Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

kakihara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

Re: Recopilació a una unitat compartida de google drive

ds. 16 maig 2020, 19:56

Per cert, aprofito per preguntar:

Fa temps que busco Robot Carnival i "Memories" (els 3 migmetratges) en HD i en català. En sabeu alguna cosa? Segur que en Bilkoff les té per allà guardades :P

Robot Carnival la tinc en dvdrip en castellà amb qualitat ben pobra i Memories només tinc el 1er curt (Magnetic Rose) en HD, els altres 2 en baixa qualitat.

cpike2
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 08 oct. 2016, 13:55

dg. 17 maig 2020, 00:58

Quina bona inciativa.
Molt interesant el tema dels comptes educatius del google drive.
A part de les que has dit:

Coneixes més? Em podries pasar més info si tens? Quant solen durar aquests comptes "piratilles" ?

M'he creat una altra unitat amb la primera web. Hi ha manera de copiar tot el contigut del grup a aquesta nova que he creat?

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 810
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana

dg. 17 maig 2020, 09:51

cpike2 ha escrit:
Coneixes més? Em podries pasar més info si tens? Quant solen durar aquests comptes "piratilles" ?

De vegades surten més, però ara no en conec cap altra que funcioni. De moment duren "per sempre".
cpike2 ha escrit:
Hi ha manera de copiar tot el contigut del grup a aquesta nova que he creat?

Amb rclone o AirExplorer es pot fer fàcilment. Recorda que hi ha un límit de 750gb de pujada diaris

togohi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 17 maig 2020, 10:20

dg. 17 maig 2020, 10:48

Molt bona feina!! Gràcies.
Si algú puges els capítols de les fabuloses tortugues ninja seria l'home més feliç del món.

kakihara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

dg. 17 maig 2020, 11:04

Me n'oblidava:

A part de Robot Carnival i Memories en HD, fa temps que busco "Històries del guardià de la Cripta". Potser és la sèrie d'animació més desitjada per mi, i més defícil de trobar...

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dg. 17 maig 2020, 17:16

Fa anys a dailymotion hi havia 4 episodis en català de "Contes del guardià de la cripta" però aquells enllaços estan caiguts i ningú més els ha compartit (jo no vaig arribar a temps), estic segur que algú se'ls va descarregar en el seu moment i els deu tenir, a més sembla que aquells 4 episodis eren d'una altra persona així que en algún moment es van compartir però el material ha "desaparegut" (fins que es demostri el contrari)

Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

dc. 20 maig 2020, 21:42

Jo he aprofitat la unitat compartida i la utilitzo amb una raspberry pi 3b+ que tinc configurada amb XMBC, us poso els passos per si us interessa.

Partint de la base que tingueu el XBMC en una Raspberry o Kodi al ordinador (ès el mateix).

1. Entrem a Kodi/XBMC i anem a addons, i sel•leccionem "instalar desde repositorio"
2. Busquem el repositori de "Kodi/XBMC addon repository", anem a "complementos de video" i busquem l'addon de "Google Drive" i l'instalem.
3. Tornem a la secció de addons general i llançem el del drive i ens demanará que autentifiquem l'accés al compte, podem fer-ho escanejant el QR o entrant a la pagina i posant el codi.

A partir d'aquí, ja tenim accés a la unitat i la podem veure fácilment a la TV a través de raspberry pi, d'un ordinador conectat amb HDMI o si teniu una televisió que pugui instal•lar Kodi com a aplicació (no se si existeix)

Molta sort!

Theio17
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 21 maig 2020, 14:41

dj. 21 maig 2020, 14:45

Bones! Primer de tot mil gracies pel drive! Però tinc un dubte, no hi ha manera d'obrir alguns fitxers com per exemple El viatge de Chihiro, Mi vecino Totoro, Tintin o Mascotas 2 etc... És problema meu o li passa a més gent?

De nou moltes gracies per anar pujant totes aquestes series i animes!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants