Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Null
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 18 abr. 2019, 00:12

[MEGA] Yu Yu Hakusho - Català/Espanyol/Japanese [1080P] [9/112]

dc. 01 maig 2019, 01:02

Yu Yu Hakusho - 1080P - Catala/Español/Japanese
Imatge

Sinopsis:

Spoiler: mostra
En Yusuke Urameshi és un adolescent de caràcter rebel i violent que sol faltar a l'escola. Inesperadament, en Yusuke mor atropellat per un cotxe mentre tracta d'ajudar a un nen en perill. A l'altre món, en Yusuke coneix la Botan, que li revela que la seva mort no estava prevista, ja que el nen a qui va salvar no hagués mort en l'accident, i per tant, el seu sacrifici havia estat en va. Per això, no pot anar al cel ni a l'infern, ja que no es pot realitzar un judici correcte.

La Botan l'informa que té una oportunitat per ressuscitar, però abans ha de superar una prova imposada per en Koenma, príncep yōkai del món espiritual, consistent en la cura d'un ou amb la seva energia espiritual. Després de superar la prova se li concedeix un altre cop el seu cos, però també es veu obligat a treballar com a detectiu espiritual, ajudant a controlar els actes dels esperits en el món terrenal.

Dades:

Video: Del blu ray de selecta visión, 1440x1080 4/3, 23,98FPS
Audio: Català, Castella, Japanese.
Format: MKV.
Subtituls: Espanyol.
Durade: 23 minuts.
Pes: Entre 1,10 y 1,50GB cada episodi.
Episodis: 9 de 112, aniré pujant a poc a poc, però en un mes o aixi estaran tots.

Informació addicional:

Aquesta release l'he realitzat jo, treta del blu ray original de selecta visió, com he dit abans, aniré pujant els capitulos a poc a poc i en un mes espero pujar-ho tot. Sóc nou fent aquestes coses, mai habia pujat res, ni tènia idea de res jeje. Si voleu realitzar algun suggeriment o el que sigui, digueu-m'ho ja sigui en el post o per privat, ja que com he dit estic molt verd en aquests temes, però espero que aquesta release quedi bé.

He decidit pujar aquest anime ja que és un dels meus preferits, i volia agrair a animelliure postegen-lo aqui, ja que he descarregat munts de coses a traves del seu fòrum. Espero continuar publicant més releases de aqui d'ara endavant i que us agradin. Salutacions!

PD: Sé que 1gb per episodi és bastant, però per als amants de la qualitat i de l'anime aquest com jo, crec que els agradara, i si voleu una release de menys pes, ja hi ha una en el fòrum molt bona a 960p i 300mb de pes feta pel terminator, jo la recoman-ho si no teniu molt espai: viewtopic.php?f=11&t=20668&hilit=yu+yu+*hakusho

Descàrrega:

Si descarragueu rapid avanç que s'esgotir, no fa falta que tingueu mega premium, descarragareu amb la meva conta, ja que jo no utilitzo els gb ara mateix del premium. :)

Contrasenya: nullanimelliure

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 436
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: [MEGA] Yu Yu Hakusho - Català/Espanyol/Japanese [1080P] [9/112]

dc. 01 maig 2019, 11:32

Bona aportació. Com és que, segons el missatge que em surt, l'enllaç només es pot obrir en Chrome o Firefox?
Creu amb les senyals!

Null
Usuari
Usuari

dc. 01 maig 2019, 13:56

david80scat ha escrit:
Bona aportació. Com és que, segons el missatge que em surt, l'enllaç només es pot obrir en Chrome o Firefox?

N'idea, yo utilitzo Opera y hem va be el link. Passa captura si encara no has pogut descarregar.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 739
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 01 maig 2019, 14:19

No podries haver escollit pitjor font de vídeo no..
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3240
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 01 maig 2019, 15:13

Sento dir-te això però el Bluray de Selecta Visión només te de bó els audios i subs, el video es molt dolent, te problemes per un brillo extra i perque te una dents de serra i tot això fa que sigui molt menys nítid que el Bluray japonès, que es la millor font de video que hi ha fins ara.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3342
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 01 maig 2019, 15:16

Lo mes rapid actualment es la release actual de terminator amb els audios de selecta.
Encara que jo ja em conformo amb la ultima versio feta.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2548
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dc. 01 maig 2019, 17:28

xagasa ha escrit:
Lo mes rapid actualment es la release actual de terminator amb els audios de selecta.

De hecho estoy preparando una release con los audios y subs de selecta, eso si, usando el bluray japones, opening y ending sin creditos, pero hasta qe no la tenga toda completada no la pondre por aqui, eso si el tamaño de los capis es similar al de esta, ya que tiene la maxima calidad del bd japones.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3342
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 01 maig 2019, 20:14

Ok genial. :yeah:

Null
Usuari
Usuari

dv. 03 maig 2019, 19:58

Sento dir-te això però el Bluray de Selecta Visión només te de bó els audios i subs, el video es molt dolent, te problemes per un brillo extra i perque te una dents de serra i tot això fa que sigui molt menys nítid que el Bluray japonès, que es la millor font de video que hi ha fins ara.

No tenia ni idea ;(. La versió d'estats units es igual a la japonesa? Encara estic a temps de cambiar jeje y utilitzar nomes els audios y subs de selecta... Pero trigare molt mes es clar.

Yoluga
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 03 maig 2019, 20:35

dv. 03 maig 2019, 20:37

Gracias por el aporte, pero solo el cap 1 tiene subtitulos, el resto no tiene

izelyan
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 04 ago. 2016, 13:21

ds. 04 maig 2019, 13:20

terminator ha escrit:
xagasa ha escrit:

De hecho estoy preparando una release con los audios y subs de selecta, eso si, usando el bluray japones, opening y ending sin creditos, pero hasta qe no la tenga toda completada no la pondre por aqui, eso si el tamaño de los capis es similar al de esta, ya que tiene la maxima calidad del bd japones.

:juas: deseando que la saques ^^ :jiji:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot], Xoanero i 5 visitants