Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1679
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [DD][MU] Gat i Gos [COMPLETA]

dv. 05 ago. 2011, 17:17

Be ja esta la serie completa, tot i que encara no esta del tot be, l'episodi 1 el tinc que recapturar per que deu tenir algun problema en alguna part de l'episodi i el 29 i el 42 no tenen la intro del principi, per que els de tv3 no els han emes be, quan els tornin a fer haveure si estan be i els substitueixo.

Tambe per ed2k teniu la versio en DUAL d'en Petiso que es interessant tenir-la en DUAL llastima del sistema de distribucio, sino posaria la seva en lloc de la meva release :adeu:

Si heu trobat res anormal en algun episodi digueu-mo ara que encara els puc arreglar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 678
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dc. 24 ago. 2011, 08:55

wachimiro ha escrit:
Be ja esta la serie completa, tot i que encara no esta del tot be, l'episodi 1 el tinc que recapturar per que deu tenir algun problema en alguna part de l'episodi i el 29 i el 42 no tenen la intro del principi, per que els de tv3 no els han emes be, quan els tornin a fer haveure si estan be i els substitueixo.

Tambe per ed2k teniu la versio en DUAL d'en Petiso que es interessant tenir-la en DUAL llastima del sistema de distribucio, sino posaria la seva en lloc de la meva release :adeu:

Si heu trobat res anormal en algun episodi digueu-mo ara que encara els puc arreglar.

bfff mil gracies!!!!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dg. 10 juny 2012, 03:43

Repujat l'episodi 1 ara esta correcte, queda el 29 i el 42 que no tenen intro, pero com ja no fan la seire em sembla que es quedara eixis.

Edit: Serie repujada i ordenada amb el llistat d'en Lupin
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

Re: [DD][115] Gat i Gos [COMPLETA]

dg. 10 juny 2012, 20:04

souuu els millors *___*
enserioo merci!
El Blastilonic

MonikaIgnaz
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 18 abr. 2012, 17:50

dt. 12 juny 2012, 09:39

Moltes gràcies per la repujada wachimiro.

MonikaIgnaz
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 18 abr. 2012, 17:50

dt. 12 juny 2012, 11:16

Gat i Gos\GxT_i_GxS_-_04_(M_-_Ai_a_a).rar: Error de CRC en el fichero codificado GAT i GOS - 04 (Musculos - Ai gatet gatet).avi (¿contraseña incorrecta ?)

Wachimiro Em surt aquest error i posso la contrasenya correcta, em surt al extreureu al 50% aproximadament. Que li passa o que li pot passar?

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 12 juny 2012, 17:08

Una pregunta?
(Ho dic perquè estic buscant servidors per penjar sèries)
Aquest servidor per pujar archius, que tal va?
és a dir quants dies durent els archius sense que ningú els descarregui? etc..
El Blastilonic

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1777
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16

dt. 12 juny 2012, 20:00

he començat a baixar-la i tinc el mateix problema que MonikaIgnaz amb el capítol 4 mira si pots arreglar-lo wachimiro please!
i moltes gràcies per la sèrie :yeah:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 18 juny 2012, 06:23

MonikaIgnaz ha escrit:
Gat i Gos\GxT_i_GxS_-_04_(M_-_Ai_a_a).rar: Error de CRC en el fichero codificado GAT i GOS - 04 (Musculos - Ai gatet gatet).avi (¿contraseña incorrecta ?)

Wachimiro Em surt aquest error i posso la contrasenya correcta, em surt al extreureu al 50% aproximadament. Que li passa o que li pot passar?

Cert, ara l'estic repujant correctament, s'hauria comprimit malament.

Blastilonic ha escrit:
Una pregunta?
(Ho dic perquè estic buscant servidors per penjar sèries)
Aquest servidor per pujar archius, que tal va?
és a dir quants dies durent els archius sense que ningú els descarregui? etc..

Jo porto força temps descarregant arxius d'aquest hosting, ja que descarrego força musica asiatica, i la gran majoria de coses que pujen a aquest hosting estan accesibles, algunes no, pero si la gran majoria. Es servei tipus dropbox, pero a china, on els americans no fiquen les urpes, jo utilitzare aquest hosting a partir d'ara. Te un limit de 15 gb per compte (cada dia si vols et van regalant mes capacitat), pero si fas servir un email virtual, pots anar creant comptes sense problemes. En principi no se com anira el temps de durada dels arxius, pero m'imagino que no s'esborarra, pero esta per comprobar.

Edit: Ja esta repujat el 4, justament, m'acabo de descarregar un disc de musica y al descomprimir una pista m'ha saltat el mateix error, pero la resta s'ha descomprimit be, potser sels hi a corromput algun disc dur, a saber.

Edit: Em diuen per MP que el 24 40 i 62 no es descomprimeixen be, a principi de mes els pujo.

dvx92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 30 set. 2011, 14:48

dg. 24 juny 2012, 19:26

Moltes Grácies per la repujada wachimiro, una altre que sen va al disc dur :profident:

PD: em descarrego el programa del 115 per que amb mipony em dona error.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 25 juny 2012, 17:51

dvx92 ha escrit:
Moltes Grácies per la repujada wachimiro, una altre que sen va al disc dur :profident:

PD: em descarrego el programa del 115 per que amb mipony em dona error.

A mi m'ha passat igual, amb jdownloader a vegades baixa i a vegades no, pero amb el seu programa baixa sense parar.
Es pot posar en angles per casualitat?

dvx92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 30 set. 2011, 14:48

dl. 25 juny 2012, 21:44

No tinc ni idea, he intentat anar tocant pero no em surt res per cambiar l'idioma :profident:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dt. 26 juny 2012, 12:38

Bé, els he baixat tots i l'únic que hem falla en descomprimir és el capítol 62, l'he baixat 2 cops per si de cas però res.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 26 juny 2012, 20:59

Ok pel que entenc van tots menys el 62, em deien que el 20 i 42 tambe fallaven, pero si en suloku a pogut, suposo que funcionaran be. A principis de mes pujo el 62.

El programa no cal ficar-lo en angles, ja s'enten tal cual XD.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 28 juny 2012, 00:41

Los he vuelto a bajar los 3 (20, 42 y 62) por si acaso, y sólo falla el 62.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants