Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hasram
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

[MEGA] Neon Genesis Evangelion (remaster) | 1080p | EN/JP | multisub

dc. 08 maig 2019, 14:12

Imatge

No es un proyecto como tal, solo he cogido la versión de Unión Fansub del usuario bot254 y he sustituído el vídeo malo por el vídeo bueno del remasterizado de 2D4U, el resto lo he dejado intacto.

Descarga: https://mega.nz/#F!MKgmkYRY!-QI2j0RjyB6dw-BtFsdIsQ

Vídeo: 1440x1080 / AVC / MKV / 4:3 / 23.976 fps / 10 bits / Progressive
Audio: inglés, japonés (AAC 5.1)
Subtítulos: español, inglés, francés, italiano, portugués

Notas:
- Arreglada breve desincronización del episodio 3 con el audio inglés.
- El episodio 16 se ha dejado en 720p porque no existe versión 1080p (son reescalados todos).

Galería (click para ir)
Imatge
Hasram l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 08 maig 2019, 18:50, en total s’ha editat 1 vegada.

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [MEGA] Neon Genesis Evangelion (remaster) | 1080p | EN/JP | multisub

dc. 08 maig 2019, 17:54

Soc l'unic que al obrir el enllaç li redirigeix a la seva conta personal de mega?

Btw, ja vaig fer un remaster amb el audio en català, castellà i galego de evangelion, crec que hem fet servir la mateixa font XD

Hasram
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

dc. 08 maig 2019, 19:06

Hakyra ha escrit:
Soc l'unic que al obrir el enllaç li redirigeix a la seva conta personal de mega?

Btw, ja vaig fer un remaster amb el audio en català, castellà i galego de evangelion, crec que hem fet servir la mateixa font XD

Ja he arreglat l'enllaç, no l'havia copiat bé, perdó.

Respecte a la font de vídeo, he descarregat el primer i no és la mateixa, la meva és el remaster bo sense filtrar: https://diff.pics/UbFxNL9tWzTp/1
Però he fet una prova posant els teus audios/subs en el meu vídeo i tots sincronitzen bé, no s'ha de tocar res, només s'haurien de traspassar tots els audios/subs del teu vídeo al meu sense filtrar i es podria tenir un muntatge clavat (jo no tinc ganes per això, t'ho deixo a tú si vols xd)

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

dc. 08 maig 2019, 19:13

Hasram ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Ja he arreglat l'enllaç, no l'havia copiat bé, perdó.

Respecte a la font de vídeo, he descarregat el primer i no és la mateixa, la meva és el remaster bo sense filtrar: https://diff.pics/UbFxNL9tWzTp/1
Però he fet una prova posant els teus audios/subs en el meu vídeo i tots sincronitzen bé, no s'ha de tocar res, només s'haurien de traspassar tots els audios/subs del teu vídeo al meu sense filtrar i es podria tenir un muntatge clavat (jo no tinc ganes per això, t'ho deixo a tú si vols xd)

Es veritat, el teu release no te filtració, de fet prefereixo la versió sense filtres!

Podria fer-la... (segurament algú me la demana) però tal i com vaig encara no he acabat la meva release XD, o sigui que no se...

RolleR
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 18 feb. 2019, 22:06

dt. 14 maig 2019, 15:05

Ostres, tinc la versió de Hakyra y em sembla bonissima, però seria una passada sense filtrar

Hakyra
Arashinchu
Arashinchu

ds. 18 maig 2019, 22:48

RolleR ha escrit:
Ostres, tinc la versió de Hakyra y em sembla bonissima, però seria una passada sense filtrar

Acabo de fer una versió sense filtrar, Ja la tens disponible!! :3

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants