Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: [DD-MU]Astèrix i Obèlix: Animaciò [Dvdrip-Català][8/8]

dc. 24 feb. 2010, 17:11

brujo_toni ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Acabo de tornar a veure Astèrix i el cop de menhir i bonísima, com m'he rigut amb el Druida-boig que no parava de fer putades i de riure's dels seus amics, quin fart de riure que m'he fet. :lol: :lol: :lol:

Ara descarrego la de Amèrica, que recordo que la vaig tenir de petit en VHS. ^^

Si es que el cop de menhir i les set proves son per mi sense cap dubte les millors películes d'Asterix. "Sí sic un endeví... No, no soc un endeví" jejejeje

Després del cop del Menhir m'he tornat a posar la de la Sorpresa del Cèsar i no vegis com m'he rigut en aquella part on Astèrix i obèlix están entrant a la legió romana i es troben tots aquells guillats com el de: What he said? I com el tio que reclamava més calers per formar part de l'exèrcit i l'espanyolito és super graciós. Em molava molt perquè cada soldat anava a la seva bola, una part de la peli que no té desperdici :lol:

PD: El Sargent acava gairebé boig i s'acava retirant de l'exèrcit hehe :juas:
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dc. 24 feb. 2010, 22:01

Nightsirk ha escrit:
brujo_toni ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Acabo de tornar a veure Astèrix i el cop de menhir i bonísima, com m'he rigut amb el Druida-boig que no parava de fer putades i de riure's dels seus amics, quin fart de riure que m'he fet. :lol: :lol: :lol:

Ara descarrego la de Amèrica, que recordo que la vaig tenir de petit en VHS. ^^

Si es que el cop de menhir i les set proves son per mi sense cap dubte les millors películes d'Asterix. "Sí sic un endeví... No, no soc un endeví" jejejeje

Després del cop del Menhir m'he tornat a posar la de la Sorpresa del Cèsar i no vegis com m'he rigut en aquella part on Astèrix i obèlix están entrant a la legió romana i es troben tots aquells guillats com el de: What he said? I com el tio que reclamava més calers per formar part de l'exèrcit i l'espanyolito és super graciós. Em molava molt perquè cada soldat anava a la seva bola, una part de la peli que no té desperdici :lol:

PD: El Sargent acava gairebé boig i s'acava retirant de l'exèrcit hehe :juas:

Ostres si, el What he say? Que diu? What he say?, jajjajaja Era boníssim, jajajaja
Imatge

josee
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 12:53

dv. 15 oct. 2010, 20:40

Boníssima pujada
Jo de petit tenia les pelicules i sempre les veia; ara feia temps que les buscava.
Moltes gràcies :)

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

ds. 16 oct. 2010, 11:10

Sep, en Toni va fer una pujada excel·lent de les pelis i no costa res agrair-li la feina. :P
Imagino que no treurán més pelis però les que tenim fins ara ningún ens les treu, per tant, s'han de disfrutar a l máxim i de tant en quan tornar-les a veure està molt bé. :D
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

ds. 16 oct. 2010, 19:57

josee ha escrit:
Boníssima pujada
Jo de petit tenia les pelicules i sempre les veia; ara feia temps que les buscava.
Moltes gràcies :)

M'encanta que tant temps desprès d'haverles pujat, encara tinguin moviment. Estic content que us hagin agradat i es que com diu en Nightsirk, sempre les tornes a veure desprès de passat un temps, jo les he vist milers de vegades!!!
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 17 oct. 2010, 03:25

Jo, almenys 2 o 3 cops a l'any em poso sencera la de les 12 proves i la de la sorpresa del Cèsar.
Molts cops me les deixo de fons i altres vegades en miro trossos de les mateixes o de les altres.

S'ha de reconéixer que les 12 proves té forçes moments molt èpics, com quan están dintre l'hotel de funcionaris, quan L'Asterix els fot la bronca als fantasmes perquè està cansat de proves i vol dormir, o quan per exemple, l'Obelix fa la prova de tirar la llança i aquesta dona 3 o 4 vegades la volta al món...wonderful!!! :lol: :lol: :lol:
Imatge

kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

dj. 21 oct. 2010, 02:57

Són totes boníssimes i que estiguin en DD encara s'agraeix més :yeah:

MonikaIgnaz
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 18 abr. 2012, 17:50

dj. 19 abr. 2012, 17:22

Pots repujar en un altre servidor. Moltes gracies.

surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 374
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dv. 20 abr. 2012, 10:47

Seria possible una repujada o, encara millor, que es compartís via emule? M'encantaria poder disposar de les pelis d'Astèrix, i us estaria molt agraït. :adeu:

youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

dl. 07 maig 2012, 21:12

Hola, si no es molt demanar, a mi també m'agradaria aconseguir-les, així que si algú pot repujar-les via dd o emule, li ho agrairia molt. Gràcies.

xVxMANIACxVx
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 07 maig 2020, 00:18

dj. 07 maig 2020, 00:24

Hola, algú té les pelis dAstèrix en català? Els links aquests estàn més morts que morts i ja no sé on trobar les dues que em falten.
Atèrix i els vikings i la nova d'Astèrix El secret de la poció màgica.
La resta les tinc totes inclus varies en 1080p si algú les vol podria compartir-les.
Gràcies!
Salut!

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1836
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dj. 07 maig 2020, 02:57

xVxMANIACxVx ha escrit:
Hola, algú té les pelis dAstèrix en català? Els links aquests estàn més morts que morts i ja no sé on trobar les dues que em falten.
Atèrix i els vikings i la nova d'Astèrix El secret de la poció màgica.
La resta les tinc totes inclus varies en 1080p si algú les vol podria compartir-les.
Gràcies!
Salut!

viewtopic.php?f=12&t=21756
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants