat la preview i a falta de veure el capítol acabat, jo crec que ha quedat molt bé, especialment les transicions entre el japonés i el català que són en conjunt molt homogènies.

Hi ha un trosset d'àudio en Català que potser no l'has posat en lloc de l'àudio japonés, però:
Spoiler: mostra
el del flashback on la nina dona voltes i se sent la veu de la mare de l'Asuka dient "morim juntes" i l'Asuka de petita diu "d'acord, morim juntes mare..." o algo així
. Més endavant en el capítol aquest "morim juntes" si que està doblat al català, i si bé és només una frase en un munt de diàleg en japonés, doncs la podries posar.

Lo de la PS2 no ho he acabat d'entendre.... Has agafat el soroll de les onades del menú d'un joc d'Evangelion i l'has posat de fons per reforçar l'escena incial entre en Kagi i l'Asuka?

No ho sabia, em tornaré a mirar death i el posaré. Moltes Gràcies!!

No, si no poses cap disc dins la PS2, aquesta va a un menú al qual se senten les onades i el so del ocea com a ambient (és bastant horrorós si tens thalassophobia o bathophobia), he decidit posar-ho a la escena inicial per difuminar els talls brucs, i com que tambe pasa en una platja jo crec que m'ha quedat força bé.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

dj. 13 des. 2018, 16:42

Lo de "vull que morim juntes" passa al minut 18:32 del capítol 22, però ara me n'adono que si bé la frase ha estat doblada, no la podràs enganxar a l'escena que et deïa ja que el doblatge català té com un "tò i rerefons" diferent a les de la versió japonesa, i aquestes alhora també són diferents. O sigui que no et preocupis.

I lo de la PS2, doncs escolta, potser t'hi hauries de dedicar a això del muntatge i edició d'àudio, perquè ni me n'havia donat. M'ha semblat molt natural!

Ara falta veure l'episodi acabat, però... jajaj

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

ds. 15 des. 2018, 01:14

episodi 23 acabat (audio català), no tindra 2 audios en catala ja que no te escenes extres en death, i si en te són minúscules i estan amb la OST a tope i es impossible separar les linies de audio.
Tot i aixi he fet alguns canvis petits.

M'havia oblidat de posar 2 lines al episodi 22, com que sona la OST de Death he decidit tirar per lo facil, he anat a buscar la ost que sona al episodi 22 (Handel: Messiah - Part 3 - 51. Chorus: Worthy is the Lamb... Amen) m'he baixat la canço i la he posat de fons. el canvi no s'hauria de notar però aviso que per desgracia he hagut de eliminar els efectes de soroll (dura 2 segons, no es tant greu).

MarshmallowMan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 197
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: [21/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

ds. 15 des. 2018, 02:35

Gràcies per aquesta release multiaudio de l´Evangelion,Hakyra. Tenia dues versions (català y castellà) i no m´agradava gens tenir-les per 2. De seguida que pugui, li faig una ullada a la teva. Quina feinada t´has fumut tú jaja. :profident: Gràcies, altre cop per el teu esforç. :D Quedo pendent d´aquest fil per els proxims capitols. :)

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: [21/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][10bit]

dg. 16 des. 2018, 00:01

Sobre el episodi 22, al final he fet un edit bastant bèstia al climax de la batalla contra el angel, aviso que la versio original NO SONA AIXI, pero he trobat necesari per evitar varis talls super bruscos, os deixo la preview, si no us agrada opineu!! (la versió original sense els audios de death no tindra aquest edit).

https://we.tl/t-RvDaKgUGEs

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

dg. 16 des. 2018, 07:48

Jo crec que hauries de baixar a la meïat el volum de la pista musical, ja que ara mateix em fa saltar pels aires el cuc de l'orella!

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dg. 16 des. 2018, 23:22

Volum abaixat, tambe he arreglat les transicions, de moment dono el episodi en catala per bo, tambe he fet el catala original i ara faré el gallec, (hauria de ser ràpid perque ja tinc fets la tira de transicions), em posare en marxa amb els subtitols (corregirlos, el episodi 22 no te Opening), el tindreu com a molt tard aquesta matinada segurament. el 23 tambe està fet, nomes em fa falta fer el gallec i els subtitols. (depen de com vagi el pujare tambe avui o dema).

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 242
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: [22/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dl. 17 des. 2018, 04:01

Gracias per l'episodi 22.
Salutacions.

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu

Re: [22/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dl. 17 des. 2018, 05:40

Jo els veig bé, encar abaixaria un pél el volum de la pista musical, però això ja potser es preferència meva.

Això sí, al final veig que l'escena de la Yui amb en Fuyutsuki del 21 l'has deixat amb l'alentiment, no? M'acabo de baixar l'arxiu ara mateix, o sigui que potser no s'ha actualitzat bé a la carpeta del Mega.

Bona feina!

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dl. 17 des. 2018, 17:22

Si, editar el episodi 21 requereix re-obrir 20 fitxers per separat i indicar la pista de audio per a 4.
Tardare una mica a re-fer-lo. Segurament el penjare a la vegada que el episodi 23.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: [23/27]+[3/4][MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[HEVC][Català-Castellano-Galego-日本語][1080p][10bit]

dt. 18 des. 2018, 00:27

ME CAGO EN LA PUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Per el que es veu, el re-doblatge en castella fet al any 2003 per els nous episodis, no van fer les escenes be i van ignorar la meitat de canvis en aquest episodi, els haure de arreglar, ho fare quan tingui més temps, però ara no puc, em sap greu.
fare una V2 més tard.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants