Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Caliope09
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dl. 04 gen. 2010, 15:42
Ubicació: A casa d'en brujo_toni (per si algù no ho té clar)

Re: [DD-MU]Astèrix i Obèlix: Animaciò [Dvdrip-Català][7/8]

dt. 12 gen. 2010, 22:05

Nightsirk ha escrit:
Quina pua perquè me les vull baixar totes però si me les baixo les tindré que mirar i ara amb exámens, prefereixo no "viciarme" a Asterix que si en veig una no podré aturar-me :lol:

jejeje un altre d'examens... però tu no saps que va bé al menys una estoneta "despejar la mente?"
a mi em va bé per desviar-me una mica de tant llatí! a més estan super xules les pelis, jejeje.

Ànim ànim maridet, que ja només en queda una!
Caliope09
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dc. 13 gen. 2010, 07:17

Doncs sres y srs, aquí teníu la 8a i última peli d'animaciò en català d'Astèrix i Obèlix, anomenada, Astèrix i els Vikings. Aquí s'acaba la meva feina, ahora comença la vostra, que es descarregar les pelis i divertir-vos molt veient-les.

Espero que us hagi agrada aquest post!!!

Toni
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 13 gen. 2010, 07:28

brujo_toni ha escrit:
Doncs sres y srs, aquí teníu la 8a i última peli d'animaciò en català d'Astèrix i Obèlix, anomenada, Astèrix i els Vikings. Aquí s'acaba la meva feina, ahora comença la vostra, que es descarregar les pelis i divertir-vos molt veient-les.

Toni

Perfecte!!!!

Gracies Os...vull dir Toniiiiiiiiiii!!! xDDDDDDD

Spoiler: mostra
T'està agradant Avatar: L'últim mestre de l'Aire?
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dc. 13 gen. 2010, 20:51

Nightsirk ha escrit:
brujo_toni ha escrit:

Toni

Perfecte!!!!

Gracies Os...vull dir Toniiiiiiiiiii!!! xDDDDDDD

Spoiler: mostra
T'està agradant Avatar: L'últim mestre de l'Aire?

M'alegro molt que t'hagi agradat l'aport de les pelis de l'Astèrix.

La veritat es que encara no he començat a veure-la. Jo soc molt així i fins que no acabo de veure una sèrie, no començo un altre, jejeje.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD-MU]Astèrix i Obèlix: Animaciò [Dvdrip-Català][8/8]

dv. 15 gen. 2010, 03:33

No puc més, vaig a posar a baixar la primera peli :lol: :lol: :lol:

PD: EDITO: Al final m'he baixat les 3 primeres :bleh:
Imatge

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1324
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 15 gen. 2010, 17:48

Gràcies per completar la pujada d'aquestes pel·lícules... De petit només n'havia vist les 5 primeres perquè les altres em van agafar més grandet, així que m'ha fet molta gràcia tornar-les a tenir (aquest cop en format no VHS :lol:)

:adeu:
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dv. 15 gen. 2010, 19:41

.:MorPheuS:. ha escrit:
Gràcies per completar la pujada d'aquestes pel·lícules... De petit només n'havia vist les 5 primeres perquè les altres em van agafar més grandet, així que m'ha fet molta gràcia tornar-les a tenir (aquest cop en format no VHS :lol:)

jajaja, de res Morpheus, si que es veritat que les últimes ens han agafat grandets si. Pero bè, jo sens dubte vaig disfurtat molt i molt amb les primeres, sobretot amb Les 7 proves i el Cop de Menhir
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dv. 15 gen. 2010, 20:51

brujo_toni ha escrit:

jajaja, de res Morpheus, si que es veritat que les últimes ens han agafat grandets si. Pero bè, jo sens dubte vaig disfurtat molt i molt amb les primeres, sobretot amb Les 7 proves i el Cop de Menhir

La peli de les probes és bonisima, té un piló de gags, de sarcasme i sobretot no es fa gens llarga, és super entretinguda i realment penso que l'autor es va lluir molt durant gran part de la peli. Per mi, Astèrix i les 12 probes és un pepino!!! ^^
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dv. 15 gen. 2010, 21:13

Nightsirk ha escrit:
brujo_toni ha escrit:

La peli de les probes és bonisima, té un piló de gags, de sarcasme i sobretot no es fa gens llarga, és super entretinguda i realment penso que l'autor es va lluir molt durant gran part de la peli. Per mi, Astèrix i les 12 probes és un pepino!!! ^^

Doncs mira, ara que parlem de la peli de les 12 proves, a veure si algú em pot resoldre un dubte, hi ha una prova on s'han de ficar a la cova de la "bestia", just abans de la prova de l'edifici esbojerrat, la pregunta es, quina es la bestia? L'última calavara que surt? Mai m'ha quedat clar.
Imatge

Arkeofanes
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 27 des. 2009, 12:39
Ubicació: Sant Carles de la Ràpita (Tarragona)

dv. 15 gen. 2010, 21:47

Be, ara que ja hem acabat amb els exàmens anem a baixar les pelis que faltaven, que deu ni do....amb uns dies la de entrades que s'han produit per aquí,jajajaja. Avui canviarem els llibres de història de Roma i Protohistòria de la facultat per un altra lliçó molt més divertida i igualment interessant,Astèrix i Obelix, xDDDDDDD :lol:

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dv. 15 gen. 2010, 22:35

Arkeofanes ha escrit:
Be, ara que ja hem acabat amb els exàmens anem a baixar les pelis que faltaven, que deu ni do....amb uns dies la de entrades que s'han produit per aquí,jajajaja. Avui canviarem els llibres de història de Roma i Protohistòria de la facultat per un altra lliçó molt més divertida i igualment interessant,Astèrix i Obelix, xDDDDDDD :lol:

Bueno, podriem dir que veient les pelis, continues amb l'Imperi Romà, jajaja

AVE CAESAR, MORITURI TE SALUTANT!!!
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dv. 15 gen. 2010, 23:25

brujo_toni ha escrit:
Doncs mira, ara que parlem de la peli de les 12 proves, a veure si algú em pot resoldre un dubte, hi ha una prova on s'han de ficar a la cova de la "bestia", just abans de la prova de l'edifici esbojerrat, la pregunta es, quina es la bestia? L'última calavara que surt? Mai m'ha quedat clar.

Aquesta nit he vist la peli de Astèrix a la Bretanya amb el meu pare, tot un clàssic hehe, ens ha agradat molt :profident:

Li he comentat al meu pare el tema de la bèstia aquesta que comentaves, Toni, i m'ha dit que la sensació que li va donar a ell és més d'una por general pel fet d'entrar a la cova, que no pas perquè hi hagués d'existir un monstre tal i com els coneixem nosaltres (als monstres).

Em va encantar la cova perquè hi passa un metro i el primer cop que ho vaig veure amb una mica d'ús de raó, se'm va quedar una cara de LOL que era massa :lol: :lol: :lol:
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dv. 15 gen. 2010, 23:39

Nightsirk ha escrit:
brujo_toni ha escrit:

Aquesta nit he vist la peli de Astèrix a la Bretanya amb el meu pare, tot un clàssic hehe, ens ha agradat molt :profident:

Li he comentat al meu pare el tema de la bèstia aquesta que comentaves, Toni, i m'ha dit que la sensació que li va donar a ell és més d'una por general pel fet d'entrar a la cova, que no pas perquè hi hagués d'existir un monstre tal i com els coneixem nosaltres (als monstres).

Em va encantar la cova perquè hi passa un metro i el primer cop que ho vaig veure amb una mica d'ús de raó, se'm va quedar una cara de LOL que era massa :lol: :lol: :lol:

Dona-li les gràcies al teu pare, una molt bona resposta, jo no havia arribat a aquesta conclusiò.

Astèrix, els ocells volen baix...plourà!!!
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

ds. 16 gen. 2010, 00:08

brujo_toni ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
brujo_toni ha escrit:

Dona-li les gràcies al teu pare, una molt bona resposta, jo no havia arribat a aquesta conclusiò.

Astèrix, els ocells volen baix...plourà!!!

Ara està sobant, li comentaré demà ^^

PD: Descarregant Astèrix i la sorpresa del Cèsar.

PD2: He aconseguit 2 o 3 cançons de les pelis dAstèrix, si us porteu bé i les volguesiu, m'ho dieu i les penjo i Toni s'encarrega de posar-les al post inicial :D

PD3: Toni, portes els mateixos coments que jo, però sense l'últim 1 final xDDD
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

ds. 16 gen. 2010, 11:24

Nightsirk ha escrit:
Ara està sobant, li comentaré demà ^^

PD: Descarregant Astèrix i la sorpresa del Cèsar.

PD2: He aconseguit 2 o 3 cançons de les pelis dAstèrix, si us porteu bé i les volguesiu, m'ho dieu i les penjo i Toni s'encarrega de posar-les al post inicial :D

PD3: Toni, portes els mateixos coments que jo, però sense l'últim 1 final xDDD

Clar que les volem!!! I bueno, encara queda molt i molt per agafar els posts que tens tu, jajaja, pero be, com que aixo no es una carrera no m'importa, m'agrada molt aportar aquí a animelliure!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants