Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1684
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Futbol Galàctic [T1/T2/T3]

dv. 17 set. 2010, 22:04

FUTBOL GALÀCTIC
Imatge

Captures:
ImatgeImatgeImatge

Info Release
Video
ID : 0
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L3.1
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 2 frames
Codec ID : H264
Bit rate : 1 100 Kbps
Width : 720 pixels
Height : 404 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 25.000 fps
Resolution : 24 bits
Colorimetry : 4:2:0
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.151
Writing library : x264 core 1679458924Jul 27 2009

Audio
ID : 1
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Codec ID : 55
Codec ID/Hint : MP3
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 320 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 48.0 KHz
Resolution : 16 bits
Alignment : Aligned on interleaves
Interleave, duration : 40 ms (1.00 video frame)
Interleave, preload duration : 408 ms

Has sentit mai parlar del futbol galàctic?! Nenes, nens i criatures de tot l'univers s'enfronten per guanyar la competició més preuada de tota la galàxia: la Copa del Futbol Galàctic! Xuts espectaculars, estadis d'alta tecnologia, tàctiques còsmiques, rivals diabòlics... L'Acadèmia d'Aarch ja està oberta, i la Gent de Gel, a punt de sortir al camp a demostrar que són els millors de la galàxia!

Descarrega:

T1 + T2 + T3
Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 19 set. 2010, 16:46, en total s’ha editat 1 vegada.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3735
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: [DD][MU] Futbol Galàctic [COMPLETA]

dv. 17 set. 2010, 22:05

De les millors sèries de futból mai fetes que no siguin anime!!!

La primera temporada penso que li dona 3 patades a la segona. Si fan una tercera temporada aviam com els hi sortirà.

EN principi no la baixaré perquè ja la tinc però tinc que revisar-ho que no sigui que em falti algun episodi.
Imatge

Kiwolf
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 00:14

ds. 18 set. 2010, 14:35

Us agraeixo moltíssim tot el trebal que heu fet, de veritat, feia molt temps que la buscava.

Gràaaacies!!!

Kiwolf

mossman
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 19:31
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 19 set. 2010, 15:45

Podries posar el links?

Gracies per la serie.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2066
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dj. 16 ago. 2012, 09:56

Ho sento, però fa temps que el megaupload està caigut. Podeu tornar a repujar els enllaços :pregunta: Ho sinó expliqueu-me com ho he de fer amb el jDownloader

Edito: en el post de master hamsters teu (viewtopic.php?f=11&t=18752) m'ha funcionat però en aquest no em funciona, em pots dir com ho he de fer :pregunta:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 16 ago. 2012, 10:03

Adrià ha escrit:
Ho sento, però fa temps que el megaupload està caigut. Podeu tornar a repujar els enllaços :pregunta: Ho sinó expliqueu-me com ho he de fer amb el jDownloader

Edito: en el post de master hamsters teu (viewtopic.php?f=11&t=18752) m'ha funcionat però en aquest no em funciona, em pots dir com ho he de fer :pregunta:

Megaupload no funciona desde febrer. Hauràs de baixarla per emule desde totsrucs (no se si estarà també a la secció ed2k, a totsrucs sí que l'he vista).

De totes maneres si en wachimiro la vol repujar, jo me la baixaria també, que a l'emule no tira xD

pd: potser t'interessa saber que hi ha una 3a temporada, però no la van emetre en català fins on jo sé.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 16 ago. 2012, 13:06

Moltes gràcies suloku. Si ja la coneixo la totsrucs. Jo baixo pelis en català de allà. Wueno, ara ho miraré. Lo del megaupload ja ho sabia, només deia si podia repujar-la a Mediafire a algun d'aquests. Menys a rapidshare que va molt lent ...

Edito: per totsrucs l'he trobat però, hay gato muerto :excl: :excl: :excl: No hi ha ningú ...

La tercera temporada esta disponible en castella a TusSeries. Català no disponible.

També l'estic descarregant des de TusSeries en castella. Hi ha tres usuaris a cadascún mes o menys però va avançant. Si no tinc animex-series.com que també la té amb descarrega directa però no es veu tan bé.

Wachimiro si pots fes un DLC com vas fer al post de Masters Hamsters (viewtopic.php?f=11&t=18752)
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 16 ago. 2012, 22:07

El mes que be la pujare i la peli de la noia que saltava a traves del temps tambe que la tinc pendent.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 27 ago. 2012, 22:09

D'acord, t'espero al setembre per que la posis. Ara mateix la donen pel Súper3.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3735
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 ago. 2012, 00:04

Nois/es. Sabeu que ha sortit una 3º temporada, oi? Bé, nose si el super 3 l'acabarà passant finalment però la vaig poder veure per youtube i tot i he de dir que el nivell baixa una mica.

La 1º temporada la vaig trobar molt interessant i ja la 2º em va semblar una mica més fluixa. Doncs aquesta 3º tot i que s'han volgut reinventar trobo que la sèrie està baixant força el nivell. Personalment trobo que s'han estancat però bé, si l'acaben doblant doncs potser m'animaré a mirar-ne alguns epis per refrescar-la però ja us aviso que no m'ha convençut gens la 3º temporada i el final sembla obert a una 4º aixi que bé, ja veurem com acaba tot plegat.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 28 ago. 2012, 21:31

Si al final fan la tercera temporada pel super 3 aviseu-me que la capturare, i ja la pujare.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 29 ago. 2012, 20:56

Si ho sabies la tercera hi és en castellà a TusSeries anomenada Glalactik Football amb molt bona calitat. No van traduir el títol al castellà i el van deixar a Galactik Football però fa temps que la tercera està a TusSeries.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 02 set. 2012, 18:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dg. 02 set. 2012, 06:46

Serie repujada, si fan la tercera temporada aviseu-me per mp que la capturare.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

Re: [DD][YD] Futbol Galàctic [T1/T2]

dg. 02 set. 2012, 18:22

Moltíssimes gràcies, per fi la podré veure. T'anire avisant per mp cada capitol que fagin. Però una cosa quan fagis la tercera (si la doblen en català) l'afegiràs al dlc o què. Igualment, ja tindre la 1a i 2a temporada. Detectarà que ja l'he descarregat o li he de dir que no descarregui els 56 arxius :pregunta:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][YD] Futbol Galàctic [T1/T2]

dg. 02 set. 2012, 20:10

Si fan la tercera l'afegire al dlc, nomes tindras que esborrar els episodis que ja tinguis abans de descarregar-ho. Pero encara no se sap si faran la tercera, ja es veura.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants