Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1782
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] Espies de Veritat [COMPLETA]

ds. 09 ago. 2014, 21:36

En el apartado de mensaje privado cuando el receptor lee el mensaje, pasa directamente a mensajes leídos, y si mis mensaje aparecen ahí, no hace falta que responda que lo he leído por que ya indica que esta leído. Y si además de 3 MP me pones 3 mensajes en el post no crees que lo he leído?

Aparte de subir esta serie, tengo otras cosas que hacer que estar respondiendo diciendo que si que he leído mensajes, y por impaciente, hasta el mes que viene no pondré los links.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

heleeen
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 31 jul. 2014, 16:16

dg. 10 ago. 2014, 11:47

no es justo que porque alguien me haiga hackeado la cuenta,no lo vallas a subir hasta el mes que viene,pq yo he tenido q cambiar la contraseña y todo y saber cual era la q habia puesto el hacker,pq me habia cambiado la contraseña y todo, pq yo desde el dia q te dije los capitulos q eran no he escrito nada,pq se q en poner las series se tarda muxo y tienes otras cosas q hacer q estar todos los dias subiendo series

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dg. 10 ago. 2014, 13:32

heleeen ha escrit:
no es justo que porque alguien me haiga hackeado la cuenta,no lo vallas a subir hasta el mes que viene,pq yo he tenido q cambiar la contraseña y todo y saber cual era la q habia puesto el hacker,pq me habia cambiado la contraseña y todo, pq yo desde el dia q te dije los capitulos q eran no he escrito nada,pq se q en poner las series se tarda muxo y tienes otras cosas q hacer q estar todos los dias subiendo series

Heleeen no hace falta que te pongas asi, por cierto si alguien te ha hackeado la cuenta dilo al staff, más que nada para estar advertidos y pon una contraseña más segura con numeros y todo, asi dificultas la tarea de los "crackers".

Salut!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dg. 10 ago. 2014, 21:33

XDD deu meu com surten els nanos avui en dia. Els links han tornat a funcionar, tot i eixís els he pujat de nou, es a dir ara hi hauran molt episodis dues vegades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

heleeen
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 31 jul. 2014, 16:16

dl. 11 ago. 2014, 12:50

moltes gracies :yeah:
pro els capituls del 100 al 129 no estan complets

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 14 ago. 2014, 01:50

Ara tenen que funcionar :yeah: pel·lícula afegida.

fixu
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 22 oct. 2014, 23:32

dv. 02 gen. 2015, 13:24

Hola a tothom i gràcies als que fan possible aquesta pàgina.
M'he baixat els capítols de la sèrie i encara falten els capítols del 100 al 130.
De la temporada 4 falten els episodis del 100 al 104:
-Espies a l'espai.
-Espies al camp.
-Enxampades de veritat 1.
-Enxampades de veritat 2.
-Enxampades de veritat 3.
(He posat el títol dels capítols perquè la numeració dels capítols de l'enllaç no coincideix exactament amb la numeració de la viquipèdia: http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%27episodis_d%27Espies_de_veritat).
I també falta la temporada 5 sencera (105-130).

De totes formes, moltes gràcies per tota la feina que heu fet fins ara.

Si algú sap com aconseguir els capítols que falten ho podria comunicar al fòrum.

Moltes gràcies.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [MEGA] Espies de Veritat [T1-T2-T3-T4]

dl. 25 maig 2015, 19:15

Quins fitxers són els de la pel.licula?

Hechss
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 14 ago. 2016, 19:45

Re: [MEGA] Espies de Veritat [T1-T2-T3-T4]

dg. 14 ago. 2016, 20:05

Mil milions de gràcies, crec que has estat l'únic en prendre't la molèstia de gravar la sisena temporada! Ja ho saps, però ets un crack! :profident:

Vox
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 01 març 2019, 20:30

Re: [DD][MF] Espies de Veritat [COMPLETA]

dl. 04 març 2019, 22:15

suloku ha escrit:
Intentaré baixar els de tv3 a la carta a veure si no fan coses rares i els posen tots, així com a mínim hi haurà alguna cosa.
Directament de la tele no tinc forma de capturar-los :(

EDIT: sembla que els emeten en l'ordre que els dona la gana. De moment no estan al alacarta. També he vist la sèrie Espiez!, que té 2 temporades y está basada en aquesta o alguna cosa així

Estimat suloku et volea pedir un favor molt gran. Porto més de dos anys buscant una serie de la meva infancia. Fa temps vas dir que tenies uns esborranys o la serie completa. Sisplau si tens la serie completa et demano per favor que m'enviesis un link perque me la pugui descargar i aixì tenia-la per fi.

Per si decas aquí tinc el meu correu electrónic : yousefverks11@gmail.com.

Vox
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 01 març 2019, 20:30

dl. 04 març 2019, 22:16

wachimiro ha escrit:
XDD deu meu com surten els nanos avui en dia. Els links han tornat a funcionar, tot i eixís els he pujat de nou, es a dir ara hi hauran molt episodis dues vegades.

Estimat wachimiro et volea pedir un favor molt gran. Porto més de dos anys buscant una serie de la meva infancia. Fa temps vas dir que tenies uns esborranys o la serie completa. Sisplau si tens la serie completa et demano per favor que m'enviesis un link perque me la pugui descargar i aixì tenia-la per fi.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 05 març 2019, 03:31

Vox ha escrit:
Estimat wachimiro et volea pedir un favor molt gran. Porto més de dos anys buscant una serie de la meva infancia. Fa temps vas dir que tenies uns esborranys o la serie completa. Sisplau si tens la serie completa et demano per favor que m'enviesis un link perque me la pugui descargar i aixì tenia-la per fi.

Quina sèrie estas buscant? Hi ha un apartat al forum per peticions, si algú la té serà més fàcil trobarla al apartat peticions que no pas aquí. Si el que vols dir es que necessites la de espies de veritat. Els links d'aquest post funcionen. Utilitza jdownloader i llegeix a sota dels links l'apartat "tens problemes per descarregar"

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant