Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 157
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [8/197][MEGA]InuYasha[HEVC][CAT-ONLY][1080p][10bit]+OP&ED

dt. 09 abr. 2019, 17:20

Blastilonic ha escrit:
Gràcies per la feinada!
La veritat és que m'estic fent un liu amb tantes relases, crec que s'hauria de fer una d'Inuyasha en las màxima qualitat (+ openings/endings). Ara amb els blurays seria possible.
Seguiré atent amb les diferents relases a veure si em decideixo per una.

Si no t'importa la qualitat i que hagis de esperar, et recomano la de fabre, si vols tenir-la ja et recomano la del Loco87 (tot i que t'hauras de baixar un torrent de 125GB per tenir-la tota).

Si no t'importa tenir els Openings, l'aleix ha fet una versió DPM, tot i que ocupen lo seu (800 MB per episodi).

Si no tens espai i no t'importa la compressió et recomano la meva.

I si no t'agrada el master dels Blurays, pots esperar a la de xagasa, que es un Upscale amb filtres dels DVD's a 1024x768 (es veuen genial, t'ho asseguro).

Doncs amb això esta tot dit!!

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 553
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dt. 09 abr. 2019, 17:35

Hakyra ha escrit:
Blastilonic ha escrit:
Gràcies per la feinada!
La veritat és que m'estic fent un liu amb tantes relases, crec que s'hauria de fer una d'Inuyasha en las màxima qualitat (+ openings/endings). Ara amb els blurays seria possible.
Seguiré atent amb les diferents relases a veure si em decideixo per una.

Si no t'importa la qualitat i que hagis de esperar, et recomano la de fabre, si vols tenir-la ja et recomano la del Loco87 (tot i que t'hauras de baixar un torrent de 125GB per tenir-la tota).

Si no t'importa tenir els Openings, l'aleix ha fet una versió DPM, tot i que ocupen lo seu (800 MB per episodi).

Si no tens espai i no t'importa la compressió et recomano la meva.

I si no t'agrada el master dels Blurays, pots esperar a la de xagasa, que es un Upscale amb filtres dels DVD's a 1024x768 (es veuen genial, t'ho asseguro).

Doncs amb això esta tot dit!!

Ei, per la meva no s'ha de baixar cap torrent! Els que no he posat estan a la release de l'Aleix (no els vaig posar pk ja tenien els openings i endings correctes i jo només pretenia fer una sub-release amb openings corregits pujant només els que s'havien de corregir i ja). Per cert, els de l'Aleix pesen uns 500 i pico MB per episodi, els meus depen de la modificació (per exemple, els que tenen afegit l'OP1 o l'OP5, pesen fins a 800 MB pk vaig haver d'afegir l'OP1 (els de selecta no en van tenir prou reemplaçant-lo per BSO, també van retallar-ne uns segons i vaig haver de retallar allò i enganxar un OP1 qualitat DVD reescalat (que vaig treure de la release d'en Fabre [ja ho dic al post])) o en el cas de l'OP5 pk vaig haver d'enganxar les intros al principi. En canvi, els eps als quals només he hagut de tocar àudios pesen cap a 500 i pico MB ja que no hi ha un gran canvi).

A part d'això, tota la resta és tal com dius. Jo també recomanaria la d'en Fabre si vols la millor qualitat però no t'importa esperar. De moment sembla que ho té una mica pausat.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3236
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 09 abr. 2019, 18:53

Gracies per la vostra confiança, el que m'ha sorpres es que en Xagasa estigui preparant una release a partir dels DVD reescalats, sincerament, no ho entenc, tenim uns magnifics Bluray remasteritzats (que si, que serien millor si fosin japonesos en lloc de ser de SV) i en lloc d'usarlos, de debo esta usant uns DVD reescalats? Perdo, pero no ho entenc.

Que quedi clar que cadascu es lliure de fer la versio que vulgui, pero es que existint un BD remasteritzat (almenys fins al capitol 96, la resta val que son reescalats, tot i que fins i tot aixi son millors que els DVD japonesos pel tema del codec) m'ha sorpres molt llegir aixo i no he pogut evitar comentar-ho.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3341
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dt. 09 abr. 2019, 19:19

Potser me fet entendre malament lo de la versió que he fet em referia a que la feia per mi. Ara si algú la vol no m'importa passarla per mp.
A la pregunta de fabrebatalla18 estic d'acord a que cada un elegeixi la versió que més li faci.
A mi els bluray de selecta em dona com que li hagin tirat legia als fotogrames.
A mes InuYasha va ser creada en Sd osigui que per més bluray que es digui no deixa de ser un rescalat igual.
La versió que utilitzo és la de Nezumi i si no vaig equivocat la primera versió de fa molts anys Fabre vas utilitzar aquestes raws.
En tema upscale veig que tenen molt mala
acceptació per aquí. I dic per aquí ja que podria nomenar una bona pila de webs anime que utilitzen upscales.
També és molt fàcil dir és un rescalat.
Però rescalat no només és ampliar les dimensions de un vídeo aixo es lo més fàcil , lo que dona feina i tenir el ordenador unes bones hores es posar-hi filtres sharphen o similar.
Deixo clar que cada un és lliure de elegir la versió que més li agradi.
Encara que si a mi m'ha donat una feinada que tela doncs els que feu muntatge dels blurays de selecta agafeu-vos fort que venen corbes. Censures a cada pas.
I el pitjor capítol que me trobat dels 167 és el especial 147-148.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dt. 09 abr. 2019, 19:24

fabrebatalla18 ha escrit:
Gracies per la vostra confiança, el que m'ha sorpres es que en Xagasa estigui preparant una release a partir dels DVD reescalats, sincerament, no ho entenc, tenim uns magnifics Bluray remasteritzats (que si, que serien millor si fosin japonesos en lloc de ser de SV) i en lloc d'usarlos, de debo esta usant uns DVD reescalats? Perdo, pero no ho entenc.

Que quedi clar que cadascu es lliure de fer la versio que vulgui, pero es que existint un BD remasteritzat (almenys fins al capitol 96, la resta val que son reescalats, tot i que fins i tot aixi son millors que els DVD japonesos pel tema del codec) m'ha sorpres molt llegir aixo i no he pogut evitar comentar-ho.

Bé almenys selecta visión no tradueix els openings i els endings i edita els textos de forma Hardcoded... perque els Blu-rays de Funimation i Manga Entertainment ho fan i em sembla bastant fastigós, Tinc els Blu-rays de FMA:B de UK i he de dir que han editat tots els textos... I a sobre no pots veure'l en japonès sense activar els subs, no et deixa desactivar-los de cap manera. (ah, i tampoc pots veure el doblatge en angles amb subtitols.) (i de les pelis extrangeres que no parlen en angles ni en parlem perque tenen els nasos de incrustar els subtitols directament a la pelicula...)

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3236
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 09 abr. 2019, 19:35

Perdo per "l'offtopic".

Spoiler: mostra
xagasa ha escrit:
A mi els bluray de selecta em dona com que li hagin tirat legia als fotogrames.
A mes InuYasha va ser creada en Sd osigui que per més bluray que es digui no deixa de ser un rescalat igual.

No, aixo no es com ho dius, Inuyasha va ser creada en digital SD NOMES a partir del capitol 99 (abans he dit 96 perque ho he dit de memoria), pero els primers 98 capitols van ser fets de forma tradicional. I aquests primers 98 capitols als BD estan remasteritzats, ja vaig fer comparatives en el seu moment i vaig mostrar l'enorme diferencia que hi ha entre els DVD japonesos i els BD de SV. I fins i tot amb els capitols ja digitals (99 en endavant) tambe hi ha diferencia entre els DVD japonesos i els BD, on guanyen aquests ultims perque tot i ser un reescalat al no tenir cap filtre i tenir millor codec que el DVD es veu millor i te molts menys problemes (banding, pixelacions, etc), exemple:
Imatge
Imatge

Sobre el reescalat de Nezumi, al partir dels DVD japonesos no es pot aconseguir mai un millor resultat que aquests BD, i ho demostraria una comparativa que no fare perque es ridicul i no perdre el meu temps baixant la raw de nezumi i fent captures per a arribar a una conclusio tant evident.

xagasa ha escrit:
Encara que si a mi m'ha donat una feinada que tela doncs els que feu muntatge dels blurays de selecta agafeu-vos fort que venen corbes. Censures a cada pas.

Censures? Confons termes, els BD no tenen cap censura, simplement un master diferent, com per exemple el 21-22, on existexen 2 versions d'aquells 2 capitols, l'original, que es la que esta al Bluray i l'extesa, que es la que tenia el DVD japones i sobre la que es van fer els doblatges de molts paisos (Espanya entre ells).

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 739
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 09 abr. 2019, 19:48

xagasa ha escrit:

Pero qué dius hippycolgao, si els 99 primers episodis son en analógic...
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dv. 12 abr. 2019, 12:05

Vale, se que sonara raro, però no m'acaba de agradar el release que estic fent, o sigui que començare de nou a partir del episodi 1 i els encodificare amb més qualitat. (no em pasaré de les 50MB per episodi, pero es veuran millor i sonaran millor.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dv. 12 abr. 2019, 12:42

explico: re-encodificare els Episodis 1 al 5 (el source material ja m'esta be). pero del 6 al 33 els re-fare personalment, ja que no m'agrada com esta quedant la qualitat i 128Kbps per com a audio em sembla massa poc.
Canvio tambe de qualitat al video, ara sera a 23. es veura molt millor i no tindra tants artefactes.
L'audio el faré a AAC 320Kbps.
A partir del episodi 34 fins el 99 no caldran fer re-encodes de re-encodes, ja que tenen tots els OP's.
Despres haure de mirar els episodis, de moment la cosa es fara lenta... ho sento

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dt. 16 abr. 2019, 18:59

Al final he decidit que no faré una nova versió, ras i curt: no tinc temps per fer aquesta feinada (ho sento), per tant continuare fent els episodis tal i com els feia ara.
PD: estic fent els 009 i 010, en 20 minuts els tindreu a la carpeta
PD2: estic adquirint els Blurays (al CeX valen com 10 euros cada un, es una puta ganga) per tant, partire desde un self-rip a partir del episodi 35 fins el 99. (de moment tinc el BOX 2 i comprare el BOX 3 quan pugui.)

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: [010/197][MEGA]InuYasha[HEVC][CAT-ONLY][1080p][10bit]+OP&ED

dl. 06 maig 2019, 00:21

Sorry per la manca de nous caps, dema per la tarda intentare resumir el projecte!!

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

Re: [012/197][MEGA]InuYasha[HEVC][CAT-ONLY][1080p][10bit]+OP&ED

dj. 20 juny 2019, 20:44

BUAAAAAA m'en havia oblidat per complet de aquesta release.... em sap greu XD, ara mateix faig el episodi 13 i dema intentare fer el 14 i el 15...
HO SENTO HO SENTO HO SENTO!!!!

Edit: pujat el episodi 13, tamany: 177MB

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: axt3rix i 5 visitants