Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2066
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [DD][YD] Futbol Galàctic [T1/T2]

dl. 03 set. 2012, 09:32

Episodi 1 temporada 1 danyat. Pots repujar-lo siusplau. M'aniria més bé que el posessis a mediafire o a algun altre servidor, perquè sinó li he de dir de només descarregar un arxiu, o sigui, l'episodi 1.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1684
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dl. 03 set. 2012, 20:23

Si a algu mes li falla l'episodi 1 ja el repujare
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 03 set. 2012, 20:44

D'acord, com que només sem talla en el resum del següent episodi da igual, però quan fagin la tercera (si la fan) repujal també, d'acord :yeah:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 04 set. 2012, 09:37

A mí em fallen el 1, 10, 30 i 42 amb error de CRC.

Els tornaré a baixar, però no crec que canvii res. Adrià, a tu els altres et fallen?

pd: si fas servir jdownloader pots baixar el dlc actualitzat i només baixar els capítols que t'interessin.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 04 set. 2012, 10:56

Ara ho miro, com que primer volia extreure'n 2 per veure'ls no els vaig mirar tots.

Edito: el 1 falla, el 10 falla, el 30 falla i el 42 també falla. Fallen amb CRC i tots al final del capitol. O es talla el resum del següent episodi o l'ending.

Wachimiro, els hauràs de repujar.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dt. 04 set. 2012, 15:56

Adrià ha escrit:

Si us plau ^^

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 05 set. 2012, 06:58

suloku ha escrit:
Adrià ha escrit:

Si us plau ^^

Aixo es important per que Adrià tens unes maneres de dir les coses, no crec que ho facis amb mala intencio, pero tant als MP com aqui a vegades quan et llegeixo sembla que m'exigeixes alguna cosa o com si tingues el deure de complaure't.

Proveu ara, haveure si ja estan be.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 05 set. 2012, 12:11

wachimiro ha escrit:
Proveu ara, haveure si ja estan be.

Doncs no sé si sóc només jo, pero jdownloader no m'agafa cap link (ni d'aquest DLC nou ni de l'anterior, que encara el tenia pel pc).
Em diu "Fuera de linea. Error->intente reiniciar este enlace", però amb tots. Espero que sigui cosa meva o algo temporal de la pàgina on ho has pujat...

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 05 set. 2012, 13:51

Em diu "Fuera de linea. Error->intente reiniciar este enlace", però amb tots. Espero que sigui cosa meva o algo temporal de la pàgina on ho has pujat...

A mi també hem va passar. Vaig estant posant-ho deu vegades: fent doble clic, arrestran-lo ... fins que al final me'l va agafar. Bueno, avere si van.
Gràcies.

Edito: Fuera de linea. Ja provaré a un altre moment. L'altre vegada va ser a les sis, quan el vaig posar, el posaré a les sis avere si va.

Edito: En el master hamsters vas dir que no anaven fins que el vas posar a Karelia. Deies que no t'agradava aquest hosting perquè si ningú el descarrega dintre de 30 dies desapareixia. Potser és això el problema. He vaixat el dlc de master hamsters i anava bé. Adéu.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 05 set. 2012, 20:44

Pensava que era cosa meva, ja em va pasar una vegada, doncs deu ser algun canvi que han fet a la web i s'haura d'actualitzar el plugin del jdownlaoder. Posare el links directes, fins que la cosa s'arregli.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 05 set. 2012, 22:22

Ah, gràcies. I allò que et contestava d'aquella manera ho sento, no ho feia amb mala intenció.

Ho intentaré ara mateix.

Edito: Va una maca lent, dura mitja hora, però estic acostumat de esperar 2h pels capítols d'El detectiu Conan que puja en xxx001 al Rapidshare. Jo crec que el Rapidshare és el més lent de tots.
Perfecte, se m'han descarregat bé. Bona feina.

Edito: Sembla que quan comences dura mitja hora però va augmentant fins que arriba aprox. al 150kb/s. El primer capi deia 40min i després 20min i els altres que ocupen menys 15min. Gràcies.

PD: Per mi deixaria els enllaços.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 06 set. 2012, 09:51, en total s’ha editat 2 vegades.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 05 set. 2012, 22:28

wachimiro ha escrit:
Pensava que era cosa meva, ja em va pasar una vegada, doncs deu ser algun canvi que han fet a la web i s'haura d'actualitzar el plugin del jdownlaoder. Posare el links directes, fins que la cosa s'arregli.

Moltíssimes gràcies! Descarregats els 4 que fallaven i descomprimits perfectament!

Respecte a jdownloader, jo faig servir la nightly i encara no hi ha updates.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 09 set. 2012, 09:27

Atenció, anunciat. Segons http://www.tv3.cat/programacio/20120922/canalsuper3 el dissabte 22 de setembre de 2012 hi haurà la tercera temporada. He comparat el títol català i el títol castellà i són iguals o sigui que no hi ha cap dubte. A la tardor, FG Tercera Temporada. Gràcies, adéu :adeu:

1: Estrelles en perill (Estrellas en peligro)
2: El trencament (La ruptura).

Edito: Li he enviat un MP avere si s'anima.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 09 set. 2012, 10:42, en total s’ha editat 1 vegada.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 09 set. 2012, 10:25

Adrià ha escrit:
Atenció, anunciat. Segons http://www.tv3.cat/programacio/20120922/canalsuper3 el dissabte 22 de setembre de 2012 hi haurà la tercera temporada. He comparat el títol català i el títol castellà i són iguals o sigui que no hi ha cap dubte. A la tardor, FG Tercera Temporada. Gràcies, adéu :adeu:

1: Estrelles en perill (Estrellas en peligro)
2: El trencament (La ruptura).

Oh, doncs quina bona noticía! S'hauria de buscar a veure si algú la pot capturar. T'hi animes wachimiro? Potser capturar una temporada sencera és massa demanar. Sempre podem preguntar a totsrucs!

El que sí que aniré fent és anar-los baixant de la web de tv3, tot i que tindran pitjor qualitat, pero si no el captura ningú sempre puc montar l'audio a la release en castellà i pujar parches per cada capítol (tot i que encara estic baixant la 3a en castellà via emule).

Una altra opció és informar a totsrucs, a veure si algú la pot capturar...

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3735
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 09 set. 2012, 12:27

Gràcies per la repujada que tinc la majoria dels episodis però m'agradaria tenir la 1 i 2 temporada completes :)
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants