Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

[DD] ReBoot en català

dv. 13 juny 2008, 01:18

ReBoot
EN CATALÀ

viewtopic.php?f=12&t=14209&start=315#p343345

TEMPORADA 1 (1994)
Episodi 01 - L'esquerda
Episodi 02 - Cursa contra el rellotge
Episodi 03 - El ràpid i el menjar
Episodi 04 - El virus Medusa
Episodi 05 - La baralla
Episodi 06 - A la panxa de la bèstia
Episodi 07 - El binomi escarlata
Episodi 08 - Enzo el llest
Episodi 09 - Mags, guerrers, i un consell del nostre patrocinador
Episodi 10 - El gran robatori del cervell
Episodi 11 - Per molts anys
Episodi 12 - Crisi d'identitat, 1ª part
Episodi 13 - Crisi d'identitat, 2ª part

TEMPORADA 2 (1995)
Episodi 14 - Infecció
Episodi 15 - El mestre de codis
Episodi 16 - Quan xoquen dos jocs
Episodi 17 - Bad Bob
Episodi 18 - Finestres pintades
Episodi 19 - AndrAIa
Episodi 20 - El monstre de nuls
Episodi 21 - Gigabyte
Episodi 22 - No et fïis de ningú
Episodi 23 - Guerres de la web

TEMPORADA 3 (1997)
Episodi 24 - Per solucionar i defensar
Episodi 25 - Entre l'ós rentador i el mur
Episodi 26 - Mur de foc
Episodi 27 - Joc finalitzat
Episodi 28 - Icones
Episodi 29 - Allà on cap follet mai no ha arribat
Episodi 30 - El número 7
Episodi 31 - L'episodi sense nom
Episodi 32 - El retorn del binomi sanguinari
Episodi 33 - Els límits del més enllà
Episodi 34 - Genets de la tempesta
Episodi 35 - Els paranys de la Mouse
Episodi 36 - Megaframe
Episodi 37 - Confrontació
Episodi 38 - Daltabaix del sistema
Episodi 39 - Fi del programa

Idioma: Català
Format de video: MP4
Tamany/episodi: 250 MB aprox.
Durada/episodi: 22 min. aprox.

TEMPORADA 4 (2001) - Episodis subtitulats en català (no emesos a Catalunya)
Episodi 40 - La Daemon envaeix
Episodi 41 - Nodes creuats
Episodi 42 - L'amor què hi té a veure?
Episodi 43 - El sacrifici
Episodi 44 - Els meus dos Bobs
Episodi 45 - La vida és desllorigadora...
Episodi 46 - El nul de la núvia
Episodi 47 - Tigre i virus
Episodis 48-52 cancel·lats.

Idioma: Anglès
Subtítols: Català
Format de video: MP4
Tamany/episodi: 250 MB aprox.
Durada/episodi: 22 min. aprox.

LA SÈRIE

ReBoot és una sèrie d'animació d'acció i aventures, creada l'any 1994 al Canadà. És un referent mundial, per ser la primera sèrie animada exclusivament per ordinador.

Va ser produida per la companyia canadenca Mainframe Entertainment Inc. (actualment Rainmaker), amb Gavin Blair i Ian Pearson com a creadors principals. La sèrie consta de quatre temporades, fetes entre els anys 1994 i 2001, amb un total de 47 episodis de 22 minuts de durada. Estava prevista una continuació, que va quedar cancel·lada per motius econòmics, però actualment la companyia està desenvolupant una nova versió de ReBoot, amb un nou estil d'animació i uns altres personatges.

A banda de la sèrie de televisió, la marca ReBoot ha brindat diversos articles de merchandising, entre d'altres una col·lecció de figures dels personatges i un videojoc per a PlayStation.

PRESENTACIÓ

ReBoot tracta sobre la vida dins dels ordinadors. Si, vida. Nosaltres, que som usuaris, no ens n'adonem, però a l'interior del nostre ordinador s'hi troba un sistema on hi conviuen tot de personatges (binomis, virus, guardians, follets...) que interactuen com en una gran ciutat de negocis. ReBoot ens explica la història d'un sistema en concret, anomenat Mainframe (El Sistema Principal).

Aqui hi viu en Bob, un guardià de color blau que protegeix la ciutat dels constants perills. Ha de fer front a en Megabyte i la Hexadecimal, dos virus que sempre tenen plans malignes, i per a combatre'ls en Bob té l'ajuda dels seus amics: la Dot (la comandant del sistema), l'Enzo (el germà petit de la Dot), i en Phong (el savi de l'oficina principal) entre d'altres.

De'n tant en tant, el guardià també s'ha d'encarregar de guanyar jocs que introdueix l'usuari (és a dir nosaltres, des de fora de l'ordinador). Al carregar un joc, dins del seu món apareix un cub gegantí de color violeta que engoleix part del sistema, i a dins s'hi inicia l'escenari del joc. El guardià està obligat a derrotar sempre a l'usuari, doncs si aquest guanya el joc, tot el sector de la ciutat queda destruit i els seus habitants esborrats. Però en Bob sempre se les empesca d'alguna manera per vencer a l'usuari.

Dins del joc, es pot fer el ReBoot, que consisteix en fer doble-clic a la icona personal, tot dient la paraula màgica. Fer ReBoot proporciona indumentària adeqüada, coneixements i eines útils pel joc.

PERSONATGES

- Bob: És un guardià (el nº452), responsable de la defensa del Sistema Principal. Prové del Súper Ordinador, el sistema més gran de tota la xarxa.
- Dot Matriu: És la commandant del Sistema Principal, i la millor amiga d'en Bob. També és propietaria de "Dot's Dinner", una cafeteria molt popular.
- Enzo Matriu: És el germà petit de la Dot, i admira profundament a en Bob, a qui sempre intenta ajudar.
- Phong: És el responsable de l'oficina principal de la ciutat. Sovint tots l'hi demanen consells, ja que és bastant savi.
- Frisket: És un gos vermell, gran, fort, i intel·ligent, que sovint acompanya a l'Enzo.
- Megabyte: És un virus, i les seves aspiracions son dominar el Sistema Principal i obrir un portal al Súper Ordinador per infectar-lo.
- Hexadecimal: És un virus, coneguda per les seves màscares. És més poderosa que en Megabyte, però no tant virulenta.
- Hack i Slash: Són dos robots, sequaços d'en Megabyte. Són de color vermell i blau respectivament.
- Scuzzy: És la mascota de l'Hexadecimal.
- Mouse: És una hacker. Inicialment és una mercenaria que treballa per a guardians o virus, però des de que s'instala a Mainframe decideix vetllar desinteressadament per la protecció de la ciutat.
- AndrAIa: És un follet de joc, que apareix per primer cop a la segona temporada. Ella i l'Enzo es fan molt amics després de coneixe's, i es converteixen en inseparables. Té l'aspecte d'una sirena de cabells blaus.
- Capità Condensador (Capacitador): i conegut vulgarment com el binomi sanguinari o escarlata, és un pirata que, al capdavant de la seva tripulació, viatja per la xarxa a bord del Saucy Mare en busca de riqueses.
- Turbo: Líder dels guardians de la xarxa. Viu al Súper Ordinador.
- Ray Tracer: Conegut també com el surfista de la web, és un follet de tipus "motor de recerca" que apareix a la tercera temporada.
- Mike el televisor : Personatge còmic en forma de televisor, obsessionat pels anuncis i les entrevistes (sempre, inoportunes).
- Cyrus: Binomi conegut principalment per ser un espia de'n Megabyte.

Nota: Els binomis componen la major part de la població. Son individus petits, i poden tenir la forma de 0 o de 1. A la sèrie, hi ha moltes referències al sistema de numeració binari (0 i 1).

IMATGES

Imatge...Dot i Bob
Imatge...Megabyte
Imatge...Enzo
Imatge...Phong i AndrAIa
Imatge...Enzo, Frisket i AndrAIa
Imatge...Hexadecimal
Imatge...Mouse
Imatge...Capacitador
Imatge...Hack, Mike la TV i Slash

REBOOT EN CATALÀ

Va veure la llum al Club Súper 3 el diumenge 9 de juny de 1996 a les 11:15 del matí, ocupant l'espai que deixaven els dibuixos del Capità Planeta. Des d'aleshores, i fins al 2001, es va programar la seva emissió a la televisió pública catalana fins a 7 ocasions, tant en franja matinal com de tarda. Es va emetre sobretot durant els anys 1999 i 2000, l'època de màxima difusió de la sèrie impulsada amb l'estrena de la seva tercera temporada (la millor, segons tota la crítica). La quarta temporada no es va arribar a emetre mai en català.

D'altra banda, la cadena valenciana Canal Nou també la va emetre en català, i altres autonòmiques estatals ho van fer en castellà durant els anys successius. Canal+ va ser la primera en emetrela a tot l'estat (estrenada en castellà el 15 d'abril de 1995), mentre que la posterior arribada al Club Súper 3 (Canal 33) suposava la primera emissió de ReBoot en un canal en obert.

El doblatge al català va anar a càrrec de Televisió de Catalunya, i els actors identificats que hi posen veu són els següents:

Bob: Jordi Hurtado
Bob (3a temp.): Òscar Muñoz
Dot: Glòria González
Enzo: Marta Covas
Phong: Emili Freixas
Megabyte: Enric Serra
Hexadecimal: Mar Sánchez
Hack: David Corsellas
Slash: Albert Socías
Mike la TV: Albert Socías
Cècil: Jaume Villanueva
Mouse: Anna Orra
AndrAIa: Ana Maria Camps
Matriu: Oriol de Balle
Capità capacitador (Ep.7): Gal Soler
Capità capacitador (3a temp.):
Ray Tracer: Albert Socías
Turbo:

Imatge

Click & Load
Imatge

Per descarregar obrir el Click & Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
egarenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 16 ago. 2016, 01:12, en total s’ha editat 259 vegades.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

dv. 13 juny 2008, 01:27

Primer episodi disponible! (descarregar, a dalt)
egarenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 11 jul. 2008, 00:49, en total s’ha editat 8 vegades.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1300
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 13 juny 2008, 11:17

Ostres, doncs gràcies per pujar aquesta sèrie. Em porta força records. Em sembla que quan vaig veure aquesta sèrie vaig decidir que seria informàtic :lol: :lol: :lol:
:adeu:
Imatge

Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

Ostres!

dv. 13 juny 2008, 20:45

Quina grata sorpresa, una altra sèrie que semblava que mai tindríem, directament en DD. Good Job!

Una pregunta. Tens tots els capítols? Com que has pujat un de la segona temporada...

Nga dww!
^:angelno^

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

Re: Ostres!

dv. 13 juny 2008, 22:48

Vincent ha escrit:
Una pregunta. Tens tots els capítols? Com que has pujat un de la segona temporada...

De moment només tinc els episodis 18-22 i 24-39. Però el P@1 m'ha d'enviar material que ell té, on teòricament hi ha quasi tots els episodis que faltin de les temporades 1 i 2. La idea és penjar-los tots...
ReBoot!

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

ds. 14 juny 2008, 13:24

bona feina Enric! :yeah:

encara no t'ho he enviat perque correus estava tancat (no se si era per els camions)

total que cuan ha arrivat el meu pare a casa li ho he contat i m'ha dit que primer farem unes copies en CDs i despres que t'ho envie a contra reembols

perdona pero es que el meu pare es un malfiat :(

PD: cuan t'ho envie no fa falta que em gravis aquestos dvds amb molta cualitat i mels enviis, amb tindre les copies i aquets capitols per a descarregar em va be

PDD: ho sento molt et fare esperar un poc mes

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

ds. 14 juny 2008, 14:02

P@1 ha escrit:
PDD: ho sento molt et fare esperar un poc mes

no passa res home! :profident:

quan puguis m'ho envies ;) Tinc curiositat per saber, com ho passareu a CD's?
ReBoot!

domodark

ds. 14 juny 2008, 17:01

Demà al matí estarà per descarregar la versió en WMV que ocupa 233 Mb i té una gran qualitat de imatge :yeah:

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

ds. 14 juny 2008, 21:40

Segon episodi, ja disponible a Megaupload.

--->DESCARREGAR 2x06 "ANDRAIA": GRABACIÓ K3 (490 MB, MPEG2) // V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV) per Domodark
[hide=Resum (amagat)]L'Enzo s'avorreix molt perquè no té amics a la ciutat, i a més a més la Dot li prohibeix d'entrar als jocs tot sol. No en fa cas, i entra a un joc que resultarà ser un dels més dificils que hagin caigut mai al Sistema Principal. A dins del joc hi coneixerà una noia, follet del joc, que es farà amiga de l'Enzo i plegats intentaràn de guanyar la partida. // Un dels grans episodis de la sèrie.[/hide]
Imatge

Ben aviat, 2x07 "El Monstre de Nuls"
egarenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 16 juny 2008, 10:32, en total s’ha editat 1 vegada.
ReBoot!

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

ds. 14 juny 2008, 21:46

domodark ha escrit:
Demà al matí estarà per descarregar la versió en WMV que ocupa 233 Mb i té una gran qualitat de imatge :yeah:

Gràcies a tu podrem gaudir de ReBoot en menor tamany, i qualitat possiblement millor que la original del K3. Et mereixes un aplaudiment...

:picar1:
ReBoot!

Blynker

dg. 15 juny 2008, 01:03

Moltes gràcies per pujar-la tio! Jo la seguia de petit.. quins records jeje

Se que és molt demanar, pero tens algun gravat que hi hagi els openings sencers?

Estic baixant-me-la amb angles i diuen que es bastanta qualitat i miraria de fer un montatge...

Si el tens enviam un MP.

Gràcies!!

Vincent: Records al "jonàs" xDDDDDcom va tot!?

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

dg. 15 juny 2008, 01:27

Blynker ha escrit:
Se que és molt demanar, pero tens algun gravat que hi hagi els openings sencers?

Em sap greu però no. Sempre hi ha aquest marge d'error, de posar el REC quan comença.
ReBoot!

dj_hahn
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 29 maig 2008, 14:38

dg. 15 juny 2008, 03:23

:lol: Fa temps k l'estic buscan akesta serie pk kuan ere petit el seguie i per fi l'he trbat moltes gracies :jaja: :yeah:

domodark

dg. 15 juny 2008, 10:33

Primer episodi ja disponible

DESCARREGAR 2X05 ''FINESTRES PINTADES'': V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV)
Aquesta versió es possible gràcies a egarenc

Ben aviat estarà disponible el episodi 2x06 en aquest format

Blynker jo tinc els capítols en anglés que segurament seran els que tú t'estas baixant que tenen bona qualitat, amb aquest faig el muntatge i si que porten l'opening sencer però necesito l'audio en català i com no està sencer ho he tallat, tranquil que si aconseguieixo l'audio del opening en català sencer ho pujaré :yeah:

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

dg. 15 juny 2008, 10:47

domodark ha escrit:
DESCARREGAR 2X05 ''FINESTRES PINTADES'': V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV)
Aquesta versió es possible gràcies a egarenc

Ben aviat estarà disponible el episodi 2x06 en aquest format

:profident: (m'has plagiat l'entrada... jaja)

domodark ha escrit:
...porten l'opening sencer però necesito l'audio en català i com no està sencer ho he tallat, tranquil que si aconseguieixo l'audio del opening en català sencer ho pujaré :yeah:

Pos com no ho tingui el Pau... :ein: ningú més pot tenir els audios, tret de nosaltres dos i tvc.

---

Ara et poso l'enllaç a dalt
ReBoot!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: xagasa i 2 visitants