Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1801
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[MEGA] Espies de Veritat [T1-T2-T3-T4]

dg. 22 ago. 2010, 14:25

Espies de Veritat

Imatge

T'imagines que els teus veïns fossin espies?
Des d'avui, la Sam, la Clover i l'Alex els tenen i és que s'han traslladat en un pis que és just al damunt de les oficines dels Serveis Secrets d'espionatge. I, des de casa seva o des de qualsevol indret del món, les tres amigues combinaran els seus estudis a l'institut amb una activitat una mica arriscada... l'espionatge internacional!

Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 10 nov. 2010, 16:58, en total s’ha editat 12 vegades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

condedooku
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [10/130]

dl. 23 ago. 2010, 12:23

Moltes gracies :yeah: :profident:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [78/130]

dc. 01 set. 2010, 23:40

El meu germa petit em va dir ahir que faran espies de veritat un altre cop i he llegit un comentari d'una nena a la web del super 3 que deia que tornen a emetre la serie el dia 7 de setembre ho haura vist per la tele suposo, encara amb sort la podrem tenir sencera. :bleh:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 01 set. 2010, 23:48

wachimiro ha escrit:
El meu germa petit em va dir ahir que faran espies de veritat un altre cop i he llegit un comentari d'una nena a la web del super 3 que deia que tornen a emetre la serie el dia 7 de setembre ho haura vist per la tele suposo, encara amb sort la podrem tenir sencera. :bleh:

Triumfada máxima, Wachimiro.

Realment superes les espectatives de qualsevol. El nom dels epis i tot això o anirás posant progessivament, oi?

PD: De Espies de Veritat si que n'he vist molts, d'episodis, però no tots.

PD2: La temporada de la uni també la pujarás? :D
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 02 set. 2010, 00:34

Oi tan que la pujare, el nom dels episodis, no els posare al post principal, per que estan ordenats per orde al baixar l'arxiu ja esta amb el nom, e mirat la programacio a la web del super 3, i fan series com els barrufets i algunes que seria interessant capturar i penjar. Actualment estic capturant Teo, Doraemon, Lola i Virginia, El gat frankenstein (que no les podre acabar per que deixaran d'emeterles el dimarts) la sumare a la llista d'imcompletes que ja son varies :( , i amb aquestes ja estic una mica saturat i de Doraemon fins als coll*** que porto desde l'hivern amb aquesta serie i el que queda :plora: , ja el dimarts ja no sabre d'on treure el temps. Si algu te intencio de capturar algunes series estaria be el organitzar-nos per estalviar feina.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 02 set. 2010, 00:43

wachimiro ha escrit:
Oi tan que la pujare, el nom dels episodis, no els posare al post principal, per que estan ordenats per orde al baixar l'arxiu ja esta amb el nom, e mirat la programacio a la web del super 3, i fan series com els barrufets i algunes que seria interessant capturar i penjar. Actualment estic capturant Teo, Doraemon, Lola i Virginia, El gat frankenstein (que no les podre acabar per que deixaran d'emeterles el dimarts) la sumare a la llista d'imcompletes que ja son varies :( , i amb aquestes ja estic una mica saturat i de Doraemon fins als coll*** que porto desde l'hivern amb aquesta serie i el que queda :plora: , ja el dimarts ja no sabre d'on treure el temps. Si algu te intencio de capturar algunes series estaria be el organitzar-nos per estalviar feina.

Wachi, vas rebre el meu mp dels epis de dawson's?? Ara t'hauré de dir quins tinc aqui, a casa, perquè també en tinc uns quants.

T'ho miro i et dic algo, nen!!
Imatge

AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

dj. 02 set. 2010, 08:50

OOO Si que fas coses wachimiro!!!
Encara que estiguin incompletes podem gaudir d'alguns capítols gràcies a tu!! :yeah:
Moltes gràcies! :lol:
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 02 set. 2010, 10:12

AnimeWorldD95 ha escrit:
OOO Si que fas coses wachimiro!!!
Encara que estiguin incompletes podem gaudir d'alguns capítols gràcies a tu!! :yeah:
Moltes gràcies! :lol:

Tant en Wachi com l'Osky tenen posat el llistó molt alt en quant a pujar a sèries. :adeu:
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [126/130]

dt. 07 set. 2010, 17:36

DescarreganT!!!

Per cert, avui al super 3 han fet els dos primers episodis perquè els he vist un tros i els he reconegut.

PD: LA pel·lícula què tal està?
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 07 set. 2010, 17:43

Avui han fet el primer i el segon episodi, sembla que la primera emisio la faran per ordre, ja mel's conec els del super3. La pel·licula explica com es van coneixer i van començar a ser espies no l'he vist sencera, pero es deixa veure. :bleh:

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dt. 07 set. 2010, 17:46

wachimiro ha escrit:
Avui han fet el primer i el segon episodi, sembla que la primera emisio la faran per ordre, ja mel's conec els del super3. La pel·licula explica com es van coneixer i van començar a ser espies no l'he vist sencera, pero es deixa veure. :bleh:

DOncs me la posaré a baixar demà mateix. :lol:

PD: Hi ha algun crosrover (o com s'escrigui xD) més entre les espies i en Martin Mystery? Seria brutal!!!
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 07 set. 2010, 17:52

Nightsirk ha escrit:
PD: Hi ha algun crosrover (o com s'escrigui xD) més entre les espies i en Martin Mystery? Seria brutal!!!

Crec que nomes hi a un que es l'episodi 118 el del yeti.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dt. 07 set. 2010, 18:29

wachimiro ha escrit:
Nightsirk ha escrit:

Crec que nomes hi a un que es l'episodi 118 el del yeti.

Aquest l'he vist ja forçes vegades. No el trobo especialment gaire bo, però al sortir les espies i en Martin es fa graciosa, la situació.

Per cert, en aquest epi li han canviat la veu a en Martin i el dobla, diria, en Roger Pera (el que li va posar la veu a en Yusuke Urameshi).
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [127/130]

ds. 18 set. 2010, 01:29

Episodi 17 que faltava afegit: http://www.megaupload.com/?d=MD1WNC91

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [127/130]

ds. 18 set. 2010, 03:16

wachimiro ha escrit:
Episodi 17 que faltava afegit: http://www.megaupload.com/?d=MD1WNC91

Perfect5e, merci per l'epi, a la que torni a tenir temps sèrie que em baixo a FULL>!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants