Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 489
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: [DD] ReBoot en català

dl. 15 ago. 2016, 12:28

M'oblidava. La primera veu del capità Capacitador és d'en Gal Soler, que també va fer de Senyor Popo, de Silvers Rayleigh a One Piece i de Usagi a Les Fabuloses Tortugues Ninja.
Falta la d'en Turbo. Si algú la reconeix d'una altre serie, que ho possi.

egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

dt. 16 ago. 2016, 01:05

Ostres, fantàstic!
Moltes gràcies Comte Urà, ara actualitzo la llista doncs.
Faltaria saber també la segona veu d'en Capacitador, que encara és més important ja que surt en 8 episodis, juntament amb el senyor Cristopher.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 788
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana
Contacta:

dc. 17 ago. 2016, 00:54

XenoVageta
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

ds. 15 abr. 2017, 19:36

Si algun dia torna a desapareixer el link digueu m'ho, jo els tincs tots descarregats i els podria tornar a pujar.

Daerun
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dl. 23 juny 2008, 14:05
Ubicació: Manresa

dl. 05 març 2018, 09:17

Hola Egarenc i Wachimiro, us fa res si comparteixo aquesta release a l'emule?
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1730
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dl. 05 març 2018, 17:07

Daerun ha escrit:
Hola Egarenc i Wachimiro, us fa res si comparteixo aquesta release a l'emule?

Jo no sóc l'autor de la sèrie ni del post, jo simplement la vaig repujar. Suposo que l'autor del post no tindrà cap problema, al cap i a la fi, com més es comparteixi millor.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Aka_kun
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 29 jul. 2010, 13:08
Ubicació: Córdoba
Contacta:

dl. 02 abr. 2018, 14:18

¡Ei, bon dia a tothom!

Ha passat molt de temps desde l'ultim cop que vaig visitar el forum i, pert tant, aquest fil. I es que tinc algunes novetats per compartir-hi amb vosaltres.

El passat dia 30 de Març es va estrenar a Netflix el "reboot" de Reboot, "Reboot: The Guardian Code", que com ja sabreu alguns de vosaltres Rainmaker ja portaba alguns anys de desenvolupament.

Doncs bé, navegant una mica per la xarxa he trobat una web de streaming amb els primers 10 episodis ja doblats a l'ESPANYOL (això sí, amb una qualitat una mica pésima). Però això no es tot, he estad mirant els crédits de la serie i, sabeu qui és el director de doblatge? Doncs ni més ni menys que en Marc Zanni, que quasi tots el coneixem per ser qui li dóna veu a en Son Goku de Bola de Drac, entre altres projectes. De fet, el propi Marc es qui se'n encarrega de posar-li véu a un dels personatges principals de la nova série (en D-Frag). Qui sap? Si voleu saber si aquesta série es doblarà al Català potser ell en sàpiga alguna cosa.

Ara parlem de la série en cuestiò. Us he de dir que si espereu trobar-hi alguna cosa semblant al Reboot original segurament us trobareu amb una decepció. Es una serie totalment diferent a l'original amb una historia nova, així que heu de descartar qualsevol continuitat amb el cliffhanger de la temproada 4 que mai es va emetre aquí.

Ara bé, aixó no vol dir que Rainmaker se n'hagi ovlidat completament dels seus fans. En la nova série podem trobar-hi algunes referéncies al original, com la existéncia d'un "ordinador central". Pero encara millor, com a villans i tornarem a trobar-hi a en Megabyte i a la Hexadecimal, un detall que s'agraeix. A més a més, precisament l'episodi 10 està dedicat als personatges de la série original (encara no l'he vist).

Doncs bé, si voleu puc intentar descàrregar aquests episodis i posar-los aquí. Pero com ja us he dit, estan en espanyol.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2921
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dt. 03 abr. 2018, 20:29

Caram quins records aquesta sèrie.

patata_voladora
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 oct. 2013, 16:34

dl. 04 juny 2018, 22:49

Bones! El link de JDownloader està caigut, em molaria moltíssim tenir la sèrie completa en català! Alguna persona molt altruista podria repenjar-lo? <3 :)

Daerun
Ishinchu
Ishinchu

dc. 06 juny 2018, 11:42

Descàrrega de Mega
Temporada 1 : https://mega.nz/#F!7oZCHCCY!28kZhK4pQZxxgju60bwRzw
Temporada 2: https://mega.nz/#F!agZz2KCD!wIo8sthK9jmC1zSvDOcw9g
Temporada 3: https://mega.nz/#F!f9J0QBxS!oIxKAYyRItGVrN2gGG-9Fg
Temporada 4 (VOSC): https://mega.nz/#F!ahBXDLbb!Eozjs4u2Yw15-ndI45k48A

També disponible per eMule, fixeu-vos en els títols en català. Si us veig procuro donar slot.
Imatge

patata_voladora
Usuari
Usuari

dj. 07 juny 2018, 20:05

Daerun, merci per la ràpida contestació. La temporada 4 sí que em surten els arxius a l'enllaç de Mega però a la 1, 2 i 3 no hi ha res. És possible??

M'he descarregat eMule (fot com 10 anys que no l'utilitzava, així que vaig verdíssima X'D). Busco els episodis en català però no em surten. Què hauria de cercar?

Merci :)

Daerun
Ishinchu
Ishinchu

dl. 11 juny 2018, 07:40

Ostres, tens raó, tenia les carpetes buides :P Solucionat.

Pels que ho vulgueu buscar a emule, només cal que cerqueu per "Reboot 1x01", "Reboot 1x02" i així successivament. Els spisodis en català tenen molt poques fonts. SOBRETOT, configureu la cerca perquè sigui GLOBAL i no LOCAL.
Imatge

patata_voladora
Usuari
Usuari

dt. 12 juny 2018, 22:48

Daerun i la resta de gent que heu penjat i recuperat els links......... Us heu guanyat el cel!!!!
Mil·lions de gràcies a tothom : )))))

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants