Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

Re: [MEGA] ReBoot en català

ds. 16 jul. 2016, 00:01

"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 310
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

ds. 16 jul. 2016, 00:02

Gràcies pel trenta-vuitè! Vinga vinga, que a això ja li queda poquet! :D i també :plora:

Uko
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 15 nov. 2010, 21:28
Ubicació: Barcelona

ds. 16 jul. 2016, 00:30

Ja s'acosta el final de la sèrie. M'ha encantat reviure episodi rere episodi, agraeixo molt el treball que heu realitzat. Mil gràcies.
He recorregut moltes terres i mars, mil palmeres i dues-centes valls, tot per arribar al continent més allunyat de tot aquest globus, el continent dels pintors.

Serpyd
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dt. 20 oct. 2009, 19:21

ds. 16 jul. 2016, 01:16

Som-hi a veure'l !!! A veure que tal !!!!

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

ds. 16 jul. 2016, 21:46

Bé, amics, això s'acaba...
D'aqui un moment us posaré l'últim episodi d'aquesta espectacular tercera temporada. És l'últim episodi de ReBoot que es va emetre al Club Super 3 (...per mi, el legitim final de la sèrie).

Ha estat una temporada molt intensa, ja ho heu vist. En Bob quedava atrapat a la web, l'Enzo i l'Andraia exiliats a l'altre punta de la xarxa, i la ciutat de Mainframe abocada a una guerra molt cruenta contra en Megabyte. Tot això a la vegada. Sens dubte, l'aparició del binomi sanguinari ha estat el punt d'inflexió per a tots plegats, fent que en Matriu i l'Andraia (ja crescuts) es retrobessin amb en Bob, i a la vegada trobessin el portal per tornar tots a Mainframe. Però un cop a casa i havent derrotat en Megabyte, l'únic que queda per salvar és una ciutat a punt de col·lapsar. De seguida ho veurem. Un remate genial per a una sèrie genial.

En fi, espero que hagueu disfrutat tant com jo aquestes setmanes. Ha estat un plaer haver fet tornar la sèrie 20 anys després, i animo a tothom a que els comentaris i dubtes sobre ReBoot segueixin mantenint viu aquest post. :yeah:

PD: Queda pendent la quarta temporada subtitulada, ho tinc present.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

dg. 17 jul. 2016, 00:00

ReBoot!

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 17 jul. 2016, 05:38

Gràcies pel trenta-novè i darrer capítol de ReBoot! Certament, jo també opino que podien haver deixat la sèrie tancada així, fa un temps vaig veure la següent temporada i la veritat... a veure si que hi ha alguna cosa pendent... però això es podria haver resolt d'alguna altra manera, per exemple amb la nova sèrie que volen fer de ReBoot.

OnizukaKintaro
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 05 ago. 2015, 00:03

dg. 17 jul. 2016, 10:16

No hi ha paraules per agraïr-te el que has fet. Després de tants anys per fi la serie completa y en molt bona cualitat. Moltíssimes gràcies

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 325
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

dg. 17 jul. 2016, 12:44

Moltes gràcies per compartir aquesta sèrie i tornar-la a reviure.
Jo crec que aquesta sèrie que ens ha ensenyat moltes coses, però una d'elles és que no instal·leu jocs en el sistema operatiu que llavors es satura l'ordinador xD. I és que la veritat des que vaig deixar d'instal·lar jocs fa molt temps, i fer servir la consola, l'ordinador sempre m'ha ant molt bé xD.
Creu amb les senyals!

Serpyd
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dt. 20 oct. 2009, 19:21

dg. 17 jul. 2016, 15:23

Bé, què dir ! Moltíssimes gràcies per donar-nos la possibilitat de poder gaudir d'aquesta maravellósa sèrie tan especial, que per a mi, em va marcar un abanç i un després en l'era de les sèrie i videojocs.
Una gran feina de recopilació i esforç no remunerat que t'has marcat.
-----------------
En quan els últims episodis, no se vosaltres, pero jo he vist un Bob molt desaparegut, sense fer servir tot el potencial en el que s'ha convertit. M'agradava més quan estava per la web amb el seu tratge. Molt més que ara fusionat amb en glitch. Penseu el mateix?
Serpyd l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 18 jul. 2016, 15:33, en total s’ha editat 1 vegada.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 18 jul. 2016, 00:19

Moltíssimes gràcies, pensava que mai la podria tornar a veure compelta en català. M'equivocava.

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1302
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Contacta:

dt. 19 jul. 2016, 16:25

Moltes gràcies per la sèrie!! He anat molts dies de cul a la feina i per això no deia ni mu, però val més tard que mai...
:adeu:
Imatge

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

dc. 20 jul. 2016, 12:56

Una cosa, algú pot identificar les veus dels actors de doblatge catalans?...

Només en tinc sis.

Bob: Jordi Hurtado
Dot: Glòria González
Enzo: Marta Covas
Phong:
Megabyte: Enric Serra
Hexadecimal:
Hack:
Slash: Albert Socías
Mike la TV:
Cècil: Jaume Villanueva
Mouse:
AndrAIa jove:
AndrAIa gran:
Matriu:
Capità capacitador:
ReBoot!

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 23 jul. 2016, 18:44

Bob (substitut 3a temporada): Òscar Muñoz
Hexadecimal: Mar Sanchez Gatell
Hack: David Corsellas
Mike la TV: Albert Socías
Matriu: Oriol de Balle
AndrAIa jove i gran: Ana Maria Camps

La d'en Phong encara se m'escapa i es molt coneguda. Les de la Mouse i el Capità Capacitador tampoc em surten tot i que la primera veu d'ell va ser la d'en Keroberos adult en català.

egarenc
Arashinchu
Arashinchu

ds. 23 jul. 2016, 22:01

Fantàstic!!
Els apunto al post d'inici. Ara només falta que algú que passi per aquí reconegui la veu d'en Phong, Mouse i Capacitador. I hi afegeixo les del surfista i en Turbo, per trobar, que son prou importants també.
Bona feina lupin, moltes gràcies :adeu:
ReBoot!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants