Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

[Mega][Sincronitzat]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.4GB]

dt. 02 oct. 2018, 00:38

Imatge

Versió Sincronitzada

Imatge

Molt Bon Dia a tothom!! estava mirant al meu disc dur i m'he trobat un Rip de GITS en 4K i com que no he vist cap versió en català, he decidit crear-la.

Resulta que la versio del DVD i la dels Blu-rays (Tant UHD com 1080p) no es corresponen al 100%, hi han lleugers canvis al qual feia que el doblatge en català quedes desincronitzat de maneres extranyes, aqui la presento 100% sincronitzada amb algun petit desfasament incorrejible, pero tot lo important esta sincronitzat.
Si voleu fer servir el audio, en dono permís, nomes doneu-m'he credit per la sincronitzacio siusplau!!

he acabat amb el procés de sincronització. Ja he acabat de fer els ultims retocs, la encodificare a MP3 320 48.000hz, tambe posare el àudio separat per aquells que vulguin fer els seus muntatges.

Dades Tècniques:
Source:Ghost.in.the.Shell.1995.4K.HDR.2160p.BDRip Ita Jap Eng x265-NAHOM
Tamany:8.4GB
Video: Resolució: 3840x2074,HDR,x265 Aspect Ratio: 1.85:1
Audio:Català MP3 320Kbps, Japanese (AC3).
Subs:Angles SRT.
NOTA: Es necesita un Processador molt potent i una GPU potent per reproduir aquest arixu, si podeu, mireu la peli en un smart tv en 4K.

l'audio original desincronitzat va ser ripejat per RVG.

La Peli esta partida en 9 parts, cada una de 1GB, excepte la ultima que ocupa 602.6 MB, les parts no tenen contrasenya.
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 05 oct. 2018, 23:10, en total s’ha editat 10 vegades.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [Mega]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dt. 02 oct. 2018, 00:45

S'esta pujant, tardara uns 20 minutets.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3092
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dt. 02 oct. 2018, 02:10

Hakyra ha escrit:

Moltes gràcies Hakyra la veurem en 4k.

-En tema desincronització jo mi vaig trobar amb la versió que vaig fer.
Pasaba de estar be a desincronitzarse i de cop tornaba a estar sincronitzada.

-Amb el tema de pelis clasiques.
Per casualitat no tindries la de ''Digital devil story'''?
-Tinc molts clasics de cartoonia pero aquest es resisteix.

Salutacions. :yeah:

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dt. 02 oct. 2018, 11:45

xagasa ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Moltes gràcies Hakyra la veurem en 4k.

-En tema desincronització jo mi vaig trobar amb la versió que vaig fer.
Pasaba de estar be a desincronitzarse i de cop tornaba a estar sincronitzada.

-Amb el tema de pelis clasiques.
Per casualitat no tindries la de ''Digital devil story'''?
-Tinc molts clasics de cartoonia pero aquest es resisteix.

Salutacions. :yeah:

Si, m'esta molestant molt la sincronització, quan tingui temps la arreglaré pas per pas, però de moment estic amb el release de Evangelion, segurament trobi un espai lliure i la vagi fent mica en mica. Aprofitare per posar en el titol que esta descrontizada.

Digital Devil Story?? Això no es Shin Megami tensei de la Nes? mmh no, no la tinc em sap greu TwT, de fet desconeixia que hi hagues pelicula...

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [DESINCRONITZAT][Mega]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dc. 03 oct. 2018, 23:44

He decidit borrar el fitxer de mega, si he de treure una pel·lícula, que estigui sincronitzada almenys.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2660
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BORRAT FINS A NOU ÀVIS][Mega]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dj. 04 oct. 2018, 01:10

Lo mejor para sincronizar audios es fijarse en sonidos FX, (golpes, pisadas, etc...), y para ello, es hacerlo solo con las pistas de audios, o con un ripeo "guarro" del vídeo, un avi de pocas megas pero lo suficiente para trabajar con él, y no con el 4K directamente. Eso hace que el ordenador chupe recursos innecesariamente; a no ser que tengáis un pepino de la NASA.
También mirad si los "fps", de los audios coinciden, (el audio no tiene fps pero es para entendernos). es decir, la duración de ambos. No tiene que ser exacta, puede variar segundos arriba o abajo, pero cuando hay minutos de diferencia...

Yo aconsejo pasar las pistas a wav, sincronizar los audios y volver a pasar la pista catalana a Ac3.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [BORRAT FINS A NOU ÀVIS][Mega]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dj. 04 oct. 2018, 01:48

tato25 ha escrit:
Lo mejor para sincronizar audios es fijarse en sonidos FX, (golpes, pisadas, etc...), y para ello, es hacerlo solo con las pistas de audios, o con un ripeo "guarro" del vídeo, un avi de pocas megas pero lo suficiente para trabajar con él, y no con el 4K directamente. Eso hace que el ordenador chupe recursos innecesariamente; a no ser que tengáis un pepino de la NASA.
También mirad si los "fps", de los audios coinciden, (el audio no tiene fps pero es para entendernos). es decir, la duración de ambos. No tiene que ser exacta, puede variar segundos arriba o abajo, pero cuando hay minutos de diferencia...

Yo aconsejo pasar las pistas a wav, sincronizar los audios y volver a pasar la pista catalana a Ac3.

He fet 2 versions, vaig re-encodificar la peli a H264 a 540p i vaig importar la peli a 540p i a 4K per l'audio en japones, l'audio que es veu abaix es el japones que no el toco.
Despres re-sincronitzo a ma, fixant-me en els sons i dialegs. Graciès per els consells!!

una pregunta, si re-encodifco el audio A WAV i despres el torno a re-encodificar a AC3 o AAC, perd qualitat respecte al AC3 original, o el marge de perdua es minuscul? gràcies per endevant!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2660
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 04 oct. 2018, 22:48

Partint de la base que un ac3 ja té pèrdua, sí que perd respecte a l'original, però has de tenir l'oïda molt fina per notar-la. Jo sincerament no la noto pas sempre i quan tingui les mateixes característiques que l'original: Bitrate, Khz, canals, etc...Passar-la a wav, banda de deixar-la sense pèrdua, jo que faig servir l'audition cs6, treballa millor amb aquest format.

Jo dels diàlegs no en faria gaire cas a l'hora de sincronitzar, ja que, moltes vegades comencen abans o després que la frase japonesa. Això es veu molt en doblatges antics perquè els estudis de doblatge no tenien els avanços tecnològics d'avui dia.

Si veus que no te'n surts, passa'm tots dos audios, japonès i català, i el h264 per veure com queda, i te la sincronitzo. Després t'enviaria la pista catalana en wav o Ac3 o com la vulguis i tu t'ocupes d'afegir-la al 4k.

Qualsevol cosa, em dius per PM.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dv. 05 oct. 2018, 21:16

tato25 ha escrit:
Partint de la base que un ac3 ja té pèrdua, sí que perd respecte a l'original, però has de tenir l'oïda molt fina per notar-la. Jo sincerament no la noto pas sempre i quan tingui les mateixes característiques que l'original: Bitrate, Khz, canals, etc...Passar-la a wav, banda de deixar-la sense pèrdua, jo que faig servir l'audition cs6, treballa millor amb aquest format.

Jo dels diàlegs no en faria gaire cas a l'hora de sincronitzar, ja que, moltes vegades comencen abans o després que la frase japonesa. Això es veu molt en doblatges antics perquè els estudis de doblatge no tenien els avanços tecnològics d'avui dia.

Si veus que no te'n surts, passa'm tots dos audios, japonès i català, i el h264 per veure com queda, i te la sincronitzo. Després t'enviaria la pista catalana en wav o Ac3 o com la vulguis i tu t'ocupes d'afegir-la al 4k.

Qualsevol cosa, em dius per PM.

estic ja per la escena final, l'unic que em costa sincronitzar 3 efectes de so de aquesta escena, per lo de més, tots els diàlegs, sons i efectes estan sincronitzats, nomes es la escena final, que estic per posar el audio en japones i tirar per dret XD

moltes gràcies!!

Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

dv. 05 oct. 2018, 21:35

M'encanta aquesta pel·licula. Pren el temps que necessitis. Tindre-la en 4K seria tot un luxe.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

dv. 05 oct. 2018, 21:43

Killy ha escrit:
M'encanta aquesta pel·licula. Pren el temps que necessitis. Tindre-la en 4K seria tot un luxe.

ja la he acabat, ara nomes falta renderitzar el audio i fer li el multiplexatge amb MKV toolnix i estara llesta!! en 1 hora mes o menys estara llesta.

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 790
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana
Contacta:

Re: [Mega][Sincronitzat]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dv. 05 oct. 2018, 22:22

Es la peli del 1995? Les captures son de la del 2008

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

Re: [Mega][Sincronitzat]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.32GB]

dv. 05 oct. 2018, 22:50

Bilkoff ha escrit:
Es la peli del 1995? Les captures son de la del 2008

És la original del 1995, la 2.0 no te versió en 4K.

El color dels blu-rays es diferent a la del DVD degut a que van fer servir un nou màster i van arreglar el color, el DVD te un to blauós que no estava present en la cinta original.

Hakyra
Ishinchu
Ishinchu

ds. 06 oct. 2018, 00:12

Pujada!! Moltísimes gràcies per la espera!!
Es necesita 7zip per descomprimir (es gratis i de codi-lliure).

kakihara
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

Re: [Mega][Sincronitzat]Ghost In The Shell[1995][4K][CAT-日本語][HDR][HEVC][8.4GB]

dv. 16 nov. 2018, 16:28

uff, sense paraules... Quan faci espai en el disc dur me la baixo, encara que no tingui projector 4k (es un Sony 1080P), la xbox One S reprodueix 4 K, i segur que es veurà molt bé.

Moltíssimes gràcies!!!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants