Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [127/130]

ds. 18 set. 2010, 09:30

Una pregunta, tots els links que estan a sota de la pel·licula són part d'una peli dividide en varies parts, o són diferents pelis? :pregunta:
PD: Es que m'extranya molt que hi haguin tantes pelis o tants links. XD
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1798
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [127/130]

ds. 18 set. 2010, 14:19

Es una sola pel·licula, pero dividida en parts per que la puguin descarregar els que no son premium.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [128/130]

dl. 18 oct. 2010, 01:19

Pujat l'episodi 47, que li faltaven segons del final, ara esta correcte. Els 2 episodis que queden suposo que en 2 setmanes ja estaran, els posare els 2 de cop, eixis menys feina per tots. :adeu:

Episodi 47: http://www.megaupload.com/?d=4UQD1HW1
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 18 oct. 2010, 08:26

Moltes gràcies, Wachi. Quina gran feina estás fent amb aquesta sèrie. A la que torni a tenir temps, la baixo sencera. :yeah:
Imatge

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dj. 11 juny 2009, 12:53
Ubicació: davant de la pc!
Contacta:

dc. 03 nov. 2010, 19:12

moltes gracies per l'aport! asperan els 2 capitols k falten!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dc. 03 nov. 2010, 19:56

Jo també els estic esperant i he de reconèixer que tot i que encara em falten un munt d'epis per veure, a la tv me'ls vaig tragar gairebé tots. xD
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 10 nov. 2010, 16:53

Ahir van fer l'episodi que faltava, ara si que ja esta completa.

78- http://www.megaupload.com/?d=ENPSPFTD

92- http://www.megaupload.com/?d=8NURTJ8P

AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: [DD][MU] Espies de Veritat [COMPLETA]

dj. 11 nov. 2010, 21:13

o.O Merciiii!!!
Ara si k m'ho passaré beee !! XD :profident:
Imatge

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dv. 12 nov. 2010, 12:21

nomes son akest epis? a mi per la tv amb feia que eran mes episodis xD

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dv. 12 nov. 2010, 12:41

Per la tv els han repetit molts cops, per això sembla que sigui molts més, tot i això, en són uns quants, no ens podem queixar.
Imatge

panithadrum
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 22 feb. 2011, 20:38

dt. 22 feb. 2011, 20:53

Genial!!! Moltes gracies... l'he buscat sempre!!

jordimuresan
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 03:52

dv. 20 gen. 2012, 04:16

Missatge desesperat pel Wachimiro:
Hola company, la meva súplica és relaciona amb aquesta misèria que passa amb el megaupload.
Fa uns dies, havia descobert aquesta web i el teu post sobre la integral de les Espies de veritat en català.
Sóc un pare (nou)catalanoparlant de tres nenes i visc al nord de França, i ho faria tot per tenir sèries per les meves xiquetes en català. Amb les Espies en català van resultar felices, ja que feia uns dies que començaven a mirar la sèrie en francès. Cada cosa que li puc oferir en català justifica el que intento comentar-les, que la llengua del seu pare és una llengua “normal”, on “hi ha de tot”.
Ara que megaupload ha tancat, QUE HI FAIG? Encara que costi, estic dispost a pagar el que sigui per tenir aquesta sèrie, però no hi ha manera de comprar-la!
Si tens una mica de temps per a suggerir-me una solució, moltíssimes gràcies per contactar-me.
apocrif arroves google punt com
un pare cada cop més desil·lusionat

wachimiro
Moderadors
Moderadors

ds. 29 juny 2013, 06:43

Esperare haveure com acava aixo de MU si no te sol·lucio no quedara mes remei que l'emule. I com tindre que passar totes les series que tinc a l'emule i tinc 320k de pujada, fes-te una idea del que pots trigar a tenir un capitol.

Edit: Serie repujada.

Edit 2: Acabo de veure que tornen a emetre la serie, amb nova temporada, i es veu que van fer uns especials em sembla fa un parell de setmanes, però com ningú va avisar no els he pogut capturar. Quan tingui els episodis nous ja els pujaré, els especials, aviseu-me quan els facin i els capturaré també. La serie es repujara quan trobi una connexió on pugui fer-ho. Tot i que si algú la vol pujar per mi gran favor que em fa.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 02 jul. 2013, 23:02

wachimiro ha escrit:
Acabo de veure que tornen a emetre la serie, amb nova temporada, i es veu que van fer uns especials em sembla fa un parell de setmanes, però com ningú va avisar no els he pogut capturar. Quan tingui els episodis nous ja els pujaré, els especials, aviseu-me quan els facin i els capturaré també. La serie es repujara quan trobi una connexió on pugui fer-ho. Tot i que si algú la vol pujar per mi gran favor que em fa.

Llàstima això dels especials... a veure si els tornen a fer. Quan els van emetre? Potser encara hi són al tv3alacarta!

"La sisena temporada de la sèrie fou estrenada mundialment pel canal Super3, els primers dotze episodis foren emesos el 15 i 16 de juny de 2003"

Potser són aquests els especials que dius, si només van emetre els 12 primers suposo que ara que l'estan fent sencera un altre cop quan arribin a la sisena temporada els tornaran a fer.

en principi sense la 6a temporada son 130 episodis i la pel·licula, potser van fer la peli en varies parts? O potser van emetre els crossover de martin mysteri, però aquest en principi és l'episodi 118 d'espies de veritat... si algu ho sap a veure si ho pot esclarir.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][MF] Espies de Veritat [COMPLETA]

dt. 02 jul. 2013, 23:04

mirant el COSA: http://cosa.totsrucs.cat/index.php?day= ... actual=Yes pero segur que ho tornen a fer, però si ho fan en horari diferent al normal, si algú em pogués avisar s'agrairia.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants