Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

anidd
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 20 feb. 2019, 00:55

Recopilació de sèries en DD - Animelliure v2

ds. 13 abr. 2019, 15:09

Imatge

Bones, fa temps que porto preparant una web recopilatòria amb les sèries de Animelliure, de mica en mica s'aniran afegint més d'altres websites.
La web crec que està suficientment avançada per fer-la publica i està en un estat funcional. La col·laboració dels usuaris compartint series o enllaços a sèries serà un factor clau per a l'augment del nombre de sèries disponibles, ja que jo no puc estar al corrent de tot el que es publica.
De cada sèrie i pel·lícula de la llista, hi ha còpies de seguretat motiu per al qual a vegades una sèrie o pel·lícula no es publica instantàniament "primer s'ha de fer una còpia de seguretat", d'aquesta manera si per algun motiu els enllaços originals desapareixen, es pot restaurar el contingut.

Estic obert a crítiques, i suggeriments, ja que la meva intenció és facilitar la vida de la gent que pel motiu que sigui no poc aconseguir material el qual s'ha compartit alguna vegada i no està disponible de nou. El buscador del fòrum no funciona gaire bé, una de les raons de la creació d'aquesta web.

Contrasenya
Per tal que la web duri força temps, està protegida amb contrasenya, la contrasenya és el nom d'aquesta web "animelliure", Si després d'un temps d'utilitzar-la trobes que és útil, pots col·laborar i posar el teu granet de sorra per ajudar altra gent a trobar material impossible d'aconseguir amb altres mitjans.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants