Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1313
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 29 ago. 2008, 16:09

Ai sí, gràcies pel capítol... No me n'havia adonat de la pujada ^^u
:adeu:
Imatge

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 310
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

dl. 01 set. 2008, 19:19

hola que tal bueno no mes dir k ya tinc l'audio y tinc k sincronitzarlo y pel que fa a els capitols elss anire pujan he estat temps sense pujar res perque he estat de vacanses y ara que tinc temps avans de començar els estudis altre vegada doncs intentare pujar la resta de capitols em donare tota la presa k pugui

no ho vaig sir mhopheus merci per la info de la peli en catala sino fos per tu ara perfi podre puja la meva release de la peli en catala

dew

PD: espero que agueu pasat bones vacances tots
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!

globort

curiositat

dj. 11 set. 2008, 17:03

Jo tinc cintes de video VHS de les aventures d'en tintin i, en l'audio, en tintin està doblat per una altra persona (més adulta). Tinc curiositat per saber què és el que ha succeït, si algú ho sap, amb aquell doblatge, és a dir, suposo que aquest doblatge (el del vostre ripeig) és més recent i no se per quin motiu l'han canviat. El cas és que a mi m'agradava molt més l'altre doblatge (que consti que no m'estic queixant, només preguntant) perquè el tintin tenia un aspecte molt més madur, més reflexiu, i no de jovenet com en el nou i, encara que sembli una tonteria, la veu és fonamental en la concepció d'un personatge.

gràcies, esperaré la resposta dels savis

Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dj. 11 set. 2008, 19:58

Sí, sé perfectament a què et refereixes perquè jo també tinc aquestes cintes, que abans de La Vanguardia les regalaven amb el Nou Diari i eren de color groc per fora. Estic d'acord amb tu, els actors que tenia Tintin al primer doblatge semblava que estiguessin pensats només per aquells personatges i és curiós que, com passa amb Los Simpson, poques vegades més els he sentit en altres repartiments. El que feia de capità Haddock tenia una veu de mala llet impressionant, el van clavar. Fixa't que són tan poc coneguts que la majoria no sé ni com es diuen.
Jo l'únic que sé és que el redoblatge el van fer a l'hora d'emetre les pel·lis per televisió dividides en dos capítols, però si em preguntes per què van canviar els actors, ni idea.
Com tu dius, el nou doblatge no està gens malament, però es distancia de l'essència que va tenir el primer, sí que és veritat. Tot i això, Tintin ha arribat a passar per tres doblatges diferents: observa que la veu del capità Haddock a El cranc de les pinces d'or o a Tintin i els pícaros és diferent que la de Les joies de la Castafiore o Vol 714 a Sydney. A això sí que hi tinc una explicació, i és que aquests dos últims títols els van oferir en una tongada posterior (les pel·lis no les llençaven al mateix ordre que els còmics).

PD: Tant com savi encara no ^^u .

Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dj. 11 set. 2008, 21:00

A partir del dia 15 de setembre al K3 tornen a fer les aventures de Tintin a les 12:10, o sigui que si faltes algun àudio sempre es podria capturar si fessin el capitol corresponent.

I jo també tinc els VHS de Tintin amb les capses de colr verd i groc, quan era m´ñes petit era de les sèries que semper mirava, un mite per mi. :profident:
Imatge

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

Re: curiositat

dv. 17 oct. 2008, 23:46

globort ha escrit:
Jo tinc cintes de video VHS de les aventures d'en tintin i, en l'audio, en tintin està doblat per una altra persona (més adulta). Tinc curiositat per saber què és el que ha succeït, si algú ho sap, amb aquell doblatge, és a dir, suposo que aquest doblatge (el del vostre ripeig) és més recent i no se per quin motiu l'han canviat. El cas és que a mi m'agradava molt més l'altre doblatge (que consti que no m'estic queixant, només preguntant) perquè el tintin tenia un aspecte molt més madur, més reflexiu, i no de jovenet com en el nou i, encara que sembli una tonteria, la veu és fonamental en la concepció d'un personatge.

gràcies, esperaré la resposta dels savis

yo tambe tinc vhs dtintin d'aquelles de la vanguardia de color verd i no se jo desdepetit que sempre he escoltat la mateixa veu no se de cuan sera les vhs que teniu vosaltres pero yo tic 20 anys i les que tinc son de la vanguardia no recordo cuan varen sortir pero se que va ser en els anys 90 es a dir entre el 90 i el 99
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

Re: (DD)Les Aventures de Tintin DVDRip by evil_gio(COMPLETAD

dl. 10 ago. 2009, 18:18

evilgio88 ha escrit:
                LES AVENTURES DE TINTIN

Imatge

Característiques de la release

Idioma: Catalá
      Qualitat: DVDRip
      Contenedor: AVI
      Codec Video: Xvid
      Codec Audio: MP3
      Tamany per captol:400MB (exepte Tintin a America i Tintin L'Estel Misterios que ocupen uns 300 M)
      Duracio:40 minuts (exepte Tintin a America i Tintin L'Estel Misterios 20 i 21 minuts respectivament)
      Tamany Pel.licula: 1GB
      Duració: 1h 15 minuts

CAPITOLS

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge [url=http://www.megaupload.com/es/?d=DSWFS2GY]Imatge

[/url] Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge [url=http://www.megaupload.com/?d=M9MFIIVA]Imatge

[/url]
              Imatge Imatge Imatge
      LA PEL.LICULA

Imatge

PART 1
      PART 2
      PART 3

La pel.licula esta partida amb el winrar simplement es baixent totes les parts, es descomprimeix i llestus.
      Al final vaig baixar la pel.licula del forum de tots rucs i l'he remasteritzat una miqueta ara s'escolta mijor, el video es meu pero l'audio l'he agafat d'alla.

Captures

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

Captures Pel.licula

Imatge Imatge Imatge

evilgio88 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 10 ago. 2009, 21:45, en total s’ha editat 2 vegades.

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 18:19

La pel.licula esta partida amb el winrar simplement es baixent totes les parts, es descomprimeix i llestus.
Al final vaig baixar la pel.licula del forum de tots rucs i l'he remasteritzat una miqueta ara s'escolta mijor, el video es meu pero l'audio l'he agafat d'alla.
evilgio88 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 10 ago. 2009, 19:42, en total s’ha editat 1 vegada.

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 19:37

per si algu no es dona compte o algo omes dir que els links dels capitols son les caratules

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1313
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 19:40

Fenomenal!!! Moltes gràcies per acabar la distribució d'aquesta gran sèrie :botar2:

El teu esforç es mereix un premi :campio:

:adeu::excl:
Imatge

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 21:07

.:MorPheuS:. ha escrit:

El teu esforç es mereix un premi :campio

gracies

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 21:15

per cert alguns de vosaltres heu dit que habans hi habia un altre doblatge
dons jo no el recordo
pero sime donat conte d'una cosa i esque el doblatge de la peli que es diferent la veu den Tintin la posa el gran mestre Joan Pera.

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dl. 10 ago. 2009, 21:39

moltes gracies cap a la saca sen van a10 :yeah:

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dt. 11 ago. 2009, 00:29

xaiman ha escrit:
moltes gracies cap a la saca sen van a10 :yeah:

de res home

Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

dc. 12 ago. 2009, 00:01

Kaku ha escrit:
A partir del dia 15 de setembre al K3 tornen a fer les aventures de Tintin a les 12:10, o sigui que si faltes algun àudio sempre es podria capturar si fessin el capitol corresponent.

I jo també tinc els VHS de Tintin amb les capses de colr verd i groc, quan era m´ñes petit era de les sèries que semper mirava, un mite per mi. :profident:

El mateix dic, en Tintin es l'ídol!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant